- kulanui o
- University of South Australia
University of South Australia
UniSA no Australia ke kulanui o ka hana, a he puni ke ao ka hoʻomōhala, Tuamotu-hoʻoili kula i kukuluia ma ke pālua nā loina o ke kaulike a me ka pono.
Me ka oi aku mamua 32,000 nā haumāna, ke kulanui, ua South Australia ka nui loa, a ua hoalii mai ia 25ko ma ka QS World University loipālākiō no ka mea, hui malalo 50 makahiki i 2015.
UniSA e kaumaha ana degere papahana ma ka laulā huahelu o na kanaka e like me ka hana, kanawai, ka hoʻonaʻauao, mea noʻeau, a me ka pilina sciences, ola sciences, loea ike, hana 'enekinia, a me ka kaiapuni. A huina o 88 hapahaneri o UniSA puka ana iloko o 2014 ua piha i ka mea e like ai o ko lakou papahana.
Ma ka awelika luna o na makahiki elima i hala 90 per cent of UniSA graduates going on to full-time work are employed in a professional occupation within four months of completing their degree
Makou manaoio ua manao pili kēia i ke kulanui ke kaulana ma ka mea e like ai o kona mau puka, a ua haaheo i oi aku mamua o 90 ua hapa haneri o ko puka o kākou Ano, i piha-manawa hana mau lakou ma 'oihana hana iloko o eha malama a pau o ka hoʻopau i ko lakou degere.
I hoopaaia i ka accessibility
UniSA koe ikaika i hana 'ia i kaulike i na kūpono kaumaha ma ko makou mau polokalamu a ua loaʻa i ka holoholona ano huahelu o nā haumāna, a me nā manaʻo, a me kēia hui kūkāʻana ua loaʻa i ko kakou ao-mua online no kūkā Initiative unijam he nui iloko o ka iecaianoaaiiie o "e holo i ka moana lipolipo', Ko Kākou papahana 2013-2018, ka mea i lohe ko kakou consolidation, a me ka ulu ana.
Hana maikaʻi loa
Ko makou hoʻokô 'i ka poʻokela, ua hoi lewa i loko o ka caliber o ko kakou mau kula, a me noiʻi. Ua ulu remarkably ka nui o UniSA limahana, me ka doctoral makahiki paha, a 73 hapa haneri o ko kakou kālaiʻike limahana Ano, ke hoopaa i ka PhD.
UniSA ka hihio, loa o ka pae'āina maʻalihi moana 2020, ka mea, i mea e lilo i alakai kōkoʻolua i Australia i loaa i ka mea maikai kiekie hoʻonaʻauao nenoaiu i loko o ke ao nei, e kākoʻo i ke ao nei, aʻoi ka hoʻonaʻauao aku i a loa Innovative, cohesive a me ka mea hānai ke kaiāulu kanaka,.
O ko makou AIM ia ma 2020, UniSA e ho'ākāka 'ia e kona:
- Poʻokela aʻo nā haumāna, a me ka mea e like ai, a me richness o ka haumāna hana
- puka’ mākaukau no ka hana, ko lakou adaptability, a me ko na makana e like me puni ke ao hiki ia oe Oihana
- Ka hoʻokô 'ia ka pololei a me ka pono, ka ikaika kekahi i kekahi, ma loko o ka papa wehewehe aku ma uncompromising ana kiʻekiʻe
- Ikaika nexus ma waena o ke aʻo a me ka noiʻi
- World-papa noiʻi he mau huhui, a me ka hoʻopīhoihoi,, noiʻi-intensive ka nohona
- Innovative pāʻoihana i ka lawelawe, -yeiiiie?, pili aupuni, aʻanoʻenehana hana nui loa ia
- Nui, a makakū na makana i ka pono a me ka maikaʻiʻana o ka lāhui kanaka
- Agility a adaptability iloko o kekahi hale, a me ka malama ana huahana ke kūkaʻi 'ana i ka hana, hana, a me ke kaiāulu
- High-hana lāʻau, a me iiiaanoai āina o ke ao hoa
- Hoomanawanui a ae pono pili me kona global poʻei puka
- Ikaika hoohalike o Kane mea.
Kula / kekahi hapa o / oihana / papa / Faculties
Division of Health Sciences
- School of Health Sciences
- School o ka waiu, a me ka Midwifery
- School of Pharmacy and Medical Sciences
- School of Population Health
Division of Education, Arts a Social Sciences
- School of Art, Architecture and Design
- School of Communication, International Studies and Languages
- School of Education
- Kula o Psychology, Social Work and Social Policy
UniSA Business School
- School o Pāʻoihana
- Kula o Management
- School o ke kūʻai akuʻana
- Kula o Law
Division of Information Technology, Engineering and the Environment
- Kula o ka hana 'enekinia,
- School of Information Technology and Mathematical Sciences
- School of Natural and Built Environments
The University of South Australia was formed in 1991 with the merger of the South Australian Institute of Technology (SAIT) with three of the campuses (Magill, Salisbury and Underdale) of the South Australian College of Advanced Education (SACAE). The two other SACAE campuses, City and Sturt, were merged with the University of Adelaide and Flinders University respectively. To the former SACAE campuses of Magill, Salisbury and Underdale, SAIT added to the merger its three campuses at City East, The Levels (now known as Mawson Lakes) and Whyalla.
Salisbury campus was vacated in 1996, but its sale was held up for many years by litigation. i 1997, a new campus was opened at City West. i 2005, the campus at Underdale was closed as part of the Blueprint 2005 papahana, and its programmes were moved to other campuses. Some services still reside at Underdale such as Document Services. Blueprint 2005 also involved a number of new buildings, in particular at City West and Mawson Lakes.
The South Australian School of Arts can trace its history back to 1856 and the pioneering work of Charles Hill and H. P. Gill, through an unbroken succession of titles and changes in emphasis. It can claim to be one of the oldest art schools in Australia, and the oldest public art school. See South Australian School of Design for more detail.
The South Australian School of Arts, an established school within the Division of Education, Arts a Social Sciences, provides the most prestigious and valuable visual arts scholarship in Australia, the Gordon Samstag Scholarship.
he South Australian College of Advanced Education was formed in 1982 with the merger of five Colleges of Advanced Education. Adelaide CAE, Hartley CAE, Salisbury CAE, Sturt CAE and Torrens CAE respectively became the Adelaide (adjacent to Adelaide University), Magill, Salisbury, Sturt (actually in Bedford Park, adjacent to Flinders University) and Underdale CAE.
Hartley CAE was in turn formed from the 1979 merger of Murray Park CAE and Kingston CAE.
The South Australian Institute of Technology was an educational institution with 3 campuses in Adelaide, SA. Under a government reform to education in 1991 it was given the option of merging with the newly formed TAFE SA or the South Australian College of Advanced Education to form the University of South Australia. It had a broad range of topics making it a clear fit with neither institution.
Makemake ʻoe discuss University of South Australia ? ninaninau hou, pākuʻi a hōʻike manaʻo
Kaʻana i keia mau mea kōkua 'īpuka komo i ko oukou mau hoaaloha
Join to discuss of University of South Australia.
E 'ana i kumumanaʻo: EducationBro Magazine haawi mai ia oukou akamai i ka heluhelu 'īpuka komo e pili ana i kulanui i 96 'ōlelo, aka, makou noi aku ia oukou e mahalo i kekahi lala, a waiho pākuʻi ma English.