- kulanui o
- Carleton University
Waiho ma ka nani kula nui ka i kokoke ma ka sparkling Rideau muliwai, a me Canal, Carleton he pono minuke, mai ka naʻau ko kakou lahuikanaka ka hooponopono ana a pau, a me ke nânâ i maʻalahi komo i ka nui i ka hoʻolālā, ahahui a me na pāʻoihana i iaʻike ma Ottawa. Nui o Hilo ke alakaʻi o kiʻekiʻeʻenehana poe puni makou ka pā kula ai kahi kua-maka noiʻi pili loa eiiiaaoeiiiue ao ana a me ka hoʻoponopono maoli-ola pilikia. Lala o ka hōʻeuʻeu, noiʻi-intensive kulanui, Carleton ke kumu a me nā limahana hāʻawi i kekahi i oi aʻo ka hoao ana no ko kakou nani nā haumāna i ka huahekili, mai nā'āina a, a mai luna 100 'āina a puni ke ao nei.
Carleton kaumaha ai oukou ia 65 papahana o ka like ma na wahi e like me nā like me na mea, journalism, ho film haʻawina, hana 'enekinia,, ike loea kiʻekiʻe a me ka hoʻokō 'haʻawina. Ma mua o 2,000 ''he Kumu, a me nā limahana lala he like me ka mea laʻa hui ana 28,000 nā haumāna. Carleton ka makakū, ka hoʻonaʻauao 'a kūwaho hoʻi kokoke i ka noiʻi i alakai i na nui discoveries, a makakū hana ma ka' epekema a me ka 'ike loea hou, hana, hoʻokele, ke kulekele, a me na mea akamai.
I nä haumäna a pau io VIPs ma ka Carleton ka pā kula a me nā noho, a? Aaoee papahana e like me ka laulāʻano o ka moʻomeheu a me ka pilina hana. Haawi mai haʻi'ōlelo lawe 'ōlelo o ka honua kaulana i ko kakou pā kula a me ka pinepine aku i ke kūlanakauhaleʻo ia ia mea i hiki i kaʻai ao-papa hanana ma ka National Arts kikowaena, a me ka nui o Pihopa a me na kia ma ke kulanakauhale.
Kula / kekahi hapa o / oihana / papa / Faculties
Faculty of Arts and Social Sciences
- Faculty of Arts and Social Sciences Homepage
- Carleton University Art Gallery
- Centre for Initiatives in Education (includes the Enriched Support Program)
- College of the Humanities (includes Bachelor of Humanities, Greek and Roman Studies (formerly Classics), hoomana)
- Department of English Language and Literature
- Department of French
- Department of Geography and Environmental Studies
- Keʻena o ka Mōʻaukala
- Keʻena o kālaiʻike
- Keʻena o kaʻike manaʻo
- Department of Sociology and Anthropology
- Institute for Comparative Studies in Literature, Art a Moʻomeheu
- Institute of African Studies
- Institute of Cognitive Science
- Institute of Interdisciplinary Studies (includes Child Studies, Directed Interdisciplinary Studies, Human Rights)
- Pauline Jewett Institute of Women’s and Gender Studies
- School for Studies in Art and Culture (includes Art History, Film Studies, Music)
- School of Canadian Studies
- School of Linguistics and Language Studies
Faculty of Engineering and Design
- Faculty of Engineering and Design Homepage
- Department of Civil and Environmental Engineering
- Department of Electronics
- Department of Mechanical and Aerospace Engineering
- Department of Systems and Computer Engineering
- Azrieli School of Architecture and Urbanism
- Industrial Design
- Information Technology
Faculty of Graduate and Postdoctoral Affairs
Faculty of Public Affairs
- Faculty of Public Affairs Homepage
- Arthur Kroeger College of Public Affairs
- Keʻena o ka 'aoʻao hoʻokele waiwai
- Department of Law and Legal Studies
- Department of Political Science
- Institute of African Studies
- Institute of Criminology and Criminal Justice
- Institute of European, Russian and Eurasian Studies
- Institute of Political Economy
- Norman Paterson School of International Affairs
- School of Journalism and Communication
- School of Public Policy and Administration
- Kula o Social hana
'Āuna kumu o ka Science
- Faculty of Science Homepage
- Department of Biology
- Oihana o ke kemika
- Keʻena o ka Honua Sciences
- Department of Health Sciences
- Department of Neuroscience
- Oihana o Physics
- Institute of Biochemistry
- Institute of Environmental Science
- Integrated Science Institute
- Kula o'ē Science
- Kula o Balanced a me ka 'ikepili helu
- Technology, Society, Environment Studies
The Sprott School of Business
Carleton University’s roots as a non-denominational college supported in part by charitable donations from the Ottawa community make it unique among Ontario universities. hoʻokumu iloko o 1942, Carleton was created in response to the need to help provide the young people in Ottawa, many of whom had taken on jobs to cope with the pressures of the Depression, with an opportunity to continue their formal education.
From its humble beginnings on Ottawa’s First Avenue, Carleton has grown into a dynamic research and teaching institution with a tradition of anticipating and leading change. I kēia lā, the university sits on more than 100 eka, on a site between the Rideau River and the Rideau Canal, just a short distance from downtown Ottawa.
The university provides an excellent education and experience to its more than 24,000 piha- and part-time students at the undergraduate and graduate levels. Its more than 875 academic staff are recognized internationally for their scholarship and cutting-edge research in more than 50 no ka hoʻopaʻi '.
Carleton’s reputation is built on its strengths in the fields of journalism, public affairs, international affairs, architecture and high technology. Its students benefit from the interdisciplinary, active, hands-on approach to teaching and research practiced by its faculty members and from the numerous partnerships the university has with the federal government, other universities and private sector partners.
Makemake ʻoe discuss Carleton University ? ninaninau hou, pākuʻi a hōʻike manaʻo
Kaʻana i keia mau mea kōkua 'īpuka komo i ko oukou mau hoaaloha
Join to discuss of Carleton University.
E 'ana i kumumanaʻo: EducationBro Magazine haawi mai ia oukou akamai i ka heluhelu 'īpuka komo e pili ana i kulanui i 96 'ōlelo, aka, makou noi aku ia oukou e mahalo i kekahi lala, a waiho pākuʻi ma English.