- kulanui o
- University o Strasbourg
University o Strasbourg
hookumu ia 1 Ianuali 2009, ke Kulanui o Strasbourg, ua hanaia ma ka merger o nā kulanui ekolu mua:Louis Pasteur, Marc Bloch, a me Robert Schuman. Europa ma ke 'ano a me ka lahui ma ka manao, o ke Kulanui ka kahua aʻo a me ka noiʻi pahu hopu komo forging ke kūkaʻi 'ana i kulanui ma luna o ke Europa, a me ka unahiʻole, i hoʻokō'. O ke Kulanui ka ikaika a me na waiwai kumu mai konaʻeleu komo i loko o virtually kela hahau ec ka he kino o ka ike. E like me ka Young University hoʻokumu i kekahi mau makahiki-kahiko i waha, ka mea paio e loaa kea-disciplinarity i keia intermixing
lawe hānai no ka hou noiʻi kūpono, a me produces papa e hālāwai me ke kaiāulu kanaka, a pono ai. I ka maikaʻi nā hae o ke Kulanui hana ia mea maʻalahi no nā haumāna e komo i ka 'oihana ao nei, ma ke kākoʻo o ke Kulanui ka hoʻolaha' ana a me ka forging kokoke loa loulou me ka aneiai hoa. An nui stakeholder ma ka promotionof iao? Iiaie oaoieei nohona, ke Kulanui Interfaces a me kona poʻe kaua kulanakauhale,
Aloha i kona pā kula ai ', ka pepehi naau o na metropolis!
Peresidena o ke Kulanui o Strasbourg
Hoʻokumu i loko o ka 16th kenekulia, ke Kulanui o Strasbourg i ka moʻolelo loihi o ka maikaʻi loa ma ka hoʻonaʻauao kiʻekiʻe, uhukiia ma pakebona humanism. It kaumaha, he palahalaha huahelu o ke degere papahana a me na aaʻo 'i nui nā hana no ka hoʻopaʻi':
- Arts, moʻokalaleo, 'ōlelo
- Law, ? aneia iainiiaaiea, Management, Pili aupuni, a me Social Sciences,
- Social sciences a Humanities
- Science, a me Technology
Kona Keahole kūkaʻi 'ana,
Ke Kulanui o Strasbourg i luna o 400 partner institutions in Europe and 175 i ke koena o ko ke ao nei. It is a founding member of the EUCOR network and LERU and belongs to several international academic consortia: the Franco-German University, Utrecht Leakaʻaʻike, AC21.
International a me keʻa-palena hoʻonaʻauao
Strasbourg kaumaha ai oukou ia 60 hoʻonohonoho 'pālua degere ma ka hui me na kulanui a puni ke ao nei. E like me ka lālā o Eucor, ia mea no hoi i haawi mai kona mau haumāna i ka manawa e pono ai binational paha trinational papa ma kona Hawaiian, a me Kelemānia hoa kulanui (Karlsruhe, Basel a me Freiburg-im-Breisgau). Ke kulanui, ua hana 'ia ai ka paepaeʻana haumāna ka hoʻoneʻe, a he nui ke alu like ae like ana me ka hui ma Europa, a ma o aku o.
Ke Europa kulanakauhale nui,
Alsace: i ke kolu o ka nui loa 'epekema Hub ma Farani
a me kona 2 kulanui o, 12 anal Ecoles, 250 laboratories a ma luna o ka 4,300 researchers, Alsace, oia ke kolu o ka nui loa 'epekema Hub ma Farani, a ua hookūlana mua ma ke kula o ke kemika. O kekahi o ka'āina, a nui loa hōʻeuʻeu a me ka noho pomaikai wahi.
A waiwai mōʻaukala, a me kuhikuhipuʻuone hoʻoilina
A ma Mānoa Nā
Strasbourg i na Hale Hōʻikeʻike o Kamehameha, hale kiʻiʻoniʻoni, E Ala E hōʻikeʻike a me na kaua likeʻole nohona hanana ma ka makahiki. Keia mau hanana nā mele, oe a me Auana Kuʻu like me ka Ososphere Electronic Malam, ka Europa Fantastic Film Festival a St-oe (Europa Contemporary he nani kou). O ke kūlanakauhale no hoi he hiki wawe ko nightlife, me ka nui o na Hawaii, lāʻau kī a me na newa.
Strasbourg, ua kaulana no kona Noel makeke, kekahi o ka poe kahiko a kaulana loa poʻe maʻEulopa, ka mea kokoke mai miliona o na malihini kela me keia makahiki.
Strasbourg, i kekahi kulanakauhale nui e noho ana ma
A kulanakauhale hoʻohuihui ole o ka nohona, a paa uhukiia mau mooolelo, Strasbourg, ua i ka aina o ka luna o ke kulanakauhale no ka lahui nā haumāna. Kona kanaka nui, kona hele wāwae kulanakauhale kikowaena, a me 500 ei o ka Paikikala alanui e hana ia i kekahi kulanakauhale He oluolu loa, e auwana a puni. Kaiāulu hoihoi a me ka affordable, Strasbourg, ua, he oiaio haumāna kulanakauhale hoʻolako 'ana i ka palapala he nui oe, a ola' ia.
Kula / kekahi hapa o / oihana / papa / Faculties
- Faculty of Fine Arts
- Faculty of Applied Language Studies and Humanities (LSHA)
- 'āuna Kumu o na Languages, a me na¯ 'ano nohona
- Faculty of French Literature and Language
- Centre for International Intellectual Property Studies (CEIPI)
- School of Journalism (CUEJ)
- EM Strasbourg Business School
- 'āuna Kumu o Law, Political Science and Management
- 'O ia' aoʻao hoʻokele waiwai, a me Management
- Institute of Political Science (IEP)
- General Administration Preparatory Institute (IPAG)
- Labour Institute (IDT)
- Faculty of Geography and Environmental Planning
- 'āuna Kumu o akeakamai
- 'āuna Kumu o ka Hui Theology
- 'āuna Kumu o Protestant Theology
- 'Āuna kumu o Haʻawina Educational
- 'āuna kumu o Sports Science (STAPS)
- Graduate School for Teaching and Education ( ESPE)
- Faculty of Psychology
- Faculty of Historical Sciences
- 'āuna Kumu o Social Sciences
- School and Observatory of Earth Sciences (EOST)
- European School of Chemistry, Polymers and Materials (ECPM)
- Telecom Physique Strasbourg (TPS)
- Strasbourg Graduate School of Biotechnology (ESBS)
- 'āuna Kumu o ke kemika
- 'Āuna kumu o Life Sciences
- Haguenau University Institute of Technology (IUT)
- Louis Pasteur University Institute of Technology (IUT Louis Pasteur)
- Robert Schuman University Institute of Technology (IUT Robert Schuman)
- Astronomical Observatory
- Department of Mathematics and Computer Science
- Department of Physics and Engineering
- Faculty of Dental Medecine
- 'āuna Kumu o ka Medicine
- 'āuna kumu o ka hale kūʻai lāʻau lapaʻau
The University of Strasbourg was founded in the 16ko century by Johannes Sturm, a protestant scholar. Sturm created a ProtestantGymnasium iloko o 1538 with the mandate of disseminating knowledge, one of the core values of Humanism. Through the years, kaGymnasium progressively developed into an Academy and a University before it finally became the Royal University in 1631.
i 1870, Alsace and the Moselle department of Lorraine were annexed by the German Empire after the Franco-Prussian War. Strasbourg, capital city of the Reichsland (the Imperial Territory of Alsace-Lorraine), experienced rapid growth and prosperity that lasted until the First World War. ke Kulanui – which had become the Kaiser-Wilhelms-Universität – benefited from this development though the creation of libraries and institutes, the collaboration with eminent scholars and the diversification of academic disciplines. The traditions of research and openness to the world inherited from this period are still at the heart of the University’s values today.
The University became French again in 1918, but was relocated in Clermont-Ferrand during the Second World War as Alsace was annexed one more time. Many students and teachers from Strasbourg became involved in the Resistance. Among them was an important figure of the University’s history: Marc Bloch, a history professor who was tortured and executed for his actions as a Resistance leader. The University came back to Strasbourg after the Liberation and was awarded the Medal of Resistance in 1947.
i 1971, the University of Strasbourg was divided into three universities:
- Strasbourg I (Université Louis Pasteur), gathering the scientific disciplines
- Strasbourg II (Université Marc Bloch en 1998) which brought together the faculties and departments of arts, literature and humanities
- Strasbourg III (Université Robert Schuman en 1987) dedicated to fields of law, kālai'āina, social sciences and technologies
Over nearly two decades, the universities laid the groundwork for inter-university cooperation, strengthened over time by jointly designed and managed projects. Backed by this experience, the three universities decided to take a further step by uniting their potential for instruction and research within a single university.
The three universities finally merged again in 2009 and became l’Université de Strasbourg,a unique and pioneering example of merging universities in France, aiming to enhance international exposure and to develop the multidisciplinary aspects of education and research.
Strasbourg is the second most international university city in France (after Paris). I kēia lā, the University of Strasbourg counts 42000 nā haumāna, offers initial and further education in a wide range of academic fields and is an international player in scientific research.
Makemake ʻoe discuss University of Strasbourg ? ninaninau hou, pākuʻi a hōʻike manaʻo
Kaʻana i keia mau mea kōkua 'īpuka komo i ko oukou mau hoaaloha
Join to discuss of University of Strasbourg.
E 'ana i kumumanaʻo: EducationBro Magazine haawi mai ia oukou akamai i ka heluhelu 'īpuka komo e pili ana i kulanui i 96 'ōlelo, aka, makou noi aku ia oukou e mahalo i kekahi lala, a waiho pākuʻi ma English.