- kulanui o
- Queen Mary University o London
Queen Mary University o London
Queen Mary University o London, oia kekahi o ka UK ke alakai noiʻi ka hoʻomōhala ka hoʻonaʻauao kiʻekiʻe kulanui. me puni 21,187 students, 4,000 limahana, a me ka makahiki huli o £ 300m, makou no kekahi o ka poe nui Kulanui o London kekahi hapa o.
Makou aʻo a me ka noiʻi ma ka laulā huahelu o na kanaka ma na humanities, nohona sciences, kanawai, laau lapaau, a me dentistry, a me ka 'epekema, a me ka hana' enekinia. Ma muli o ka makakū, a me ka nohona wahi o ka hikina London, makou no ka poe wale no London kulanui hiki ke kaumaha i ka loa noniakahi 2,000-moe, noho ka pā kula ai ma ko kakou Mile Hopena home o.
Queen Mary ua i ka KUMUMANAʻO NUI hoʻokô 'ana i ka maikai loa o ka noiʻi. Ua kālele 'ana kakou iloko o keia loina, ma systematically kāna ka maikai kula i loko o ko lākou mau ka hoʻopaʻi' ana mai a puni ke ao nei. Nā hualoaʻa no ka mea hala koke lahui auhau o ka noiʻi - ka Research poʻokela? Aieao i (listen 2014) - Ua hoopaa ko makou wahi i loko o ka loa piko pūʻulu o ka noiʻi-alakaʻi kulanui i loko o ka UK. Nohona ma ua hoalii mai ia makou 9th i loko o ka UK iwaena nunui-nā kulanui, a me 5th ma ka UK, no ka pakeneka o ko kakou 3* a 4* noiʻi nā mea hōʻike aku.
Queen Mary kaumaha poʻokela nā haumāna i ka haumāna kahi, hope a kiekie-e like ai aʻo ka hoao ana, me ka ao hooeueuia lakou e ko kakou ao-alakai noiʻi. Makou Ua kālele 'ana no hoi oi aku mamua o £ 250m i hou iauaeoia ma luna o ka umikumamalima makahiki hope, e kaumaha aku ai i ko makou mau haumāna i loaʻa kekahi aʻo' ia. Keia i ka lewa iloko o ko kakou mau pae consistently kiʻekiʻe o ka haumāna manao. Ma ka mea hala koke National Student Survey (NSS 2015), 88 hapa haneri o ko kakou laepua, a hōʻike 'nohona manao’ me ko lakou mau manawa maʻaneʻi, me ka umikumamalua kanaka ma luna o ka piko ekolu ma Ladana.
Kula / kekahi hapa o / oihana / papa / Faculties
'O ia Humanities, a me Social Sciences
- School of Business and Management
- School o? Aneia iainiiaaiea a me Waiwai
- School of English and Drama
- Keʻena o English
- Department of Drama
- School of Languages, Linguistics and Film
- mau me Moʻolelo
- Film Studies
- Iberian and Latin American Studies
- Language Centre
- School of Geography
- School o ka Mōʻaukala
- Kula o Law
- Centre for Commercial Law Studies
- Oihana o ke kanawai
- School of Politics and International Relations
Faculty of Medicine and Dentistry
- Barts and The London School of Medicine and Dentistry
- Barts Cancer Institute
- The Blizard Institute
- Institute of Dentistry
- Institute of Health Sciences Education
- William Harvey Research Institute
- Wolfson Institute of Preventive Medicine
- The Centre of the Cell
Nā o Science a me ka hana 'enekinia
- School of Biological and Chemical Sciences
- School of Electronic Engineering and Computer Science
- kamepiula Science
- Electronic 'enekinia,
- School of Engineering and Materials Science
- Interdisciplinary Research Centre in Biomedical Materials
- Kula o makemakika Sciences
- School of Physics and Astronomy
- Research Centre in Psychology
Queen Mary has its roots in four historic colleges: Queen Mary College, Westfield College, St Bartholomew’s Hospital Medical College and the London Hospital Medical College.
The Mile End campus is historically the home of Queen Mary College, which began life in 1887 as the People’s Palace, a philanthropic centre to provide east Londoners with educational, cultural and social activities. Queen Mary College was admitted to the University of London in 1915. Westfield College was founded in 1882 in Hampstead as a pioneering college for the higher education of women. i 1989 Queen Mary merged with Westfield College to form Queen Mary and Westfield College.
i 1995, Queen Mary and Westfield merged again, this time with two distinguished medical colleges, St Bartholomew’s Hospital Medical College, kukulu ai ma 1843, and the London Hospital Medical College, England’s first medical school, hoʻokumu iloko o 1785. This merger created Barts and The London School of Medicine and Dentistryand brought clinical medical and dental teaching to Queen Mary for the first time.
i 2013, the legal name of Queen Mary and Westfield College, University of London was officially changed to Queen Mary University of London to reflect common usage. This year also saw Queen Mary decide to award its own degrees, with the 2014 graduates being the first to receive them.
The College’s Archives hold a wealth of fascinating institutional archives and rare prints, dating from the 17th Century to the present day. The collections provide an insight into some of the scholarly activities of QMUL staff and students in the past, documenting the rich history of QMUL.
Did you know?
- We have the second oldest surviving Jewish cemetery in England, a Spanish Portuguese Jewish cemetery dating from 1726, in the centre of our campus.
- The skeleton of Joseph Merrick, the Elephant Man, is housed in the School of Medicine and Dentistry’s Pathology Museum.
- The Medical College of the Royal London Hospital (now part of Barts and The London School of Medicine and Dentistry) was England’s first medical school when it opened in 1785.
- mai 1964 a hiki i 1982 Queen Mary College maintained its own nuclear reactor, initially sited beneath Mile End Road.
- Elizabeth Blackwell, the first fully qualified female doctor in the UK, trained at Barts Hospital Medical College in 1850.
- Sir John Vane, who founded the William Harvey Research Institute, is credited with discovering how aspirin and similar drugs produced their effects.
- Sir Walter Besant’s 1882 novel All Sorts and Condition of Men – An Impossible Story, imagined a ‘Palace of Delights’ in east London with concert halls, reading rooms, picture galleries, art school and education for local people – this was the inspiration for The People’s Palace and the start of Queen Mary today.
Makemake ʻoe discuss Queen Mary University of London ? ninaninau hou, pākuʻi a hōʻike manaʻo
Kaʻana i keia mau mea kōkua 'īpuka komo i ko oukou mau hoaaloha
Join to discuss of Queen Mary University of London.
E 'ana i kumumanaʻo: EducationBro Magazine haawi mai ia oukou akamai i ka heluhelu 'īpuka komo e pili ana i kulanui i 96 'ōlelo, aka, makou noi aku ia oukou e mahalo i kekahi lala, a waiho pākuʻi ma English.