- University of Southern Queensland
University of Southern Queensland
Txheej txheem cej luam
cov University of Southern Queensland (USQ) yog ib tug medium-qhov loj qhov, regional university raws li nyob rau hauv Toowoomba, Queensland, Australia, nrog peb lub tsev kawm ntawv lub tsev kawm ntawv ntawm Toowoomba, Springfield and Ipswich. It offers courses in law, noj qab haus huv, engineering, lub sciences, ua lag ua luam, kev kawm ntawv, and the arts. USQ has been a leader in distance learning by leveraging technology since the 1970s, which has allowed it to serve rural Queensland and international communities through its on campus, tawm tsev kawm ntawv, and online programs. Nyob rau hauv 1998 it was named World’s Best On and Off Campus University by the International Council for Open and Distance Education and was winner of the Australian University of the Year Award in 2000-2001.
Nws ua hauj lwm peb tshawb fawb institutes thiab xya kev tshawb fawb chaw uas kub siab rau ib tug ntau yam ntawm ua lag ua luam, ua liaj ua teb, scientific, ib puag ncig, thiab kev siv technology tshiab teeb meem.
Lub tsev yog tsim los pab nyob rau hauv 1967 raws li cov Darling Downs tsev kawm ntawv ntawm the Queensland lub koom haum ntawm Technology. Nyob rau hauv 1971, it became the Darling Downs Institute of Advanced Education, ces lub tsev kawm ntawv College ntawm yav qab teb Queensland nyob rau hauv 1990 thiab thaum kawg tus University yav qab teb Queensland nyob rau hauv 1992.
USQ tau hais khov kho txhawb, qhov tseem ceeb, thiab respects ntau yam ntawm cov kev cai neeg, lus, and beliefs within the university. We work to provide information to all members of USQ, zoo li lub zos thiab thoob ntiaj teb cov zej zog.
ntawm USQ, peb zoo siab rau peb muaj ntau haiv neeg:
- peb tam sim no neeg ua hauj lwm tau yug los nyob rau hauv 66 txawv teb chaws
- peb muaj 33 Hauv paus txawm neeg ua hauj lwm
- 17% ntawm peb cov menyuam kawm ntawv pejxeem yog cov thoob ntiaj teb cov tub ntxhais kawm
- our international students come from 94 txawv teb chaws
- 101 different languages are spoken by our active (Australian thiab thoob ntiaj teb) cov tub ntxhais kawm.
USQ endeavors rau muab kev nyab xeeb kev kawm ib puag ncig qhov twg tag nrho cov me nyuam kawm ntawv thiab neeg ua hauj lwm muaj peev xwm tab qhia tswv yim thiab ua siab mos qhia qhia lawv kev xav – regardless of their culture identity or religious affiliation. By acknowledging and respecting our diversity, peb muaj peev xwm yuav txhawb peb kev sib koom tes tshawb fawb kev, thiab compliment USQ qhia thiab kev kawm txawj kawm.
ntawm USQ, peb siv zog los:
- txhawb USQ coj noj coj ua nyob rau hauv multiculturalism nyob rau hauv lub Australian kawm ntawv qib siab system thiab txawv teb chaws
- pab rau lub cim qhia tias yog leejtwg ntawm USQ los ntawm kev tsim txoj kev pab cuam rau multiculturalism
- raus cov tsev kawm ntawv thiab lub zos cov zej zog nyob rau hauv multiculturalism los ntawm tus me nyuam ntawm kev, lub zej lub zos oriented kev pab cuam
- tsim los ze zog kev koom tes ntawm lub tsoom fwv thiab tsis yog-tsoom fwv cov koom haum nyob rau hauv zos, lub xeev thiab lub teb chaws theem nyob rau hauv lub cheeb tsam ntawm multiculturalism
- txhawb lub tsev ntawm ib tug muaj zog kab lis kev cai ntawm multiculturalism los ntawm tus menyuam kawm ntawv nrhiav neeg ua hauj, innovation nyob rau hauv kev kawm thiab kev qhia ntawv thiab internationalization
- pab ntawm internationalization ntawm lub University, thiab
- txhawb lub tswvyim ntawm multiculturalism thiab cov kev pab cuam nyob rau hauv kev xyaum.
Cov tsev kawm ntawv / tsev kawm ntawv qib / departments / Cov Hoob / faculties
- ua lag ua luam & Commerce
- Creative Arts & Media
- engineering & Built Environment
- Health & Community
- Humanities & Kev sib txuas lus
- Information Technology
- Law and Justice
- English Language
- Pathways Programs
- Professional Development
In less than fifty years we have become a prominent multi-campus teaching and research institution providing education worldwide. Woven into the fabric of USQ is the vision and determination of many University and community members who, over the years, have been instrumental in implementing expansion and growth, shaping what we see today.
1967 Queensland lub koom haum ntawm Technology (Darling Downs)
Nyob rau 2 Hlis ntuj nqeg 1960 a public meeting of over 200 people from Toowoomba and surrounds led to the founding of the Darling Downs University Establishment Association under the Chairmanship of Dr Alex McGregor. Their purpose was to set up a higher education institution on the Darling Downs. The Association, with the support of the local community, lobbied government, raised funds and eventually succeeded with the formation of the Queensland Institute of Technology (Darling Downs) rau 2 Lub ob hlis ntuj 1967.
From one building in a bare green field, a Principal, eight full-time and five part-time academics, and five support staff taught our first 140 cov tub ntxhais kawm 29 courses in engineering, business studies and science at Diploma and Certificate levels. From these humble beginnings a fine institution has grown.
1971 Darling Downs Institute of Advanced Education (DDIAE)
Nyob rau hauv Lub rau hli ntuj 1971, the Institute became an autonomous multi-purpose college under the control of its own College Council.
The DDIAE approach was centred on student-focussed learning and teaching through employment-focussed curricula. Professional courses were offered in:
- ua lag ua luam
- kev kawm ntawv
- ntaub ntawv technology
- kev sib txuas lus
- creative and liberal arts.
The DDIAE underwent enormous growth in the student body between 1970 thiab 1990 and consequently, the Toowoomba campus grew immensely.
Distance education delivery became our student’s preferred study mode during the mid-1970s. los ntawm 1980, external enrolments exceeded on-campus enrolments, and provided us with the opportunity to enter the international market. Thaum lub sij hawm 1986-7 we accepted no less than three-quarters of Australia’s off-shore international student enrolments.
1990 University College of Southern Queensland (UCSQ)
In the late 1980s the DDIAE moved towards achieving full university status, initially as a University College for an interim period under the sponsorship of the University of Queensland.
During this time our first professors were appointed, major research programs were established, new teaching programs were introduced, and what would become a $100m capital works program over the next decade was commenced.
1992 University of Southern Queensland (USQ)
The institution gained full university status in 1992, becoming the University of Southern Queensland (USQ). The University has changed dramatically in many ways since then, kuj muaj:
- developing a significant research profile
- expanding our postgraduate coursework programs
- establishing significant branch campuses: Fraser Coast Campus in Hervey Bay on the central Queensland coast and the Springfield Campus in Brisbane’s western corridor
- expanding our ties with local communities, such as partnering to establish the Queensland College of Wine Tourism in Stanthorpe with the Department of Education and Training and Southern Queensland Institute of TAFE
- further expanding international programs including developing relationships with major off-shore centres and a strong on-shore presence through the Sydney Education Centre.
Koj puas xav discuss University of Southern Queensland ? tej lo lus nug, lus los yog kev txheeb xyuas
Muab daim ntawv pab tau info nrog koj cov phooj ywg
Join to discuss of University of Southern Queensland.
THOV NCO NTSOOV: EducationBro Magazine muab koj muaj peev xwm nyeem info txog universities ntawm 96 lus, tab sis peb thov kom koj mus hwm lwm cov neeg thiab tawm cov lus nyob rau lus Askiv.