- Laval University
Txheej txheem cej luam
Raws li North America tus thawj Fabkis lus tsev kawm ntawv, Laval University thim zog los ntawm nws cov keeb kwm thiab kev loj hlob.
Ib tug zoo-sib npaug university:
- Ib txhia 500 cov kev pab cuam
- Renowned muaj thiab pauv cov kev pab cuam
- 5 txoj kev tshawb no profiles: sustainable kev loj hlob, entrepreneurial, International, Honours thiab kev tshawb fawb
- Kev cai, ntxiv, thiab cov nyob deb kev kawm ntawv cov kev pab cuam
- Ib txhia 750 partnership agreements with some 500 universities nyob rau hauv ze li ntawm 70 lub teb chaws
- A tsev qiv ntawv uas muaj tshaj 6 lab cov ntaub ntawv
- Ib tug vibrant thiab ntau haiv neeg lub zej zog
- Nyob 42,500 cov tub ntxhais kawm
- Ib txhia 5,600 international students
- Ib txhia 230 tub ntxhais kawm ntawv koom haum ua teb
Lub hom phiaj
Tus thawj tsev kawm ntawv kawm ntawv qib siab nyob rau hauv America, qhib rau lub ntiaj teb no thiab imbued nrog ib tug kab lis kev cai ntawm kev cai siab, Laval University muaj txhawb rau txoj kev loj hlob ntawm cov haiv neeg los ntawm kev qhia ntawv uas tsim nyog thiab lub luag hauj lwm cov tib neeg uas ua hauj lawm ntawm kev hloov thiab los ntawm kev nrhiav thiab sib koom kev txawj ntse nyob rau hauv ib tug stimulating ib puag ncig ntawm kev tshawb fawb thiab kev tsim.
Cov mej zeej ntawm lub tsev kawm ntawv lub zej lub zos sib koom ib tug stimulating ntau lub zeem muag ntawm lub neej yav tom ntej: los ua ib tug ntawm qhov zoo tshaj plaws universities nyob rau hauv lub ntiaj teb no. Los ntawd xaus, Université Laval kuj npaj mus rau sawv tawm los ntawm ua:
- Ib tug kev university pom zoo raws li ib tug lag luam nrog ib tug thoob ntiaj teb lub koob npe nrov rau nws cov me nyuam kawm ntawv thiab zoo kawm ntawv cov kev pab cuam
- A tsev kawm ntawv rau tej ntug ntawm kev tshawb fawb thiab kev tsim uas distinguishes nws tus kheej nyob rau hauv lub teb chaws thiab thoob ntiaj teb scenes los ntawm nws cov exceptional tau
- Ib tug qhib tsev kawm ntawv uas txhawb nqa dialog, kev koom tes, thiab kev koom tes los ntawm cov tswv cuab nyob rau hauv loj lub ntiaj teb no tej teeb meem
- A tsev kawm ntawv tau cog lus rau nws cov zej zog uas ua tsim kev sib koom tes nrog tag nrho cov nplais ntawm haiv neeg thaum nyob yeej muaj tseeb rau nws yuav tsum muaj lub hom phiaj, kev ywj pheej, thiab cov luag num
- A model university that gives all members of its community the opportunity to grow, tsim lawv tej zaum, thiab tsim kom muaj lawv tus kheej nyob rau hauv ib tug dynamic, stimulating, ntau haiv neeg, thiab kev sib fwm chaw chaw
- Ib tug niaj hnub tsev kawm ntawv uas yog yuav ua sustainable kev loj hlob thiab tswj chaw muab kev pab them
qhov tseem ceeb
Lub tsev kawm ntawv lub zej lub zos ua yuav txhawb kom bolstering tub ntxhais kawm ntawv kawm tau zoo thiab xav raws li nram no yuav tsum muaj chaw tseem ceeb:
- Hwm rau qhov kev muaj ntau haiv neeg ntawm cov neeg, societies, paub, thiab txoj kev xav
- Humanistic zoo mus kom ze
- Txoj kev loj hlob ntawm ib qho tseem ceeb xav thiab kev txiav txim
- Tej thiab lub zej zog kev koom tes thiab kev coj noj coj
- Nce qib ntawm creation, innovation, thiab zoo
Cov tsev kawm ntawv / tsev kawm ntawv qib / departments / Cov Hoob / faculties
- Faculty of Agriculture and Food Sciences
- Faculty of Arts and Human Sciences
- Kws qhia ntawv ntawm lub lag luam Administration
- Kws qhia ntawv ntawm kev kho hniav
- Kws qhia ntawv ntawm Kev Kawm Ntawv
- Faculty of Forestry, Geography and Geomatics
- Faculty of Graduate and Postdoctoral Studies
- Kws qhia ntawv ntawm txoj cai lij choj
- Kws qhia ntawv ntawm cov tshuaj
- Kws qhia ntawv ntawm Music
- Faculty of Nursing
- Kws qhia ntawv ntawm Tshuaj
- Kws qhia ntawv ntawm Philosophy
- Faculty of Planning, Architecture, Arts and Design
- Faculty of Science and Engineering
- Kws qhia ntawv ntawm Social Sciences
- Faculty of Theology and Religious Studies
The university began as the Séminaire de Québec, uas twb nrhiav tau nyob rau hauv 1663 by François de Montmorency-Laval, a member of the House of Laval and the first Bishop of New France.
During the French regime, the institution’s role was to train priests for the towns of New France. After the Conquest of 1760, the British decided to expand training offered to liberal arts professions. At a time when French Canadians did not have access to higher education, Bishop Bourget of Montreal suggested expanding the Séminaire de Québec into the establishment of Université Laval. tus thawj xib fwb, M. Louis Casault, visited Europe to obtain a Royal charter, and studied the best university systems.
The Séminaire de Québec was granted a Royal Charter on December 8, 1852, by Queen Victoria, at the insistence of Lord Elgin, then governor-general, creating Université Laval with ‘the rights and privileges of a university’. The charter was signed in 1852. Pope Benedict XV approved the scheme, and authorized the erection of chairs of theology and the conferring of degrees.
Nyob rau hauv 1878, the university opened a second campus in Montreal, which later became the Université de Montréal on May 8, 1919, by a writ of Pope Benedict XV. Nyob rau hauv 1971, a second charter vesting supreme authority in the Université Laval council was proclaimed.
Laval, a waltz by French-Canadian ragtime composer Wilfrid Beaudry, was dedicated to the students at Laval University and the University of Montreal. The music for piano was published in Québec by J. Beaudry, kwvlam 1906.
pib nyob rau hauv 1925, the university moved out from Old Quebec because of the lack of space and the impossibility of erecting new buildings in this crowded part of the town. It settled in the then rural outskirt of Sainte-Foy, just west of the city center. The school of architecture returned to this heritage building (now affectionately referred to as Le Vieux Séminaire) nyob rau hauv 1989.
The governance structure at Laval incorporates the powers of board and senate. The governance was modelled on the provincial University of Toronto Act of 1906 which established a bicameral system of university government consisting of a senate (kws qhia ntawv), responsible for academic policy, and a board of governors (citizens) exercising exclusive control over financial policy and having formal authority in all other matters. The president, appointed by the board, was to provide a link between the 2 bodies and to perform institutional leadership.
In the early part of the 20th century, professional education expanded beyond the traditional fields of theology, law and medicine. Graduate training based on the German-inspired American model of specialized course work and the completion of a research thesis was introduced.
The policy of university education initiated in the 1960s responded to population pressure and the belief that higher education was a key to social justice and economic productivity for individuals and for society.
The establishment of Laval University by Royal Charter in 1852 was designated a National Historic Event in 1972 and plaqued in 1975.
Koj puas xav discuss Laval University ? tej lo lus nug, lus los yog kev txheeb xyuas
Muab daim ntawv pab tau info nrog koj cov phooj ywg
Join to discuss of Laval University.
THOV NCO NTSOOV: EducationBro Magazine muab koj muaj peev xwm nyeem info txog universities ntawm 96 lus, tab sis peb thov kom koj mus hwm lwm cov neeg thiab tawm cov lus nyob rau lus Askiv.