- Polytechnique Montreal
Txheej txheem cej luam
founded hauv 1873, Polytechnique Montreal yog ib tug ntawm Canada ua engineering kev qhia thiab kev tshawb fawb tsev. Nws yog cov coob engineering nyob rau hauv university Quebec rau qhov luaj li cas ntawm nws kawm tiav me nyuam kawm ntawv lub cev thiab lub Scope ntawm cov kev tshawb fawb kev ua ub no. nrog nyob 44,300 kawm tiav, Polytechnique Montreal TWB kawm ntawv luag ib-peb lub hlis twg ntawm qhov tam sim no mej zeej ntawm lub Ordre des ingénieurs du Quebec. Polytechnique muab kev kawm nyob rau hauv 15 engineering specialties, thiab muaj 255 professors thiab ntau tshaj 8,000 cov tub ntxhais kawm. Nws muaj ib tug txhua xyoo kev khiav hauj lwm cov nyiaj txiag ntau tshaj li $200 lab, xws li ib tug kev tshawb fawb pob nyiaj ntawm tshaj $70 lab.
Polytechnique los ntawm tus xov tooj
- 8,200 cov tub ntxhais kawm (26% cov poj niam)
- 2,265 kawm tiav / post-graduate kawm
- ntau tshaj 120 cov kev pab cuam
- 1,400 diplomas muab txhua xyoo
- 44,300 kawm tiav txij li thaum 1873
- 255 professors
- 1,400 neeg ua hauj lwm
- Txhua xyoo pob nyiaj ntawm $210 lab
Kev tshawb fawb
- $71-lab ib xyoos ib zaug nyiaj txiag
- 18 Muaj kev tshawb fawb Quav (kuj muaj 13 NSERC)
- 25 Canada tshawb fawb Quav
- 1 Canada Excellence tshawb fawb lub rooj zaum
- 2,200 master’s and doctoral theses directed by Polytechnique professors over the last decade
- ntau tshaj 12,800 scientific and technical publications by Polytechnique professors and researchers over the last decade
Cov tsev kawm ntawv / tsev kawm ntawv qib / departments / Cov Hoob / faculties
- Department of Chemical Engineering
- Department of Electrical Engineering
- Department of Computer Engineering
- Department of Mechanical Engineering
- Department of Engineering Physics
- Department of Mathematics and Industrial Engineering
- Department of Civil, Geological and Mining Engineering
- Institute of Biomedical Engineering
- Institute of Nuclear Engineering
The Polytechnique Montréal (a reference to the famous École polytechnique in Paris) twb nrhiav tau nyob rau hauv 1873 in order to teach technical drawing and other useful arts. Thaum xub thawj, it was set in a converted residence. It later moved to a larger building on Saint-Denis street. Nyob rau hauv 1958, it moved to its current location on the Université de Montréal campus. The original building was enlarged in 1975 and then in 1989. Nyob rau hauv 2002, the Computer and Electrical Engineering Department (they were later separated) began to occupy the 5th and 6th floor of the old École des Hautes Études Commerciales de Montréal building. Nyob rau hauv 2003, the construction of three new buildings started.
Until the 1960s, the main purpose of the school was to train engineers. Txawm li cas los, los ntawm 1959 on, the focus went to research. Niaj hnub no, it is a leading research institution in applied sciences in Canada.
Nyob rau hauv 1977, a SLOWPOKE reactor, named SLOWPOKE-2, was installed at the École Polytechnique de Montréal. The non-power reactor operating licence was renewed and will be valid from July 1, 2013 until June 30, 2023. The reactor has been in operation for 36 years and is used for research, qhia, neutron generation and isotope production.
Koj puas xav discuss Polytechnique Montreal ? tej lo lus nug, lus los yog kev txheeb xyuas
Muab daim ntawv pab tau info nrog koj cov phooj ywg
Join to discuss of Polytechnique Montreal.
THOV NCO NTSOOV: EducationBro Magazine muab koj muaj peev xwm nyeem info txog universities ntawm 96 lus, tab sis peb thov kom koj mus hwm lwm cov neeg thiab tawm cov lus nyob rau lus Askiv.