- University of Regina
University of Regina
Txheej txheem cej luam
cov University of Regina yog ib tug pej xeem kev tshawb fawb lub tsev kawm ntawv nyob rau hauv Regina, Saskatchewan, Canada. founded hauv 1911 raws li ib tug private denominational high school ntawm lub Methodist Church of Canada, it began an association with the University of Saskatchewan as a junior college in 1925, thiab twb disaffiliated los ntawm lub Koom Txoos thiab tag nrho ceded mus rau lub tsev kawm ntawv nyob rau hauv 1934; nyob rau hauv 1961 nws attained degree-nyiaj tau los pab raws li txoj cai raws li cov Regina Campus ntawm lub University of Saskatchewan. It became an autonomous university in 1974. The University of Regina has an enrollment of over 12,000 full and part-time students. The university’s student newspaper, lub Carillon, is a member of CUP.
The University of Regina is well-reputed for having a focus on experiential learning and offers internships, kev kawm thiab practicums nyob rau hauv tas li ntawd mus koom kev kawm ntawv kawm nyob rau hauv 41 cov kev pab cuam. This experiential learning and career-preparation focus was further highlighted when, nyob rau hauv 2009 lub tsev kawm ntawv ntawm Regina launched rau UR Guarantee Program, ib tug tshwj xeeb kev pab cuam guaranteeing koom cov tub ntxhais kawm ib txoj hauj lwm community launch tom qab kawm tiav los ntawm supplementing kev kawm ntawv nrog kev mus cuag cov kev kawm, hauj lwm thiab lub neej cov hom phiaj. Partnership ntawv cog lus nrog xeev yas corporations, tsoom fwv departments thiab private corporations tau pab cov tsev kawm ntawv ntawm Regina ob qhov chaw cov tub ntxhais kawm nyob rau hauv kev ua hauj lwm kev kawm thiab kev pab tau kev ua hauj lwm post-txoj kev tshawb no.
Lub ntsiab txoj kev pab thiab cov luag num ntawm lub chaw ua hauj lwm ntawm Resource Planning muaj xws li:
- tswj thiab tswj tej ntaub ntawv siv chaw;
- xa daim ntawv ntsuam xyuas cov lus teb rau sawv cev ntawm lub University;
- muab muaj nuj nqis thiab feem cuam qhia rau cov tswj lub cev ntawm lub University thiab nws Federated tsev kawm ntawv qib;
- pab nyob rau hauv lub tiav ntawm lub Performance Ntsuas moj khaum;
- striving rau taub hau ntawm cov ntaub ntawv thoob plaws hauv lub tsev kawm ntawv;
- saib npaj cov ntawv tshawb fawb ntawm cov Survey Management Committee;
- liaising nrog lub xeev tsoom fwv rau cov nyiaj pab;
- liaising nrog rau hauv zos schoolboards rau lub hom phiaj ntawm hloov kev vam meej; thiab,
- sawv cev rau lub tsev kawm ntawv nyob rau ntau lub teb chaws thiab thoob ntiaj teb lub rooj sib tham.
Cov tsev kawm ntawv / tsev kawm ntawv qib / departments / Cov Hoob / faculties
- ua lag ua luam Administration
- Continuing Education
- Kev Kawm Ntawv
- engineering & Applied Science
- Graduate Studies & Kev tshawb fawb
- Johnson-Shoyama Graduate School of Public Policy
- Kenneth Levene Graduate School of Business
- kinesiology & Health Studies
- La Cité universitaire francophone
- Media, Art, and Performance
- Paul J. Hill School of Business
- kev ua hauj lwm
The University of Regina is a non-denominational university, which grew out of Regina College, nrhiav nyob rau hauv 1911. In direct response to the award of the University of Saskatchewan to Saskatoon rather than Regina, the Methodist Church of Canada established Regina College in 1911 on College Avenue in Regina, Saskatchewan, starting with an enrollment of 27 cov tub ntxhais kawm; it was adjacent to the now long-defunct St Chad’s College (a theological seminary for the training of Anglican clergy) and Qu’Appelle Diocesan School, also on College Avenue. James Henry Puntin (architect) designed several buildings on campus including: Regina Methodist College (1910); East & West Towers (1914); Ladies Residence (1914); Gymnasium (1925); Power Plant (1927); Music & Arts Building (1928).”Nyob rau hauv 1928, Darke Hall was built on College Avenue, [d]escribed…raws li “an admirable theatre, one which few cities can rival.”
Nyob rau hauv 1934 Regina College became part of the University of Saskatchewan. The University of Saskatchewan a single, public provincial university created in 1907 was modeled on the American state university, with an emphasis on extension work and applied research. The governance was modeled on the University of Toronto Act, 1906 which established a bicameral system of university government consisting of a senate (kws qhia ntawv), responsible for academic policy, and a board of governors (citizens) exercising exclusive control over financial policy and having formal authority in all other matters. The president, appointed by the board, was to provide a link between the 2 bodies and to perform institutional leadership. In the early part of this century, professional education expanded beyond the traditional fields of theology, law and medicine. Graduate training based on the German-inspired American model of specialized course work and the completion of a research thesis was introduced.
Regina College commenced a formal association with the University of Saskatchewan as a junior college offering accredited university courses in 1925 though continuing as a denominational college of the now-United Church of Canada, the successor to the Methodist Church. Regina College continued as a Junior College until 1959, when it received full degree-granting status as a second campus of the University of Saskatchewan.
Txawm li cas los, nyob rau hauv 1934, the United Church was financially hard pressed by the Great Depression and in any case its history from the greatEgerton Ryerson of urgent advocacy of universal free public education made its involvement in private schools anomalous. It accordingly fully surrendered Regina College to the University of Saskatchewan. Regina College and its successor Regina Campus of the University of Saskatchewan and University of Regina have — possibly unawares — retained the Methodist motto “as one who serves” (Luke 22.27).
The policy of university education initiated in the 1960s responded to population pressure and the belief that higher education was a key to social justice and economic productivity for individuals and for society. Nyob rau hauv 1961 the College was renamed the University of Saskatchewan, Regina Campus. Nyob rau hauv 1974 it became the independent University of Regina.
The original United Church affiliation is, Txawm li cas los, symbolically commemorated in the convocation furniture, resumed by the university for ceremonial use from one of the last downtown United Churches, which closed in the 1990s.
Koj puas xav discuss University of Regina ? tej lo lus nug, lus los yog kev txheeb xyuas
Muab daim ntawv pab tau info nrog koj cov phooj ywg
Join to discuss of University of Regina.
THOV NCO NTSOOV: EducationBro Magazine muab koj muaj peev xwm nyeem info txog universities ntawm 96 lus, tab sis peb thov kom koj mus hwm lwm cov neeg thiab tawm cov lus nyob rau lus Askiv.