- Siberian Federal University
Siberian Federal University
Txheej txheem cej luam
Ib tug yuav tsis yog nrhiav tau ib qho chaw nyob rau hauv Russia nrog xws li ib tug impressive tooj ntawm siv lub teb chaws tej yaam num raws li nyob rau hauv lub Krasnoyarsk Territory. Peb feem ntau teem "txoj kev loj hlob ntsiab lus" tau txiav txim nyob rau hauv kev lag luam, hwj chim engineering thiab lub zog, kev tshawb fawb thiab kev kawm ntawv. Siberian Federal University, raws li ib lo lus teb rau lub regional kev loj hlob txoj kev sib tw, was established in 2006 los qhia mas tsim nyog tshwj xeeb muaj peev xwm ua hauj lwm nyob rau hauv tej cheeb tsam ntawm peb lub teb chaws, xws li loj tej yam kev mob ntawm sab qaum teb thaj tsam.
Lub University twb nrhiav tau los ntawm cov phiajcim 5 loj Krasnoyarsk tsev kawm ntawv qib siab. Ntawm cov mej zeej ntawm lub University Board of Trustees muaj neeg sawv cev ntawm loj tuam txhab uas muag, politicians thiab zaum. Lub Chairman ntawm cov Board yog Dmitry Medvedev, lub Prime Minister ntawm Russia.
Lub Hom Phiaj
Lub hom phiaj ntawm lub tsev kawm ntawv yog los tsim ib qho kev kawm ntawv qib, kev tshawb fawb thiab innovation infrastructure thiab los txhawb kev paub tshiab thiab yees kom tau raws li txoj kev sib tw ntawm kev sib raug thiab nyiaj txiag txoj kev loj hlob ntawm lub Siberian Federal District, raws li zoo li mus ua tib neeg cov kev pab tej zaum - kev sib tw cov kws txawj nyob rau hauv qhov muaj feem thib qhov chaw ntawm lub Siberian thiab Lavxias teb sab Federation txoj kev loj hlob, coj mus rau lub neej tshiab nimno kev txawj ntse uas yuav tsum tau thiab ntsib thoob ntiaj teb cov qauv.
SibFU nyob rau hauv cov nuj nqis
- 19 cov tsev kawm ntawv thiab 3 regional ceg.
- Nyob 31,000 cov tub ntxhais kawm (ib nrab ntawm cov neeg uas tuaj ntawm tag nrho cov tshaj Russia, kuj muaj 380 txawv teb chaws cov tub ntxhais kawm).
- Nyob 700 post-graduate kawm.
- 7 860 neeg ua hauj lwm, 3 450 cov xib fwb, 420 Professors thiab cov kws kho mob habil.
- 151 txoj kev tshawb no cov kev pab cuam (Bachelor & Master).
- 121 doctoral cov kev pab cuam nyob rau hauv 18 teb ntawm txoj kev tshawb.
- 29 on-tsev kawm ntawv dormitories.
- 7 400 lab RUR University profit nyob rau hauv 2014.
- Hais txog 50 kev ua si clubs nyob rau hauv dhau 31 hom ntawm kev ua si nawv.
- Hais txog 100 muaj tswv yim thiab artistic me nyuam kawm ntawv pab pawg.
- 70% ntawm cov kawm tiav tau ua hauj lwm nyob rau hauv lub teb ntawm lawv loj.
Txaus qhia nyob rau hauv lub rankings
- Nyob rau hauv qhov qeb duas ntawm Lavxias teb sab universities nyob rau ntawm lub “kws muaj txuj RA” qeb duas lub koom haum nyob rau hauv 2015 SibFU twb muab tso rau hauv 14th txoj hauj lwm, nce ntawm ib tug taw tes nyob rau hauv kev sib piv nrog rau lub xyoo 2014.
- Raws li cov “kws muaj txuj RA” qeb duas lub koom haum lub SibFU Qib 6 ntawm cov zoo tshaj plaws Lavxias teb sab universities nyob rau hauv kev thov rau lub tiav.
- Lub teb chaws qeb duas ntawm universities raws li “Interfax” thiab “Ncha ntawm Moscow” rau 2015 lub SibFU qhia 16-17th chaw nrog rau lub Lavxias teb sab Medal Academy ntawm National Economy thiab Public Administration.
- Nyob rau hauv lub Vladimir Potanin Foundation qeb duas ntawm Lavxias teb sab universities, ntsuam kev koom tes los ntawm cov tub ntxhais kawm thiab cov neeg pab nyob rau hauv cov kev kawm tej yaam num ntawm lub Foundation, lub SibFU yog muab tso rau 17th nyob rau hauv 2014 (25th nyob rau hauv 2013).
- Nyob rau hauv 2014 SibFU tau txais 3 tawm ntawm 5 hnub qub nyob rau hauv lub QS-Hnub Qub qeb duas ntawm Quacquarelli Symonds lub tuam txhab.
- Nyob rau hauv lub Webometrics qeb duas ntawm 2015 SibFU yuav siv sij hawm 10 qhov chaw rau tag nrho cov Lavxias teb sab universities.
lub tsev kawm ntawv
Lub tsev kawm ntawv lub tsev kawm ntawv nyob rau hauv Krasnoyarsk muaj xws li 29 dormitories, 24 txoj kev tshawb no vaj tse, ib lub tsev nruj lub tsev qiv ntawv thiab lub tsev kawm ntawv cov thawj coj los chaw ua hauj lwm. A University Assembly Hall yog yuav tsum tau muab tso rau hauv lub lag luam nyob rau hauv 2015.
Krasnoyarsk tau raug nominated li tus tswv tsev lub nroog rau lub caij ntuj no Universiade nyob rau hauv 2019. Lub Universiade Zos yuav tsum nyob rau ntawm lub tsev kawm ntawv lub tsev kawm ntawv uas yog favorably ze mus rau lub ntsiab lub caij ntuj no cov kev ua si venue Academy ntawm lub caij ntuj no me ntsis. Lub Universiade infrastructure yog tej nyob rau hauv qhov chaw, thaum lub sij hawm nram qab no cov chaw muaj tsis tau yuav tsum tau ua los ntawm 2018:
- ib tug multifunctional kev ua si chaw;
- ib tug thawj-aid kho mob chaw ncaws pob;
- ib tug complex ntawm qhov chaw nyob halls "Universitetsky" (peb 18-storey vaj tse);
- ib tug complex ntawm qhov chaw nyob halls "Perya" ("Plaub") (plaub 17-storey vaj tse).
Cov tsev kawm ntawv / tsev kawm ntawv qib / departments / Cov Hoob / faculties
Institute for the Humanities
- Chair for Philosophy
- Chair for History of Russia
- Chair for General History
- Chair for Informational Technologies in Creative and Cultural Industries
- Chair for Culturology
- Chair for Study of Art
- Chair for Advertising and Social ad Cultural Work
Institute of Engineering and Construction
- Department of Industrial and Civil Engineering
- Department of Construction of Engineering Infrastructure and Roads
- Chair for Roads and City Structures
- Chair for Engineering Systems of Building and Structures
- Chair for Building Design and Property Survey
- Chair for Building Constructions and Controlled Systems
- Chair for Building Materials and Construction Technology
Institute of Architecture and Design
- Chair for Urban Development
- Chair for City Engineering Structures and Foundations
- Chair for Fundamentals of Architectural Engineering
- Chair for Engineering Graphics
- Chair for Drawing, Painting and Sculpture
- Minor Academy of Architecture
Institute of Mining, Geology and Geotechnology
- Chair for Deposit Geology and Exploration Methodology
- Chair for Geology, Mineralogy thiab Petrography
- Chair for Mine Surveying
- Chair for Technology and Techniques of Mineral Exploration
- Chair for Open Cast Mining
- Chair for Underground Mining
- Chair for Mine Construction and Underground Excavations
- Chair for Mining Machinery and Mining Complex
- Chair for Electrification of Mining and Smelting Engineering
- Chair for Technical Mechanics
- Chair for Engineering Graphics
Institute of Engineering Physics and Radio Electronics
- Chair for Theoretical Physics
- Chair for Physics of Condensed Material
- Chair for Photonics and Laser Technology
- Chair for Nanophase Materials and Nanotechnology
- Chair for Thermal Physics
- Chair for Radio Engineering
- Chair for Instrument Engineering and Nanoelectronics
- Chair for Infocommunications
- Chair for Radio-Electronic Systems
Institute of Space and Information Technology
- Chair for Artificial Intelligence Systems
- Chair for Computer Engineering
- Chair for Information Systems
- Chair for Androids Design
- Chair for Applied Mathematics and Computer Security
- Chair for Systems for Automatics, Computer-Aided Control and Design
- Chair for Computer Science
- Chair for Geoinformation Systems
- Chair for Ecological Information Technologies
Institute of Mathematics and Computer Science
- Chair for Mathematical Analysis and Differential Equation
- Chair for Algebra and Mathematical Logic
- Chair for Theory of Functions
- Basic Chair for Mathematical Simulation and Control Processes
- Basic Chair for Computational and Information Technologies
Institute of Core Undergraduate Programmes
- Chair for Physics
- Chair for Modern Natural Science
- Chair for Higher Mathematics
- Chair for Discrete Device and System Software
- Chair for Chemistry
- Chair for General and Inorganic Chemistry
- Chair for Political Science
- Chair for Philosophy
- Chair for Philosophy and History
- Chair for Ethics, Aesthetics and Culture
- Chair for Culturology
- Chair for Culturology and Social Science
- Chair for Physical Education
- Chair for Physical Culture
Institute of Petroleum and Natural Gas Engineering
- Chair for Development and Operation of Oil and Gas Fields
- Chair for Machinery and Equipment in Oil and Gas Fields
- Chair for Lifting-and-Shifting Machinery and Robots
- Chair for Air Fuels and Lubricants
- Chair for Fire Safety
- Chair for Chemical Engineering of Natural Energy Resources and Carbon Materials
Institute of Education, Psychology and Sociology
- Chair for Developmental Psychology
- Chair for Mental Health
- Chair for Higher Education Pedagogy
- Chair for General and Social Education
- Chair for Information Technologies in Education
- Chair for Sociology
- Chair for Engineering and Computer Graphics
- Chair for Social Technologies
- Chair for Descriptive Geometry and Draughtsmanship
- Chair for Professional Education Pedagogy
Institute of Business Management and Economics
- Chair for Economics and Organization of Enterprises in Energy and Transport Sector
- Chair for Economics and Management in Construction Sector
- Chair for Economics and Management
- Chair for Foundations of Economics
- Chair for Marketing
- Chair for Economics and International Business in Mining and Metal Production Sector
- Chair for Management of Manufacturing and Social Technologies
- Chair for Economics and Information Technology in Management
- Chair for Business Information Technology
- Chair for Project Management
- Chair for Economics and Organization of Oil and Gas Complex
- Chair for Economics and Organization of Energy Sector
Institute of Philology and Language Communication
- Chair for Journalism
- Department of General Linguistics and Rhetoric
- Chair for Russian Language
- Chair for Russian and Foreign Literature
- Chair for Linguistics and Cross-cultural Communication
- Chair for East-Asian Languages
- Chair for Translation and Interpreting Studies
- Chair for Russian as a Foreign Language
Institute of Fundamental Biology and Biotechnology
- Chair for Biophysics
- Chair for Aquatic and Land Ecosystems
- Chair for Medical Biology
- Chair for Biotechnology
Institute of Economics, Management and Environmental Studies
- Chair for Accounting and Statistics
- Chair for Business Foreign Language
- Chair for Industrial Economy and Labor Economics
- Chair for Corporate Development and Management of Organization
- Chair for International Economic Relations
- Chair for Regional Statistical Inquiries
- Chair for Social and Political Theory
- Chair for Economic and Social Planning
- Chair for Production Management
- Chair for Finance and Credit
- Chair for Securities and Insurance
- Chair for Economic Theories
- Chair for Forestry
- Chair for Ecotoxicology and Microbiology
- Chair for Hunting Resource Study and Reserve Management
- Chair for Evolutional Landscape Science and Historic Ecology
- Chair for Environmental Economics
Institute of Non-Ferrous Metals and Materials Science
- Chair for Computer-Aided Manufacturing
- Chair for Nonferrous Metallurgy
- Chair for Physical and Inorganic Chemistry
- Chair for Analytical and Organic Chemistry
- Chair for Mineral Processing
- Chair for Heat Engineering and Technosphere Security in Mining and Metallurgical Production
- Chair for Foundry Engineering
- Chair for Metal Forming
- Chair for Composite Materials and Physical Chemistry in Metallurgical Processes
- Chair for Physical Metallurgy and High-Temperature Processing
- Chair for Electric Power Plants and Power Systems
- Chair for Electrotechnical Complex and System
- Chair for Robotics and Engineering Cybernetics
- Chair for Electrotechnics and Electric Engineering
- Chair for Standardization and Quality Control
- Chair for Facilities and Technology of Welding Engineering
- Chair for Hydraulic Actuator and Hydropneumatic Automation
- Chair for Foundry Engineering and Metal Forming
- Chair for Theory and Design of Mechanical Systems
- Chair for Materials Science and Technology of Engineering Materials
- Chair for Machinery Dynamics and Strength
- Chair for Theoretical Mechanics and Triboengineering
- Chair for Machinery Designing and Experimental Mechanics
- Chair for Engineering Technology
- Chair for Diagnostics and Security of Technical Systems
- Chair for Thermal Stations
- Chair for Engineering Ecology and Life Safety
- Chair for Heat Engineering and Hydraulic Gas Dynamics
- Chair for Transport and Technological Machinery
- Chair for Transport
- Department of comparative law
- Chair for Theory of State and Law
- Chair for History of State and Law
- Chair for Foreign and Comparative Law
- Chair for Criminalistics
- Chair for Civil Law
- Chair for Civil Procedure
- Chair for Criminal Law
- Chair for Criminal Procedure
- Chair for Labour and Environmental Law
- Chair for Economic, Entrepreneurial and Financial Law
- Chair for Constitutional, Administrative and Municipal Law
- Chair for Delictology and Criminology
- Chair for Comparative Law
- Chair for Legal Practice (Master programme)
- Chair for Judicial Practice (Master programme)
- Chair for Procuracy Supervision (Master programme)
- Department of International Policy
- Department of Customs Procedures
- Department ofSocial-Legal Procedures
- Chair for Theory and Methodology of Social Work
Institute of Military Training
Institute of Physical Education, Sport and Tourism
- Chair for Theory and Methodology of Physical Education
- Chair for Theory and Methodology of Sports
- Chair for Sports and Recreation Technologies and Valeology
- Chair for Physical Education
The Federal State Autonomous Educational Institution of Higher Education “Siberian Federal University” was established within the framework of the “Education” National Project by the Resolution of the Russian Government No.1518-р issued on November 4, 2006. The purposes of the new University establishment were to support the modernization of the Russian higher education system, to increase the competitiveness of Siberian economy, to train highly qualified professionals and to develop international cooperation in research, kev kawm ntawv, technology and culture.
Siberian Federal University was established by merging four large Universities: Krasnoyarsk State University, Krasnoyarsk State Technical University, Krasnoyarsk State Academy of Architecture and Construction and Krasnoyarsk State University of Non-Ferrous Metals and Gold. SibFU is a multidisciplinary institution that combines fundamental and applied research and teaching.
- Partnership relations are formed with universities of Russia, Teb chaws Europe, Asia and the USA (SibFU Department of International Affairs);
- Particular traditions have appeared (exclusive festival «Universinale»);
- More and more student communities are established (Young leaders of SibFU), student life is always on the move.
SibFU is committed to cooperate with large corporations located in Krasnoyarsk Krai xws li MMC Norilsk Nickel, «Vankorneft»,RUSAL, thiab lwm yam. by building joint laboratories and organizing student research groups. Ntxiv mus, a set of anti-recessionary measures has been recently elaborated in Siberian Federal University. All the measures are taken to minimize consequences of the economic crisis for students, faculty and staff of SibFU.
Siberian Federal University stands out from many Russian higher education institutions by a diverse range of possibilities concerning not only pre-tertiary training but also higher, post-graduate and further vocational education. At the present time, Siberian Federal University includes 35 R&D subdivisions such as research institutes, design bureau, centers for equipment joint use, REC, lub chaw soj nstuam, innovation centers, technology parks, centers of technology transfer, pilot factories, thiab lwm yam.
The number of full-time students in SibFU – 41,000 people.
The number of the faculty — more than 3,000 people.
Total quantity of faculty and staff — more than 8,000 people.
Koj puas xav discuss Siberian Federal University ? tej lo lus nug, lus los yog kev txheeb xyuas
Muab daim ntawv pab tau info nrog koj cov phooj ywg
Join to discuss of Siberian Federal University.
THOV NCO NTSOOV: EducationBro Magazine muab koj muaj peev xwm nyeem info txog universities ntawm 96 lus, tab sis peb thov kom koj mus hwm lwm cov neeg thiab tawm cov lus nyob rau lus Askiv.