- Poj huab tais Mary University of London
Poj huab tais Mary University of London
Txheej txheem cej luam
Poj huab tais Mary University of London yog ib tug ntawm cov UK ua kev tshawb fawb teem kawm ntawv qib siab hauv tsev. nrog nyob ib ncig ntawm 21,187 cov tub ntxhais kawm, 4,000 neeg ua hauj lwm thiab ib tug txhua xyoo turnover ntawm £ 300m, peb yog ib tug ntawm cov loj tshaj University of London kawm ntawv qib siab.
Peb qhia thiab kev tshawb fawb thoob plaws ib tug ntau ntawm cov kev kawm nyob rau hauv lub humanities, social sciences, kev cai lij choj, tshuaj thiab kev kho hniav, thiab science thiab engineering. Raws li nyob rau hauv ib tug muaj tswv yim thiab kev lis kev cai ntau haiv neeg thaj tsam ntawm sab hnub tuaj London, peb yog cov tsuas London tsev kawm ntawv tau muaj ib tug kiag li kev 2,000-txaj chaw lub tsev kawm ntawv nyob rau hauv peb mais End tsev.
Poj huab tais Mary tau ua tus xaiv yaam kev cog lus rau zoo tshaj plaws ntawm kev tshawb fawb. Peb tau nyiaj ua lag luam nyob rau hauv txoj ntsiab cai no los ntawm systematically recruiting qhov zoo tshaj plaws kev kawm ntawv nyob rau hauv lawv cov kev cai qhuab qhia los ntawm ib ncig lub ntiaj teb no. Lub ntsiab ntawm cov feem ntau tsis ntev los no lub teb chaws kev ntsuam xyuas ntawm kev tshawb fawb - lub tshawb fawb Excellence moj khaum (nyob 2014) - Tau paub tseeb hais tias peb qhov chaw nyob rau hauv lub heev sab saum toj pab pawg neeg ntawm kev tshawb fawb-coj universities nyob rau hauv lub UK. Zuag qhia tag nrho peb tau ranked 9 nyob rau hauv lub UK cov multi-kws qhia ntawv universities thiab sis thib 5 ntawd nyob rau hauv lub UK rau qhov feem pua ntawm peb cov 3* thiab 4* kev tshawb fawb outputs.
Poj huab tais Mary muaj koj cov menyuam kawm ntawv stimulating, txhawb thiab high-zoo kev kawm txawj kawm, rau kev qhia cov tshwm sim los ntawm peb lub ntiaj teb-ua kev tshawb fawb. Peb kuj tau nyiaj ua lag luam ntau tshaj £ 250m nyob rau hauv tshiab chaw dhau kaum tsib xyoos kom muaj peb cov menyuam kawm ntawv exceptional kev kawm ib puag ncig. Qhov no yog thaws rov los nyob rau hauv peb li qhia siv kuj theem ntawm tub ntxhais kawm ntawv txaus siab. Nyob rau hauv lub feem ntau tsis ntev los no National Student Survey (NSS 2015), 88 ib npib tooj per ntawm peb undergraduates qhia 'zuag qhia tag nrho siab’ nrog lawv lub sij hawm no, nrog kaum ob yam nyob rau hauv lub to top peb nyob rau hauv London.
Cov tsev kawm ntawv / tsev kawm ntawv qib / departments / Cov Hoob / faculties
Kws qhia ntawv ntawm Humanities thiab Social Sciences
- School of Business and Management
- School of Economics and Finance
- School of English and Drama
- Department of English
- Department of Drama
- School of Languages, Linguistics and Film
- comparative Literature
- Film Studies
- Iberian and Latin American Studies
- Language Centre
- Lavxias teb sab
- School of Geography
- School of History
- Lub tsev kawm ntawv ntawm txoj cai lij choj
- Centre for Commercial Law Studies
- Department of Law
- School of Politics and International Relations
Faculty of Medicine and Dentistry
- Barts and The London School of Medicine and Dentistry
- Barts Cancer Institute
- The Blizard Institute
- Institute of Dentistry
- Institute of Health Sciences Education
- William Harvey Research Institute
- Wolfson Institute of Preventive Medicine
- The Centre of the Cell
Faculty of Science and Engineering
- School of Biological and Chemical Sciences
- School of Electronic Engineering and Computer Science
- computer Science
- Hauv Engineering
- School of Engineering and Materials Science
- Interdisciplinary Research Centre in Biomedical Materials
- School of Mathematical Sciences
- School of Physics and Astronomy
- Research Centre in Psychology
Queen Mary has its roots in four historic colleges: Queen Mary College, Westfield College, St Bartholomew’s Hospital Medical College and the London Hospital Medical College.
The Mile End campus is historically the home of Queen Mary College, which began life in 1887 as the People’s Palace, a philanthropic centre to provide east Londoners with educational, cultural and social activities. Queen Mary College was admitted to the University of London in 1915. Westfield College was founded in 1882 in Hampstead as a pioneering college for the higher education of women. Nyob rau hauv 1989 Queen Mary merged with Westfield College to form Queen Mary and Westfield College.
Nyob rau hauv 1995, Queen Mary and Westfield merged again, this time with two distinguished medical colleges, St Bartholomew’s Hospital Medical College, tsim nyob rau hauv 1843, and the London Hospital Medical College, England’s first medical school, nrhiav nyob rau hauv 1785. This merger created Barts and The London School of Medicine and Dentistryand brought clinical medical and dental teaching to Queen Mary for the first time.
Nyob rau hauv 2013, the legal name of Queen Mary and Westfield College, University of London was officially changed to Queen Mary University of London to reflect common usage. This year also saw Queen Mary decide to award its own degrees, with the 2014 graduates being the first to receive them.
The College’s Archives hold a wealth of fascinating institutional archives and rare prints, dating from the 17th Century to the present day. The collections provide an insight into some of the scholarly activities of QMUL staff and students in the past, documenting the rich history of QMUL.
Did you know?
- We have the second oldest surviving Jewish cemetery in England, a Spanish Portuguese Jewish cemetery dating from 1726, in the centre of our campus.
- The skeleton of Joseph Merrick, the Elephant Man, is housed in the School of Medicine and Dentistry’s Pathology Museum.
- The Medical College of the Royal London Hospital (now part of Barts and The London School of Medicine and Dentistry) was England’s first medical school when it opened in 1785.
- Los ntawm 1964 kom txog rau thaum 1982 Queen Mary College maintained its own nuclear reactor, initially sited beneath Mile End Road.
- Elizabeth Blackwell, the first fully qualified female doctor in the UK, trained at Barts Hospital Medical College in 1850.
- Sir John Vane, who founded the William Harvey Research Institute, is credited with discovering how aspirin and similar drugs produced their effects.
- Sir Walter Besant’s 1882 novel All Sorts and Condition of Men – An Impossible Story, imagined a ‘Palace of Delights’ in east London with concert halls, reading rooms, picture galleries, art school and education for local people – this was the inspiration for The People’s Palace and the start of Queen Mary today.
Koj puas xav discuss Queen Mary University of London ? tej lo lus nug, lus los yog kev txheeb xyuas
Muab daim ntawv pab tau info nrog koj cov phooj ywg
Join to discuss of Queen Mary University of London.
THOV NCO NTSOOV: EducationBro Magazine muab koj muaj peev xwm nyeem info txog universities ntawm 96 lus, tab sis peb thov kom koj mus hwm lwm cov neeg thiab tawm cov lus nyob rau lus Askiv.