- Poj huab tais tus University Belfast
Poj huab tais tus University Belfast
Txheej txheem cej luam
Koj mam li hlub kawm nyob rau huab tais txoj kev. Lub University combines ib tug nplua nuj historic cuab yeej cuab tam uas niaj hnub chaw. cia li ib tug 15 feeb taug kev los ntawm Belfast nroog center, koj yeej tsis yuav nyob deb los ntawm lub plawv los ntawm qhov kev txiav txim.
Yuav ua li cas yog koj tus npau suav txoj hauj lwm? Lub University lub degree cov kev pab cuam no yog tsim los npaj rau koj cov neej yav tom ntej hauj lwm. Koj puas xav mus ua ib tug kws kes duab vajtse, ib tug engineer los yog ib tug kws kho mob? Txawm koj xav tau, muaj yog ib tug zoo meej degree tos rau koj nqa mus siv rau koj thawj kauj ruam.
Tsis paub dab tsi koj xav tau tsis tau? Tsis txhob txhawj. Koj yuav muaj lub sij hawm los mus nce ua hauj lwm kev nyob rau hauv ntau yam ntawm cov degrees. Qhov no yuav qhia rau koj ib tug zoo dua tshaj qhov sib txeeb. thiab, thaum koj nyob nraum npaj rau kawm tiav? Lub University lub Careers Service yuav muab koj tus kheej cob qhia rau koj tom ntej no cov kauj ruam.
Cov tsev kawm ntawv / tsev kawm ntawv qib / departments / Cov Hoob / faculties
Kws qhia ntawv ntawm cov tshuaj, Health & Life Sciences
- Dental Surgery
- Agricultural Technology with Professional Studies
- Biochemistry with Professional Studies
- lom Sciences
- Biological Sciences with Professional Studies
- biomedical Science
- Food Quality, Safety and Nutrition with Professional Studies
- Human Biology
- Land Use and Environmental Management with Professional Studies
- Marine Biology with Professional Studies
- Microbiology with Professional Studies
- Midwifery Sciences
- laus (Adult – September intake)
- laus (Children’s)
- laus (Learning Disability)
- laus (Mental Health)
- Kws Sciences
- Zoology with Professional Studies
- zog, Environment and Sustainability
- BAO Medicine
- Food Science and Food Security with Professional Studies
Kws qhia ntawv ntawm Arts, Humanities & Social Sciences
- Criminology and Sociology
- Film Studies
- Keeb kwm
- Social Anthropology
- Actuarial Science and Risk Management
- Business Economics
- ua lag ua luam Management
- Finance with a Year in Industry
- International Business with French
- International Business with German
- International Business with Mandarin Chinese
- International Business with Portuguese
- International Business with Spanish
- Music Technology and Sonic Arts
- kev ua hauj lwm
- kawn txog kev ntseeg
- kev cai lij choj
Faculty of Engineering and Physical Sciences
- Aerospace Engineering
- tshuaj Engineering
- civil Engineering
- Electrical and Electronic Engineering
- Mechanical Engineering
- Product Design Engineering
- Software and Electronic Systems Engineering
- Applied lej thiab Physics
- Archaeology-Palaeoecology and Geography
- Science News for KIDS
- Kev kawm txog zauv
- Medicinal Chemistry
- npaj, Environment and Development
- Theoretical Physics
- Chemical Technology
- Environmental and Civil Engineering
- Structural Engineering with Architecture
- European Planning
Queen’s University Belfast has its roots in the Belfast Academical Institution, uas twb nrhiav tau nyob rau hauv 1810, one of the United Kingdom’s 10 oldest universities, and remains as the Royal Belfast Academical Institution. The present university was first chartered as “Queen’s College, Belfast” nyob rau hauv 1845, when it was associated with the simultaneously founded Queen’s College, Cork, and Queen’s College, Galway, as part of the Queen’s University of Ireland – founded to encourage higher education for Catholics and Presbyterians, as a counterpart to Trinity College, Dublin, then an Anglican institution. Queen’s College, Belfast, qhib nyob rau hauv 1849. Its main building, the Lanyon Building, was designed by the English architect, Sir Charles Lanyon. At its opening, it had 23 professors thiab 343 cov tub ntxhais kawm. Some early students at Queen’s University Belfast took University of London examinations.
cov Irish Universities Act, 1908 dissolved the Royal University of Ireland, which had replaced the Queen’s University of Ireland in 1879, and created two separate universities: the current National University of Ireland and Queen’s University of Belfast.
Nyob rau 20 Lub rau hli ntuj 2006 the university announced a £259 million investment programme focusing on facilities, recruitment and research. One of the outcomes of this investment has been a new university library; the McClay library was designed by Boston-based architects Sheply, Bulfinch, Richardson & Abbott, working in association with Belfast architects, Robinson Patterson Partnership, and opened in July 2009. The building has been named in honour of Sir Allen McClay, a major benefactor of Queen’s University and of the Library.
Nyob rau hauv Lub rau hli ntuj 2010, the university announced that they would be launching a £7.5m Ansin international research hub with Seagate Technologies.
Queen’s is one of the largest employers in Northern Ireland, with a total workforce of 3,903, ntawm uas 2,414 were members of academic, academic-related and research staff and 1,489 were administrative employees.
Koj puas xav discuss Queen’s University Belfast ? tej lo lus nug, lus los yog kev txheeb xyuas
Muab daim ntawv pab tau info nrog koj cov phooj ywg
Join to discuss of Queen’s University Belfast.
THOV NCO NTSOOV: EducationBro Magazine muab koj muaj peev xwm nyeem info txog universities ntawm 96 lus, tab sis peb thov kom koj mus hwm lwm cov neeg thiab tawm cov lus nyob rau lus Askiv.