- Rèn Mari University of London
Rèn Mari University of London
apèsi sou lekòl la
Rèn Mari University of London se youn nan dirijan enstitisyon edikasyon siperyè rechèch ki konsantre sou UK a nan. avèk alantou 21,187 elèv yo, 4,000 manm pèsonèl la ak yon woulman anyèl nan £ 300m, nou yo se youn nan pi gwo University of London kolèj yo.
Nou anseye ak rechèch atravè yon pakèt domèn sijè nan Imanite yo, syans sosyal, lalwa, medikaman ak Dexter, ak syans ak jeni. Baze nan yon zòn kreyatif ak kilti divès bò solèy leve London, nou yo, se sèlman London inivèsite a kapab ofri yon konplètman entegre 2,000-kabann rezidansyèl lakou lekòl la nan kay Mile Fen nou an.
Rèn Mari te fè yon angajman estratejik nan bon jan kalite ki pi wo a rechèch. Nou te envesti nan prensip sa a pa sistematik rekritman akademik yo pi byen nan disiplin yo yo atravè mond la. Rezilta yo de a evalyasyon an ki pi resan nasyonal nan rechèch - Rechèch Ekselans chapant lan (REF 2014) - Te konfime plas nou nan gwoup la trè tèt nan inivèsite rechèch ki tap dirije nan UK a. An jeneral nou te klase 9yèm nan UK a nan mitan inivèsite milti-fakilte ak 5yèm nan UK a pou pousantaj la nan nou an 3* ak 4* rezilta rechèch.
Rèn Mari ofri elèv eksepsyonèl yon eksitan, ki bay sipò ak-wo kalite eksperyans aprantisaj, ak ansèyman enspire pa rechèch mond-dirijan nou an. Nou menm tou envesti plis pase £ 250m nan nouvo fasilite plis pase kenz dènye ane yo yo ofri elèv nou yo yon anviwònman aprantisaj eksepsyonèl. Sa a se reflete nan nivo toujou segondè nou an nan satisfaksyon elèv. Nan ki pi resan Sondaj sou Elèv Nasyonal (NSS 2015), 88 pousan nan étidyan nou an eksprime 'satisfaksyon an jeneral’ ak tan yo isit la, avèk douz disip sijè nan twa an tèt nan London.
Lekòl / kolèj / depatman / kou / kapasite
Pwofesè nan Syans imanitè ak Sosyal Syans
- School of Business and Management
- School of Economics and Finance
- School of English and Drama
- Depatman nan angle
- Department of Drama
- School of Languages, Linguistics and Film
- comparative Literati
- Film Etid
- Iberian and Latin American Studies
- Lang Centre
- School of Geography
- Lekòl nan Istwa
- School of Law
- Centre for Commercial Law Studies
- Department of Law
- School of Politics and International Relations
Faculty of Medicine and Dentistry
- Barts and The London School of Medicine and Dentistry
- Barts Cancer Institute
- The Blizard Institute
- Institute of Dentistry
- Institute of Health Sciences Education
- William Harvey Research Institute
- Wolfson Institute of Preventive Medicine
- The Centre of the Cell
Faculty of Science and Engineering
- School of Biological and Chemical Sciences
- School of Electronic Engineering and Computer Science
- Syans enfòmatik
- Elektwonik Jeni
- School of Engineering and Materials Science
- Interdisciplinary Research Centre in Biomedical Materials
- School of Mathematical Sciences
- School of Physics and Astronomy
- Research Centre in Psychology
Queen Mary has its roots in four historic colleges: Queen Mary College, Westfield College, St Bartholomew’s Hospital Medical College and the London Hospital Medical College.
The Mile End campus is historically the home of Queen Mary College, which began life in 1887 as the People’s Palace, a philanthropic centre to provide east Londoners with educational, cultural and social activities. Queen Mary College was admitted to the University of London in 1915. Westfield College was founded in 1882 in Hampstead as a pioneering college for the higher education of women. nan 1989 Queen Mary merged with Westfield College to form Queen Mary and Westfield College.
nan 1995, Queen Mary and Westfield merged again, this time with two distinguished medical colleges, St Bartholomew’s Hospital Medical College, etabli nan 1843, and the London Hospital Medical College, England’s first medical school, te fonde an 1785. This merger created Barts and The London School of Medicine and Dentistryand brought clinical medical and dental teaching to Queen Mary for the first time.
nan 2013, the legal name of Queen Mary and Westfield College, University of London was officially changed to Queen Mary University of London to reflect common usage. This year also saw Queen Mary decide to award its own degrees, ak nan 2014 graduates being the first to receive them.
The College’s Archives hold a wealth of fascinating institutional archives and rare prints, dating from the 17th Century to the present day. The collections provide an insight into some of the scholarly activities of QMUL staff and students in the past, documenting the rich history of QMUL.
Did you know?
- We have the second oldest surviving Jewish cemetery in England, a Spanish Portuguese Jewish cemetery dating from 1726, in the centre of our campus.
- The skeleton of Joseph Merrick, the Elephant Man, is housed in the School of Medicine and Dentistry’s Pathology Museum.
- The Medical College of the Royal London Hospital (now part of Barts and The London School of Medicine and Dentistry) was England’s first medical school when it opened in 1785.
- Soti nan 1964 jouk 1982 Queen Mary College maintained its own nuclear reactor, initially sited beneath Mile End Road.
- Elizabeth Blackwell, the first fully qualified female doctor in the UK, trained at Barts Hospital Medical College in 1850.
- Sir John Vane, who founded the William Harvey Research Institute, is credited with discovering how aspirin and similar drugs produced their effects.
- Sir Walter Besant’s 1882 novel All Sorts and Condition of Men – An Impossible Story, imagined a ‘Palace of Delights’ in east London with concert halls, reading rooms, picture galleries, art school and education for local people – this was the inspiration for The People’s Palace and the start of Queen Mary today.
Eske ou vle discuss Queen Mary University of London ? Nenpòt kesyon, kòmantè oswa revize
Pataje sa a info itil ak zanmi ou
Join to discuss of Queen Mary University of London.
TANPRI REMAKE: EducationBro Magazine ba ou kapasite li enfòmasyon sou inivèsite a 96 lang, men nou mande w yo respekte lòt manm epi kite comments nan lang angle.