- The University of Notre Dame Australia
The University of Notre Dame Australia
The University of Notre Dame Australia (bụ. 1989) bụ a mba Catholic mahadum na ihe karịrị 11,000 ụmụ akwụkwọ gafee ya campuses na Fremantle na Broome, Western Australia, na Sydney na New South Wales.
Notre Dame bụ otu n'ime ndị kasị elu gosiri na mahadum ahụ ná mba na otu n'ime ndị kasị elu gụsịrị akwụkwọ ọrụ udu (79%).
The University natara 5-kpakpando ratings si na-agụsị akwụkwọ maka gara aga afọ itoolu na 'Izi Quality', 'Dọchị Nkà' na 'N'ozuzu Graduate Afọ Ojuju' na The Good Universities Guide. N'ihi na nke ikpeazụ afọ abụọ, Notre Dame nwekwara natara 5-kpakpando ratings na ige 'Graduate Malite Ụgwọ ọnwa atụrụ' na 'Inweta a Full oge Job'.
The University of Notre Dame Australia bụ a pụrụ iche na mba mahadum ndị Katọlik na ihe karịrị 11,000 ụmụ akwụkwọ gafee ya campuses na Fremantle, Broome na Sydney.
Ụmụ akwụkwọ na-obi nke Notre Dame na-akwado na-achọpụta na ịzụlite ha onyinye na talent.
Notre Dame pụrụ iche Admissions usoro weere onye ahụ dum na-akarị nke a otu akara na-ewere onye àgwà ya na obodo ọrụ na-echebara.
Dị ka e depụtara University si akpọkwa, Notre Dame kacha onye ọkọlọtọ ofpastoral elekọta ụmụ akwụkwọ na ọzụzụ maka Ọrụ na bụ otu n'ime ndị kasị elu gosiri mahadum Australia na a na-eduga gụsịrị akwụkwọ ọrụ ọnụego nke 79% (ọma n'elu mba nkezi 69%).
A nso nke ọrụ aka Education na Ịzụ ọmụmụ (pụọ) na-awa na Broome Campus na Education, Health na Nursing.
Central ka ahụmahụ nke na-amụ na Notre Dame bụ Core Usoro Ọmụmụ, nke na-agba ume ụmụ akwụkwọ inyocha ndụ ihe ndị gbasara na-eche echiche site ihe ha kweere na nhọrọ, ma ugbu a ma n'ọdịnihu.
Schools / Colleges / Departments / ọmụmụ / ikike iche
- Arts & Sciences – archaeology, Aboriginal studies, behavioural science, counselling, akụkọ ihe mere eme, oru ndi, ndọrọ ndọrọ ọchịchị, social justice and theatre studies
- Business – accounting, akụnụba, ego, ahịa, mmekọrịta ọhaneze, sport and recreation management
- Education – early childhood, primary and secondary
- Health Sciences (Fremantle Campus only) – outdoor recreation, health promotion, exercise and sport science, health and physical education and biomedical science
- Medicine (graduate entry only)
- Nursing & midwifery
- Philosophy & Theology
- physiotherapy (Fremantle Campus only) – including a new postgraduate course in burn and trauma rehabilitation (available online)
- Pathways – alternative entry and academic enabling programs are also available
- pụọ (Broome Campus only) – education, health and community services and nursing
The mahadum e hiwere na 1989 by president and vice-chancellor, the Reverend David T. Link, who continued serving as dean of the university’s law school during the two years it took to establish Notre Dame Australia. Peter Tannock succeeded Link and served as vice-chancellor, expanding the university’s operations to Sydney and northwest Western Australia, and broadening the university’s schools. Celia Hammond, a lawyer, was appointed as the university’s third vice-chancellor in 2008. Hammond was previously the head of the university’s law school in Fremantle and stated in her inauguration speech that knowledge and learning must be within a framework of humanity in order to ensure that students have love and respect for the world, not just wisdom.
Ị chọrọ discuss The University of Notre Dame Australia ? ajụjụ ọ bụla, comments ma ọ bụ reviews
Ọria bara uru Ama na ndị enyi gị
Join to discuss of The University of Notre Dame Australia.
BIKO RỤBA AMA: EducationBro Magazine na-enye gị inwe ike ịgụ Ama banyere mahadum na 96 asụsụ, ma anyị na-arịọ gị ka ị na-akwanyere ndị ọzọ so na ịhapụ ihe na English.