- Kherson State University
Kherson State University
Kherson State University taa bụ:
- а vasatail izi, na nkà mmụta sayensị, pedagogical, na omenala n'etiti Southern Ukraine;
- zuru-ụbọchị, mmezi-mural, mpụga ọmụmụ gara site na 8000 ụmụ akwụkwọ si 23 n'ógbè Ukraine na CIS mba;
- 18 academicians, òtù nke Ukraine na mba ọzọ academies nke sayensị, 68 professors, 234 agadi nkụzi;
- 650 post-gụsịrị akwụkwọ ụmụ akwụkwọ, mmadụ na-arụ ọrụ maka dọkịta ogo, banyere 1000 nkụzi na ndị ọrụ;
- Academical Lyceum na Centre of Nga elu Educational Nkwado
- na nkà mmụta sayensị-ọrụ izi ihe na institutes agụmakwụkwọ ka elu nke Kiev, Odessa, na Crimea;
- 4 izi ụlọ na laboratories, campus, ugbo na ndu nnyocha ụgbọ, ọbá akwụkwọ, ntụrụndụ zones na Dnipro akụ na na Oké Osimiri Ojii n'ụsọ, ụmụ akwụkwọ Cafe, ụmụ akwụkwọ club, sports club, Observatory, atọ n'ụlọ egwuregwu nakwa abụọ ogbako-ụlọ nzukọ, owuwu nke ugbo ígwè.
Admission process in Kherson State University
ebe ọ bụ na 2016 mbanye usoro ke Ukraine mahadum n'ihi na ndị mba ọzọ ụmụ akwụkwọ aviable via Ukrainian Admission Center.
For apply to Kherson State University foreign students have to ide online via Ukrainian Admission Center.
Mgbe ịlele niile nkọwa dị na Admission Center, ha ga-ezitere òkù akwụkwọ ozi ụmụ akwụkwọ.
Na òkù akwụkwọ ozi ụmụ akwụkwọ nwere ike na-aga ka kacha nso ọrụ nnọchite anya obodo nke Ukraine ma na-amụrụ visa.
Ọ dịghị ule, TOEFL, IELTS chọrọ ma ọ bụrụ na ị na-eme ngwa via Ukrainian Admission Center.
Schools / Colleges / Departments / ọmụmụ / ikike iche
- Faculty of Biology, Geography and Ecology
- Centre of Pre-University Training
- Faculty of Pre-School and Elementary Education
- Faculty of Econimics and Management
- Faculty of Foreign Philology
- Faculty of Culture and Arts
- Faculty of Translation
- Faculty of Natural Science
- Faculty of Psychology, History na Sociology
- Faculty of Engineering and Technology
- Faculty of Physics, Mathematics and Informational Technologies
- Faculty of Physical Education and Sport
- Faculty of Philology na Journalism
- Faculty of Iwu
KhSU was founded in November 1917 during the First World War on the basis of the evacuated Tartu Teachers Institute. na 1919 the school was reorganized in Kherson Pedagogical Institute with a 4-year period of study.
Ná mmalite 1920, the institute was renamed to Kherson Institute of Education (Hino), and in November 1924 it was given the name of NK Krupskaya. During the Second World War from August 1941 ka March 1944 the Institute ceased operations.
na March 1944, after the release of Kherson from Axis invaders, it resumed the educational process in 5 ngalaba: physical, mgbakọ na mwepụ, na nkà mmụta sayensị, linguistic and literary, geographical, and historical. na 1973 it opened a Faculty of General Sciences, na 1977 a Faculty of Education, na na 1986 a Faculty of Foreign Languages.
In the years of independence of Ukraine Institute continued to develop. na 1992, the postgraduate program at the Faculty of Philology created additional pedagogical skills and retraining of Ukrainian Philology and Foreign Languages.
na 1994 the university opened a school of physical education and sport, and Kherson Academic Lyceum at KSU. na 1998, Kherson State Pedagogical Institute was reorganized as Kherson State Pedagogical University, nke na 2002 became the Kherson State University. na 2004 it established the Research Institute of Information Technology. na April 2005 it opened the Business Development Centre.
Ị chọrọ discuss Kherson State University ? ajụjụ ọ bụla, comments ma ọ bụ reviews
Kherson State University on Map
Ọria bara uru Ama na ndị enyi gị
Join to discuss of Kherson State University.
BIKO RỤBA AMA: EducationBro Magazine na-enye gị inwe ike ịgụ Ama banyere mahadum na 96 asụsụ, ma anyị na-arịọ gị ka ị na-akwanyere ndị ọzọ so na ịhapụ ihe na English.