- Coventry University
We are a forward-looking, oge a mahadum na a mpako omenala dị ka a na-eweta nke elu mma mmụta na a na-elekwasị anya Applied Research.
Anyị na ụmụ akwụkwọ si erite uru site ala-nke na-art ngwa na ụlọ ọrụ dị na niile agụmakwụkwọ ọzụzụ gụnyere ahụ ike, imewe na injinịa laboratories, n'ịrụ nkà nka na Mgbakọ emmepe. Anyị na-e họọrọ ka a nọrọ n'ụlọ mba atọ Centres Ọkasị Mma na-ezi na Learning nke nyeere anyị aka itinye ego ọkpụrụkpụ ego ahụ ike, imewe na mgbakọ na mwepụ.
Anyị obodo-center campus na-na-emepe emepe na evolving, na anyị nwere atụmatụ maka inwekwu ego na ya na-esote afọ ole na ole. Anyị bụ ndị a bụ isi edidu ke Coventry, nke na-eme ka obodo enyi na enyi na ewu ewu ikuku na-emekwa ka anyị azụlite nke ọma ahịa mmekọrịta.
Site na anyị na njikọ na-eduga ihu ulo oru na òtù na-ekwusa na afọ ofufo sectors, our students are able to access project and placement opportunities that enhance their employability on graduation.
The Sunday Times mahadum otu table ka họọrọ Coventry University Modern University of the Year. The ndu n'ohu oru iji na-esonụ asatọ ibiere: na benchmark ọnụ ọgụgụ a gosiri na brackets.
- -amụrụ afọ ojuju (+50 ka -55 ihe) – na ihe mba na-amụrụ nnyocha ndị e mere na-gbatara ewere a usoro iwu Opekempe na karịa akara nke 50% na 90% karị (data isi iyi: na National Student Survey);
- izi mma (250) – kọwaa dị ka achị isi dịkarịa ala 22/24 ihe, ndị họọrọ ezigbo, ma ọ bụ ndị na-eme ihe na nso nso bụ nke obi ike na agụmakwụkwọ ụkpụrụ na nke izi ihe na mmụta, -amụrụ progression na mmụta akụ niile e họọrọ ịja mma (data isi iyi: -emesi Obi ike Agency; Scottish Higher Education Ego Council; Higher Education Ego Council maka Wales);
- Isi '/ ọgbọ nnwale (100) – akwụkwọ isi na-jụrụ mata ndị kasị mma Undergraduate ndokwa (data isi iyi: The Sunday Times isi 'nnyocha e mere na ndị ọgbọ ntule);
- Research àgwà (200) – dabere na kacha-adịbeghị anya Research Assessment Mgbatị (data isi iyi: Higher Education Ego Council maka England (HEFCE));
- A-larịị / Higher ihe (250) – mba audited data maka ụdi agụmakwụkwọ na-eji otu table calculations (data isi iyi: hesam);
- enweghị ọrụ (100) – ọnụ ọgụgụ nke ụmụ akwụkwọ iche na-enweghị ọrụ ọnwa isii mgbe ọ gụsịrị akwụkwọ na gbakọọ ka a pasent nke ngụkọta ọnụ ọgụgụ ndị mara ebe (data isi iyi: hesam, Ebe nke Leavers si Higher Education);
- Firsts / 2:1s ọdịda (100) – pasent nke ụmụ akwụkwọ gụchara na firsts ma ọ bụ 2:1 degrees; unclassified degrees na-ekwe (data isi iyi: hesam); na
- kwụsị ịga akwụkwọ (+57 ka -74 ihe) – ọnụ ọgụgụ nke ụmụ akwụkwọ ndị kwụsịrị ịga tupu ha amụchaa ọmụmụ na-jiri ya tụnyere ọnụ ọgụgụ na-atụ anya ime otú ahụ (na benchmark ọgụgụ e gosiri na brackets) (data isi iyi: HEFCE, Performance Indicators na Higher Education).
Schools / Colleges / Departments / ọmụmụ / ikike iche
ARTS AND HUMANITIES
Read about our courses in Art, Design, English, Media, Performing Arts and Humanities.
Engineering, ENVIRONMENT AND COMPUTING
Information on our Mathematics, Engineering, Geography, Computing and Automotive courses.
HEALTH AND LIFE SCIENCES
Courses including Health Studies, Biomolecular and Sport Science, Psychology and Social Care.
COVENTRY BUSINESS SCHOOL
Learn about our courses in Business, Economics, Finance, Accounting, Marketing and Management.
COVENTRY LAW SCHOOL
Find out more about studying our specialist law courses.
The origins of Coventry University can be traced back to the 19th century with the founding of the Coventry College of Design in 1843. Later renamed the Coventry School of Art, it was again renamed in the early 20th century to the Municipal Art School as part of theEducation Act 1902. One final name change took place in the 1950s, when it became known as the College of Art.
In the late 1950s, to address the need for a high level of technical training in Coventry which the existing Coventry Technical College (now City College Coventry) could not meet, the construction of a new institution began. mepere 1961, it was called the Lanchester College of Technology, named after Frederick Lanchester.
na 1970, the Lanchester College of Technology and the College of Art, along with the Rugby College of Engineering Technology in the neighbouring town of Rugby, amalgamated to form Lanchester Polytechnic. The institution was designated as such in February 1971 by then Education Secretary Margaret Thatcher. The name Lanchester gave the institution a certain degree of obscurity (it was often confused with both Lancaster and Manchester), notably when none of the contestants on the BBC Radio 4 general knowledge show Brain of Britain could give its correct location. The polytechnic cancelled its graduation ceremony in 1974 following the Birmingham pub bombings in fear that public gatherings could be targeted; the ceremony was eventually held in 2009, 35 afọ mgbe e mesịrị. Lanchester Polytechnic was later renamed “Coventry Polytechnic” na 1987, and when theFurther and Higher Education Act 1992 afforded Coventry Polytechnic university status that year, the name was changed to Coventry University.
na 2010, a campus in London was established to further attract international students to the university. na 2012 “Coventry University College” was set up within the main university campus, offering qualifications up to degree-level at a lower cost compared to typical university fees.
Ị chọrọ discuss Coventry University ? ajụjụ ọ bụla, comments ma ọ bụ reviews
Ọria bara uru Ama na ndị enyi gị
Join to discuss of Coventry University.
BIKO RỤBA AMA: EducationBro Magazine na-enye gị inwe ike ịgụ Ama banyere mahadum na 96 asụsụ, ma anyị na-arịọ gị ka ị na-akwanyere ndị ọzọ so na ịhapụ ihe na English.