- Carleton University
Dumunung ing kampus ayu wewatesan Rideau River sparkling lan Canal, Carleton namung menit saka jantung pemerintah kita bangsa lan seneng akses gampang kanggo akeh organisasi, hubungan lan bisnis kang gedhe ing Ottawa. Akeh perusahaan anjog Ontario kang tech dhuwur saubengé kampus kita ngendi riset nglereni-pinggiran nggabung karo wulangan Highly inovatif kanggo ngatasi masalah nyata-urip. Anggota saka dinamis, universitas riset-intensif, fakultas lan staf Carleton kang nyedhiyani pengalaman learning unggul kanggo kita siswa nggoleki sing becik saka saben provinsi lan saka liwat 100 negara ing saindhenging donya.
nawakake Carleton 65 program studi wonten ing maneka warna minangka umum urusane, jurnalisme, pasinaon film, engineering, teknologi dhuwur lan pasinaon internasional. Luwih saka 2,000 profesor sarwa anggota Staff akehe tim warna lan darmabakti porsi 28,000 siswa. Carleton kang kreatif, pendekatan interdisipliner lan internasional kanggo riset wis mimpin kanggo akeh penemuan pinunjul lan karya kreatif ing ilmu lan teknologi, business, governance, privasi umum lan seni.
Murid-murid sing saestu VIPs ing kampus Carleton lan seneng program panggonan lan rekreasi uga variétas aktivitas budaya lan sosial. ceramah endowed nggawa pamicara saking purwakala donya kanggo kampus kita lan jarak kanggo kutha ndadekake iku bisa kanggo seneng acara kelas donya ing Pusat Seni Nasional lan akeh musium lan galeri tengen kutha.
Sekolah / colleges / departemen / Lapangan / fakultas
Fakultas Seni lan Ilmu Sosial
- Faculty of Arts and Social Sciences Homepage
- Carleton University Art Gallery
- Centre for Initiatives in Education (includes the Enriched Support Program)
- College of the Humanities (includes Bachelor of Humanities, Greek and Roman Studies (formerly Classics), Agama)
- Departemen Sastra Inggris
- Departemen Perancis
- Department of Geography and Environmental Studies
- Jurusan Sejarah
- Departemen Philosophy
- Departemen Psikologi
- Departemen Sosiologi lan Anthropology
- Institute for Comparative Studies in Literature, Seni lan Budaya
- Institute of African Studies
- Institute of Cognitive Science
- Institute of Interdisciplinary Studies (includes Child Studies, Directed Interdisciplinary Studies, Human Rights)
- Pauline Jewett Institute of Women’s and Gender Studies
- School for Studies in Art and Culture (includes Art History, Pasinaon film, music)
- School of Canadian Studies
- School of Linguistics and Language Studies
Faculty of Engineering and Design
- Faculty of Engineering and Design Homepage
- Department of Civil and Environmental Engineering
- Department of Electronics
- Department of Mechanical and Aerospace Engineering
- Department of Systems and Computer Engineering
- Azrieli School of Architecture and Urbanism
- Industrial Design
- Teknologi informasi
Faculty of Graduate and Postdoctoral Affairs
Faculty of Public Affairs
- Faculty of Public Affairs Homepage
- Arthur Kroeger College of Public Affairs
- Jurusan Ekonomi
- Department of Law and Legal Studies
- Jurusan Ilmu Politik
- Institute of African Studies
- Institute of Criminology and Criminal Justice
- Institute of European, Russian and Eurasian Studies
- Institute of Political Economy
- Norman Paterson School of International Affairs
- School of Journalism and Communication
- School of Public Policy and Administration
- Sekolah Karya Sosial
- Faculty of Science Homepage
- Department of Biology
- Departemen Kimia
- Departemen Ilmu Bumi
- Department of Health Sciences
- Department of Neuroscience
- Departemen Fisika
- Institute of Biochemistry
- Institute of Environmental Science
- Integrated Science Institute
- Sekolah Ilmu Komputer
- School of Mathematics lan Statistik
- Teknologi, Masyarakat, Environment Studies
The Sprott School of Business
Carleton University’s roots as a non-denominational college supported in part by charitable donations from the Ottawa community make it unique among Ontario universities. Founded in 1942, Carleton was created in response to the need to help provide the young people in Ottawa, many of whom had taken on jobs to cope with the pressures of the Depression, with an opportunity to continue their formal education.
From its humble beginnings on Ottawa’s First Avenue, Carleton has grown into a dynamic research and teaching institution with a tradition of anticipating and leading change. dina iki, the university sits on more than 100 hektar, on a site between the Rideau River and the Rideau Canal, just a short distance from downtown Ottawa.
The university provides an excellent education and experience to its more than 24,000 lengkap- and part-time students at the undergraduate and graduate levels. Its more than 875 academic staff are recognized internationally for their scholarship and cutting-edge research in more than 50 disiplin.
Carleton’s reputation is built on its strengths in the fields of journalism, public affairs, international affairs, architecture and high technology. Its students benefit from the interdisciplinary, active, hands-on approach to teaching and research practiced by its faculty members and from the numerous partnerships the university has with the federal government, other universities and private sector partners.
Aja pengin discuss Carleton University ? sembarang pitakonan, Komentar utawa review
Kategori iki migunani karo kanca-kanca
Join to discuss of Carleton University.
TULUNG DICATHET: EducationBro Magazine menehi kemampuan kanggo maca info bab universities ing 96 basa, nanging kita takon kanggo ngormati anggota lan ninggalake komentar ing Inggris.