- Ratu Maria Universitas London
Ratu Maria Universitas London
Ratu Maria Universitas London iku salah siji saka institusi pendidikan sing luwih dhuwur riset-fokus anjog UK. karo sak 21,187 siswa, 4,000 Staff lan turnover taunan saka £ 300m, kita siji saka paling gedhe Universitas London colleges.
We mulang lan riset tengen sawetara saka sudhut subjek ing ilmu, ilmu sosial, hukum, medicine lan Dentistry, lan ilmu lan engineering. Adhedhasar ing wilayah kreatif lan warna budaya saka wétan London, kita mung universitas London bisa kanggo kurban 2.000-amben kampus omah rampung terpadu ing ngarep Mile End kita.
Ratu Maria wis digawe prasetya strategis kanggo kualitas dhuwur saka riset. Kita wis nandur modhal ing asas iki dening runtut recruiting ing akademik paling apik ing disiplin saka sak donya. Asil Assessment nasional paling anyar saka riset - Riset Excellence Framework (REF 2014) - Wis dikonfirmasi Panggonan kita ing klompok banget ndhuwur universities riset-mimpin ing UK. Sakabèhé kita padha ditingkat 9 ing UK antarane universities multi-fakultas lan 5th ing UK kanggo persentasi saka kita 3* lan 4* hasil riset.
Ratu Maria nawakake siswa pinunjul pancingan a, pengalaman learning prewangan lan kualitas, Kanthi wulangan inspirasi dening riset anjog donya-kita. Kita uga wis nandur modhal luwih saka £ 250M ing fasilitas anyar liwat limalas taun kanggo kurban kita siswa lingkungan learning ngédap. Iki sing dibayangke ing tingkat terusan dhuwur kita kepuasan mahasiswa. Ing Survey Mahasiswa National paling anyar (NSS 2015), 88 saben sen saka undergraduates kita ditulis 'kepuasan sakabèhé’ karo wektu sing kene, karo rolas subjek ing telung ndhuwur ing London.
Sekolah / colleges / departemen / Lapangan / fakultas
Fakultas Kamanungsan lan Social Sciences
- School of Business and Management
- School of Economics Finance
- School of English and Drama
- Departemen Inggris
- Department of Drama
- School of Languages, Linguistics and Film
- Comparative Literature
- Film Studies
- Iberian and Latin American Studies
- Language Centre
- School of Geography
- Sekolah History
- Sekolah Hukum
- Centre for Commercial Law Studies
- Departemen Hukum
- Sekolah Politik lan International Relations
Faculty of Medicine and Dentistry
- Barts and The London School of Medicine and Dentistry
- Barts Cancer Institute
- The Blizard Institute
- Institute of Dentistry
- Institute of Health Sciences Education
- William Harvey Research Institute
- Wolfson Institute of Preventive Medicine
- The Centre of the Cell
Fakultas Sains lan Teknik
- School of Biological and Chemical Sciences
- School of Electronic Engineering and Computer Science
- Ilmu Komputer
- Electronic Engineering
- School of Engineering and Materials Science
- Interdisciplinary Research Centre in Biomedical Materials
- Sekolah Tinggi Ilmu Mathematical
- School Fisika lan Astronomy
- Research Centre in Psychology
Queen Mary has its roots in four historic colleges: Queen Mary College, Westfield College, St Bartholomew’s Hospital Medical College and the London Hospital Medical College.
The Mile End campus is historically the home of Queen Mary College, which began life in 1887 as the People’s Palace, a philanthropic centre to provide east Londoners with educational, cultural and social activities. Queen Mary College was admitted to the University of London in 1915. Westfield College was founded in 1882 in Hampstead as a pioneering college for the higher education of women. ing 1989 Queen Mary merged with Westfield College to form Queen Mary and Westfield College.
ing 1995, Queen Mary and Westfield merged again, this time with two distinguished medical colleges, St Bartholomew’s Hospital Medical College, mantep ing 1843, and the London Hospital Medical College, England’s first medical school, didegaké ing 1785. This merger created Barts and The London School of Medicine and Dentistryand brought clinical medical and dental teaching to Queen Mary for the first time.
ing 2013, the legal name of Queen Mary and Westfield College, University of London was officially changed to Queen Mary University of London to reflect common usage. This year also saw Queen Mary decide to award its own degrees, with the 2014 graduates being the first to receive them.
The College’s Archives hold a wealth of fascinating institutional archives and rare prints, dating from the 17th Century to the present day. The collections provide an insight into some of the scholarly activities of QMUL staff and students in the past, documenting the rich history of QMUL.
Did you know?
- We have the second oldest surviving Jewish cemetery in England, a Spanish Portuguese Jewish cemetery dating from 1726, in the centre of our campus.
- The skeleton of Joseph Merrick, the Elephant Man, is housed in the School of Medicine and Dentistry’s Pathology Museum.
- The Medical College of the Royal London Hospital (now part of Barts and The London School of Medicine and Dentistry) was England’s first medical school when it opened in 1785.
- saka 1964 nganti 1982 Queen Mary College maintained its own nuclear reactor, initially sited beneath Mile End Road.
- Elizabeth Blackwell, the first fully qualified female doctor in the UK, trained at Barts Hospital Medical College in 1850.
- Sir John Vane, who founded the William Harvey Research Institute, is credited with discovering how aspirin and similar drugs produced their effects.
- Sir Walter Besant’s 1882 novel All Sorts and Condition of Men – An Impossible Story, imagined a ‘Palace of Delights’ in east London with concert halls, reading rooms, picture galleries, art school and education for local people – this was the inspiration for The People’s Palace and the start of Queen Mary today.
Aja pengin discuss Queen Mary University of London ? sembarang pitakonan, Komentar utawa review
Kategori iki migunani karo kanca-kanca
Join to discuss of Queen Mary University of London.
TULUNG DICATHET: EducationBro Magazine menehi kemampuan kanggo maca info bab universities ing 96 basa, nanging kita takon kanggo ngormati anggota lan ninggalake komentar ing Inggris.