- Te Whare Wānanga o Notre Dame Ahitereiria
Te Whare Wānanga o Notre Dame Ahitereiria
Te Whare Wānanga o Notre Dame Ahitereiria (ko. 1989) Ko te whare wānanga Katorika motu ki neke atu i te 11,000 ngā ākonga puta noa i ona fare i roto i Fremantle ko Broome, Western Australia, a Poihākena i New South Wales.
Notre Dame Ko tetahi o nga whare wānanga rawa te tauanga i roto i te whenua ki tetahi o te teitei reiti paetahi mahi (79%).
Kua riro te University whakawākanga 5-whetu i paetahi mō te iwa tau mua i roto i 'Kounga Whakaako', 'Skills Ahuwhānui' a 'Utu Paetahi whānui' i roto i te pai Universities Guide. Hoki te rua tau whakamutunga, Kua riro hoki Notre Dame whakatauranga 5-whetu i roto i te kāwai 'Graduate Tīmata utu' a 'tiki he wa-katoa Job'.
Te Whare Wānanga o Notre Dame Ahitereiria ko te whare wānanga Katorika motu motuhake ki neke atu i te 11,000 ngā ākonga puta noa i ona fare i roto i te Fremantle, Broome ko Sydney.
Ko te ngakau o Notre Dame ngā ākonga, me te e tautokona ki te ite me te whakawhanake i ō rātou hakari, me mau taleni.
whakaaro tukanga uru ahurei Notre Dame o te tangata katoa, me te haere tua atu te kaute kotahi tango tetahi o 'ulungaanga whaiaro, me te ratonga hapori ki whakaaro.
Ka rite ki tuhia i roto i te Ahanoa o te University, whakarato Notre Dame i te tiaki ofpastoral paerewa pai mō ngā ākonga me te whakangungu mo te ngaio, me te ko tetahi o nga whare wānanga rawa te tauanga i roto i te Ahitereiria ki te ārahi paetahi auau mahi o 79% (pai i runga i te toharite ā-motu 69%).
He whānui o Vocational Mātauranga me akoranga Training (VET) E patua ana hoki i runga i te Campus Broome i Education, Hauora me te Nursing.
Central ki te wheako o ako i Notre Dame ko te Marautanga Core, e akiaki ana ngā ākonga ki te tūhura pātai hohonu o te ora, me te ki te whakaaro i roto i to ratou ake whakapono, me ngā kōwhiringa, e rua i teie nei a roto i te heke mai.
kura / Colleges / tari / Ngā Kōhi / aravihi
- Toi & Pūtaiao – archaeology, Aboriginal studies, behavioural science, counselling, hītori, nūpepa, tōrangapū, social justice and theatre studies
- Pakihi – accounting, ohaoha, pūtea, marketing, whanaunga tūmatanui, sport and recreation management
- Mātauranga – early childhood, primary and secondary
- Sciences hauora (Fremantle Campus only) – outdoor recreation, health promotion, exercise and sport science, health and physical education and biomedical science
- Medicine (graduate entry only)
- Nursing & Midwifery
- Philosophy & teolosia
- tua (Fremantle Campus only) – including a new postgraduate course in burn and trauma rehabilitation (available online)
- Pathways – alternative entry and academic enabling programs are also available
- VET (Broome Campus only) – education, health and community services and nursing
whakaturia te whare wānanga i roto i 1989 by president and vice-chancellor, the Reverend David T. Link, who continued serving as dean of the university’s law school during the two years it took to establish Notre Dame Australia. Peter Tannock succeeded Link and served as vice-chancellor, expanding the university’s operations to Sydney and northwest Western Australia, and broadening the university’s schools. Celia Hammond, a lawyer, was appointed as the university’s third vice-chancellor in 2008. Hammond was previously the head of the university’s law school in Fremantle and stated in her inauguration speech that knowledge and learning must be within a framework of humanity in order to ensure that students have love and respect for the world, not just wisdom.
Mahi e hiahia ana koe discuss The University of Notre Dame Australia ? tetahi pātai, kōrero arotake ranei
A faaite i tenei info whai hua ki o koutou hoa
Join to discuss of The University of Notre Dame Australia.
TĒNĀ, FAKATOKANGA: homai EducationBro Magazine kaha ki te pānui i info e pā ana ki ngā whare wānanga i koutou 96 reo, engari te inoia e tatou koutou ki te faatura te tahi atu mau melo, me te waiho kōrero i roto i te reo Ingarihi.