- University Carleton
E takoto ana i runga i te wānanga ataahua taha e te awa Rideau pīataata ko Canal, Carleton he tika meneti i te ngakau o te kāwanatanga o to tatou iwi, me te oaoa ngāwari te āhei ki te whakahaere maha, feohi me pakihi e tupu i roto i Ottawa. E rave rahi o te kamupene hangarau teitei ārahi o Ontario karapotia matou wānanga i reira hono rangahau tapahi-mata ki tino whakaako auaha ki te whakaoti rapanga tūturu-ora. Te mau melo o te hihiri, whare wānanga rangahau-kaha, whakarato manga me te tokotoko o Carleton he wheako akoranga pai mō tatou ākonga pai e te whatu i nga kawanatanga, me te i runga i 100 whenua huri noa i te ao.
Carleton e horo'a nei 65 ngā hōtaka o te ako i roto i ngā wāhi rite rere rite fetu'utaki mo e kakaí, nūpepa, rangahau kiriata, engineering, hangarau tiketike me rangahau ao. Neke atu i te 2,000 ahorangi anaana me ngā kaimahi kėia he rōpū kanorau, me te whakatapua te taviniraa 28,000 ngā ākonga. a Carleton auaha, Kua arahina huarahi whitinga me te ao ki te rangahau ki maha nui āhuatanga me mahi auaha i roto i te pūtaiao, me te hangarau, pakihi, kāwanatanga, kaupapa here tūmatanui me te toi.
He pono ngā ākonga āna manuhiri i runga i te wānanga Carleton me pārekareka noho me te hākinakina hōtaka me te whānui o te mahi ahurea me te pāpori momo. kawea kauwhau fakakoloa'i kaikōrero o ingoa ao ki to tatou wānanga me te tatanga ki te pa, hanga taea reira ki te oaoa i ngā-ao te piha haapiiraa i te Motu Arts Centre me nga whare taonga maha, me te ara puta noa te pa.
kura / Colleges / tari / kōhi / aravihi
Faculty o Toi me Sciences Social
- Faculty of Arts and Social Sciences Homepage
- Carleton University Art Gallery
- Centre for Initiatives in Education (includes the Enriched Support Program)
- College of the Humanities (includes Bachelor of Humanities, Greek and Roman Studies (formerly Classics), Religion)
- Department of English Language and Literature
- Tari o Wīwī
- Department of Geography and Environmental Studies
- Tari o History
- Tari o Philosophy
- Tari o te Psychology
- Department of Sociology and Anthropology
- Institute for Comparative Studies in Literature, Art and Culture
- Institute of African Studies
- Institute of Cognitive Science
- Institute of Interdisciplinary Studies (includes Child Studies, Directed Interdisciplinary Studies, Human Rights)
- Pauline Jewett Institute of Women’s and Gender Studies
- School for Studies in Art and Culture (includes Art History, Film Studies, Music)
- School of Canadian Studies
- School of Linguistics and Language Studies
Faculty of Engineering and Design
- Faculty of Engineering and Design Homepage
- Department of Civil and Environmental Engineering
- Tari o Electronics
- Department of Mechanical and Aerospace Engineering
- Department of Systems and Computer Engineering
- Azrieli School of Architecture and Urbanism
- Industrial Design
- Hangarau mōhiohio
Faculty of Graduate and Postdoctoral Affairs
Faculty of Public Affairs
- Faculty of Public Affairs Homepage
- Arthur Kroeger College of Public Affairs
- Tari o te Economics
- Department of Law and Legal Studies
- Department of Political Science
- Institute of African Studies
- Institute of Criminology and Criminal Justice
- Institute of European, Russian and Eurasian Studies
- Institute of Political Economy
- Norman Paterson School of International Affairs
- School of Journalism and Communication
- School of Public Policy and Administration
- Kura o Mahi Social
Faculty o Pūtaiao
- Faculty of Science Homepage
- Tari o te Biology
- Tari o te Matū
- Department of Earth Sciences
- Tari o Sciences Hauora
- Department of Neuroscience
- Tari o te Ahupūngao
- Institute of Biochemistry
- Institute of Environmental Science
- Integrated Science Institute
- Kura o Science Rorohiko
- Kura o Pāngarau me te Tauanga
- hangarau, Society, Environment Studies
The Sprott School of Business
Carleton University’s roots as a non-denominational college supported in part by charitable donations from the Ottawa community make it unique among Ontario universities. whakaturia i roto i 1942, Carleton was created in response to the need to help provide the young people in Ottawa, many of whom had taken on jobs to cope with the pressures of the Depression, with an opportunity to continue their formal education.
From its humble beginnings on Ottawa’s First Avenue, Carleton has grown into a dynamic research and teaching institution with a tradition of anticipating and leading change. teie mahana, the university sits on more than 100 eka, on a site between the Rideau River and the Rideau Canal, just a short distance from downtown Ottawa.
The university provides an excellent education and experience to its more than 24,000 ki tonu- and part-time students at the undergraduate and graduate levels. Its more than 875 academic staff are recognized internationally for their scholarship and cutting-edge research in more than 50 pekanga.
Carleton’s reputation is built on its strengths in the fields of journalism, public affairs, international affairs, architecture and high technology. Its students benefit from the interdisciplinary, active, hands-on approach to teaching and research practiced by its faculty members and from the numerous partnerships the university has with the federal government, other universities and private sector partners.
Mahi e hiahia ana koe discuss Carleton University ? tetahi pātai, kōrero arotake ranei
A faaite i tenei info whai hua ki o koutou hoa
Join to discuss of Carleton University.
TĒNĀ, FAKATOKANGA: homai EducationBro Magazine kaha ki te pānui i info e pā ana ki ngā whare wānanga i koutou 96 reo, engari te inoia e tatou koutou ki te faatura te tahi atu mau melo, me te waiho kōrero i roto i te reo Ingarihi.