- University Laval
Ka rite ki te whare wānanga French-reo tuatahi Amerika o Te Tai Tokerau, Laval University kumea kaha i tona hītori me te ora.
He whare wānanga pai-porotaka:
- ētahi 500 ngā hōtaka
- nekeneke rongonui me ngā hōtaka utu
- 5 pūkete ako: Whanaketanga Sustainable, rakahinonga, International, Honours me Rangahau
- ritenga, tonu, me ngā hōtaka mātauranga tawhiti
- ētahi 750 partnership agreements with some 500 whare wānanga i roto i tata 70 whenua
- He whare pukapuka o te mo 6 mirioni tuhinga
- He hapori hihiri me te kanorau
- Neke atu i te 42,500 ngā ākonga
- ētahi 5,600 ngā ākonga te ao
- ētahi 230 rōpū ākonga
Ko te whare tuatahi o te akoranga teitei i roto i Amerika, tuwhera ki te ao, a î ki te ahurea o te paerewa tiketike, whai wāhi Laval University ki te whanaketanga o te hapori mā te whakaako takitahi tohu, me te kawenga e riro kau fakafofonga o huringa me i rapu, me te faaiteraa i te matauranga i roto i te taiao whakaongaonga o te rangahau, me te hanga.
Nga mau melo o te hapori whare wānanga faaite i te orama noa whakaongaonga o te heke mai: ki te riro tetahi o nga whare wānanga pai i roto i te ao. Ki taua mutunga, e hiahia ana hoki Université Laval ki te tu i roto i na roto i te te:
- He whare wānanga whānui mohio hei whakatū ki te ingoa ao mo ona ākonga me ngā hōtaka mātauranga o te kounga kairangi
- He whare wānanga i runga i te mata tapahi o te rangahau, me te hanga e titore iho i runga i te scenes motu me te ao i roto i ona whakatutukitanga rawa
- He whare wānanga tuwhera e whakatairanga kōrero, mahi tahi, me te whai wāhitanga o ona mau melo i roto i ngā take nui te ao
- He whare wānanga mahia ki tona hapori e hanga hononga hua ki rāngai katoa o te hapori i te noho pono ki tona misioni faufaa, motuhake, me ngā kawenga
- A model university that gives all members of its community the opportunity to grow, whakawhanake rātou pūmanawa, a whakapumautia ratou i roto i te hihiri, whakaongaonga, kanorau, me te tautuhinga pütahitanga whakaute
- He whare wānanga hou e he mahi hoki ki te whanaketanga tauwhiro me whakahaere ona rauemi kawenga
E opuahia mahi te hapori o te whare wānanga ki te bolstering angitu ngā ākonga, me te whakaata i te uara pütahitanga taketake e whai ake:
- Faatura no te kanorau o te iwi, sotaiete, matauranga, me ara o whakaaro
- huarahi Humanistic me matatika
- Whanaketanga o te whakaaro arohaehae me te whakawa
- whai wāhi Whaiaro me te hapori, me te ārahitanga
- Whakatairanga o hanga, auaha, me te hiranga
kura / Colleges / tari / kōhi / aravihi
- Faculty of Agriculture and Food Sciences
- Faculty of Arts and Human Sciences
- Faculty o Whakahaere Pakihi
- Faculty o Niho
- Faculty o te Mātauranga
- Faculty o Ngahere, Geography and Geomatics
- Faculty of Graduate and Postdoctoral Studies
- Manga Ture
- Faculty o Medicine
- Faculty o Music
- Faculty o Nursing
- Faculty o Pharmacy
- Faculty o Philosophy
- Faculty of Planning, Architecture, Arts and Design
- Faculty of Science and Engineering
- Faculty o Social Sciences
- Faculty of Theology and Religious Studies
The university began as the Séminaire de Québec, i whakaturia i roto i 1663 by François de Montmorency-Laval, a member of the House of Laval and the first Bishop of New France.
During the French regime, the institution’s role was to train priests for the towns of New France. After the Conquest of 1760, the British decided to expand training offered to liberal arts professions. At a time when French Canadians did not have access to higher education, Bishop Bourget of Montreal suggested expanding the Séminaire de Québec into the establishment of Université Laval. The Principal, M. Louis Casault, visited Europe to obtain a Royal charter, and studied the best university systems.
The Séminaire de Québec was granted a Royal Charter on December 8, 1852, by Queen Victoria, at the insistence of Lord Elgin, then governor-general, creating Université Laval with ‘the rights and privileges of a university’. The charter was signed in 1852. Pope Benedict XV approved the scheme, and authorized the erection of chairs of theology and the conferring of degrees.
I roto i 1878, the university opened a second campus in Montreal, which later became the Université de Montréal on May 8, 1919, by a writ of Pope Benedict XV. I roto i 1971, a second charter vesting supreme authority in the Université Laval council was proclaimed.
Laval, a waltz by French-Canadian ragtime composer Wilfrid Beaudry, was dedicated to the students at Laval University and the University of Montreal. The music for piano was published in Québec by J. Beaudry, circa 1906.
tīmata i roto i 1925, the university moved out from Old Quebec because of the lack of space and the impossibility of erecting new buildings in this crowded part of the town. It settled in the then rural outskirt of Sainte-Foy, just west of the city center. The school of architecture returned to this heritage building (now affectionately referred to as Le Vieux Séminaire) i roto i 1989.
The governance structure at Laval incorporates the powers of board and senate. The governance was modelled on the provincial University of Toronto Act of 1906 which established a bicameral system of university government consisting of a senate (manga), responsible for academic policy, and a board of governors (citizens) exercising exclusive control over financial policy and having formal authority in all other matters. The president, appointed by the board, was to provide a link between the 2 bodies and to perform institutional leadership.
In the early part of the 20th century, professional education expanded beyond the traditional fields of theology, ture me te rongoā. Graduate training based on the German-inspired American model of specialized course work and the completion of a research thesis was introduced.
The policy of university education initiated in the 1960s responded to population pressure and the belief that higher education was a key to social justice and economic productivity for individuals and for society.
The establishment of Laval University by Royal Charter in 1852 was designated a National Historic Event in 1972 and plaqued in 1975.
Mahi e hiahia ana koe discuss Laval University ? tetahi pātai, kōrero arotake ranei
A faaite i tenei info whai hua ki o koutou hoa
Join to discuss of Laval University.
TĒNĀ, FAKATOKANGA: homai EducationBro Magazine kaha ki te pānui i info e pā ana ki ngā whare wānanga i koutou 96 reo, engari te inoia e tatou koutou ki te faatura te tahi atu mau melo, me te waiho kōrero i roto i te reo Ingarihi.