- Eberhard Karls University Tübingen
Eberhard Karls University Tübingen
Te Eberhard Karls Universität Tübingen he tetahi o whare wānanga matamua a Europe. Kua tuhituhia rave rahi rau tau o te aamu i roto i te pūtaiao, me reia konei.
timata hītori o te University i roto i 1477, ka Kaute Eberhard "te pāhau" o Württemberg whakaturia te University. I roto i te pokapū o mua o Tübingen reira he whakauaua he whare he tapawha e kore te e hono ki te aivanaa rongonui ranei. Tübingen whai ingoa ngā Hegel, Hölderlin ko Schelling, Mörike ko Uhland, Johannes Kepler ko Wilhelm Schickard.
Tübingen tonu i tenei ra i te wahi o te rangahau, me te whakaako. I tua atu ki te tata 85,500 tangata, i reira e etahi 28,300 ākonga Tiamana, me te ao. ētahi 450 ahorangi me 4.400 whakaako atu kaimahi mātauranga i aravihi e whitu o te University.
tohua te pene hou o te aamu o te University e tona angitu i roto i te kāwanatanga e hānga ana, me te āhua Tiamana 'Kairangi Initiative. Kotahi Graduate School, kotahi Kairangi Cluster me Rautaki Institutional o te University i angitu i roto i te hōtaka pūtea nui - hanga Tübingen tetahi o whare wānanga tahi a Germany i roto i te runga "Pai" piha hoki. Tübingen is also home to six collaborative research centers, is involved in five transregional collaborative research centers, and hosts five research training groups – all sponsored by the German Research Foundation. mätanga te University i roto i te maha o mara auaha o te rangahau: Neuroscience, Atahanga haumanu, Paneke Immunology ko Cancer Rangahau, Microbiology me te mate Rangahau, Biology rāpoi o Plants, Taiao me te Geoscience, Astro- ko Elementary matūriki Ahupūngao, Quantum Physics ko Nanotechnology, Archaeology ko Anthropology, Reo me Cognition, Mātauranga me te Media. Te hiranga o to tatou rangahau tauturu hanga i ngā āhuatanga tino pai mō ngā ākonga i te katoa i runga i te ao. ako rangahau-hāngai ko te kaha ngā o ngā hōtaka ako Tübingen, whakawhetai ki te hononga tata i waenganui i te rangahau me te whakaako.
Whakaako i te University o Tübingen whakaata te whanui, tūāwhiorangi whitinga o tona rangahau. Neke atu i te 280 He akoranga i runga i tuku. Ko tuwhera ki te utu ao o mātauranga me ngā ākonga i te University.
He hononga te University ki neke atu i te 150 educational institutions in 62 whenua, otirā i roto i te Amerika Te Tai Tokerau, Asia ko Latin America, me te ki nga whenua katoa i roto i Europa. ētahi 18.9 ōrau o ngā ākonga i roto i te Tübingen mai i waho, a he tokomaha o ngā ākonga Tiamana o te Whare Wānanga whai wahi o ratou akoranga i roto i tetahi atu whenua.
"International mai 1477" - te ara tino ki te haapoto i te University o Tübingen.
kura / Colleges / tari / Ngā Kōhi / aravihi
- Theology Porotetani
- Catholic Theology
- Ohaoha me te Pakihi Whakahaere
- Philosophy ko History
- Social and Behavioral Science
- Modern Reo
- Cultural Sciences
- Pāngarau me te Ahupūngao
- Matū me te Pharmacy
- Information and Cognitive Science
- 1477 Founding of the original four faculties: teolosia, ture, Medicine, Philosophy
- 1535/36 Founding of the Evangelische Stift school of divinity for Protestant Theology
- 1817 Founding of the Economics Faculty and the Faculty of Catholic Theology
- 1863 Founding of the first Faculty of Science at a German university
- 1979 The number of students tops 20,000 for the first time
- 1990 Founding of the Computer Science Faculty
- 1990 Founding of the International Center for Ethics in the Sciences and Humanities (IZEW)
- 1999 Founding of the Center for Plant Molecular Biology (ZMBP)
- 2000 Founding of the Hertie Institute for Clinical Brain Research
- 2007 Excellence cluster in the excellence initiative: Werner Reichardt Center for Integrative Neuroscience (CIN)
- 2012 Success in the German government’s Excellence Initiative with the new Graduate School on Learning, Educational Achievement, and Life Course Development (LEAD), the University’s Institutional Strategy, Research – Relevance – Responsibility, and continued sponsorship of the Center for Integrative Neuroscience (CIN) Excellence Cluster.
How the University was founded and named
Eberhard the Bearded, Count and later Duke of Württemberg, set the tone when he founded the University of Tübingen in 1477 – displaying a farsightedness that characterizes the University to the present day. Eberhard Karls Universität helps to shape the state’s intellectual life and contributes to its further development with internationally-recognized achievements.
The University got the official name it bears today – Eberhard Karls Universität Tübingen – in 1769, when Duke Karl Eugen added his own name to that of the founder.
The University’s history is closely tied to the Evangelische Stift, whakaturia i roto i 1536 as a school of divinity, teaching Protestant Theology. A number of famous names studied at the Evangelische Stift – Johannes Kepler enrolled in 1587; other students here include the poets and writers Hölderlin, Hauff and Mörike and the philosophers Hegel and Schelling.
At the start of the 19th century, the University experienced remarkable growth; due to its renowned professors, its reputation spread beyond the borders of Württemberg. I roto i 1817, faculties of Catholic Theology and Economics were added to the original four, a i roto i 1863 Tübingen became the first German university to have its own faculty of Natural Sciences. The first University hospital was set up in 1805 in the Alte Burse. That building, constructed in 1478, is the oldest still used by the University.
Mahi e hiahia ana koe discuss Eberhard Karls University Tübingen ? tetahi pātai, kōrero arotake ranei
A faaite i tenei info whai hua ki o koutou hoa
Join to discuss of Eberhard Karls University Tübingen.
TĒNĀ, FAKATOKANGA: homai EducationBro Magazine kaha ki te pānui i info e pā ana ki ngā whare wānanga i koutou 96 reo, engari te inoia e tatou koutou ki te faatura te tahi atu mau melo, me te waiho kōrero i roto i te reo Ingarihi.