Универзитетот во Саскачеван

Универзитетот во Саскачеван 4

University of Saskatchewan Details

  • земја : Канада
  • Сити : Саскатун
  • Акроним : USASK
  • основана : 1907
  • студентите (прибл.) : 22000
  • Не заборавајте да го discuss University of Saskatchewan
Enroll at University of Saskatchewan

Преглед


на Универзитетот во Саскачеван is a Canadian public research university, основана во 1907, и се наоѓа на источната страна на реката Јужна Саскачеван во Саскатун, Саскачеван, Канада. на “Дејствува за да се воспостави и да се приклучи на Универзитетот за провинцијата Саскачеван” беше усвоен од страна на провинциската законодавен дом во 1907. Тој утврдил провинциски универзитет во април 3, 1907 “за целите на обезбедување на објекти за високо образование во сите нејзини филијали и овозможување на сите лица, без оглед на раса, вера или религија да ги преземат целосна предност”. The University of Saskatchewan is the largest education institution in the Canadian province of Saskatchewan. Тоа е, исто така, единствен универзитет на Канада што има договор за партнерство со Универзитетот во Оксфорд. На Универзитетот во Саскачеван е еден од најдобрите истражувачки универзитети во Канада (врз основа на бројот на Канада истражување Столици) и е член на U15 група на канадски истражувачки универзитети (на 15 повеќето истражувања интензивна универзитети во Канада).

Универзитетот започна како земјоделска колеџ во 1907 и го формира првиот канадски универзитет со седиште во одделот за проширување во 1910. Имаше 120 хектари (300 акри) set aside for university buildings and 400 тој има (1,000 акри) за У С фарма, и земјоделски области. Во целост 10.32 км2 (3.98 sq mi) was annexed for the university. The main University campus is situated upon 981 тој има (2,425 акри), with another 200 тој има (500 акри) allocated for Innovation Place Research Park. На Универзитетот во Саскачеван agriculture college still has access to neighbouring urban research lands. The University of Saskatchewan’s Vaccine and Infectious Disease Organization (Vido) објект, (2003) развива ДНК-подобрени вакцини за имунизација и луѓето и животните. Универзитетот е исто така дом на Synchrotron канадскиот извор на светлина, кој се смета за еден од најголемите и иновативни инвестиции во Канада науката. Од неговото потекло како земјоделска колеџ, истражување одигра важна улога на универзитетот. Откритија направени во У С вклучуваат сулфатноотпорен цемент и единицата на кобалт-60 канцер терапија. Универзитетот нуди повеќе 200 академски програми. Данкан P. Мек Кол беше назначен како прв регистратор, воспоставување на првото свикување од кои главниот судија Едвард L. WETMORE беше избран за прв канцелар. Валтер Чарлс Мареј стана првиот претседател на Одборот на гувернери на универзитетот.

училишта / колеџи / оддели / курсеви / факултети


  • Agriculture and Bioresources
  • Arts and Science
  • Edwards School of Business
  • стоматологија
  • образование
  • инженеринг
  • School of Environment and Sustainability
  • Постдипломски студии и истражување
  • кинезиологија
  • Законот
  • медицина
  • медицински сестри
  • Pharmacy and Nutrition
  • School of Physical Therapy
  • Школата за јавно здравство
  • Johnson-Shoyama Graduate School of Public Policy
  • Ветеринарна медицина

историја


The institution was modelled on the American state university, со акцент на продолжување работа и применети истражувања. На Универзитетот во Саскачеван, at Saskatoon, was granted a provincial charter on April 3, 1907. A provincial statute known as the University Act. It provided for a publicly funded, yet independent institution to be created for the citizens of the whole province.

На управување е моделирана врз провинциски Универзитетот Законот за Торонто на на 1906 со кој се воспостави дводомниот систем на универзитетски влада се состои од Сенатот (факултет), одговорен за академски политика, и одборот на гувернери (граѓани) остварување ексклузивна контрола врз фискалната политика и има формален авторитет во сите други работи. Претседателот, назначен од страна на одборот, беше да се обезбеди врска меѓу двете тела и да се изврши институционално лидерство. The scope of the new institution was to include colleges of arts and science, including art, music and commerce, agriculture with forestry, domestic science, образование, инженеринг, закон, медицина, аптека, veterinary science and dentistry.

Saskatoon was chosen as the site for the University on April 7, 1909 by the board of governors. во октомври 12, 1912 the first building opened its doors for student admission. It awarded its first degrees in 1912. In the early part of this century, професионално образование проширија и надвор од традиционалните области на теологијата, правото и медицината. беше воведен дипломиран обука врз основа на германско-инспириран американскиот модел на специјализирани разбира работа и завршување на истражувачки труд.

Battleford, Moose Jaw, Принцот Алберт, Регина, and Saskatoon all lobbied to be the location of the new university. Walter Murray preferred the provincial capital, Регина. In a politically influenced vote, Saskatoon was chosen on April 7, 1909.

Designed by David Robertson Brown (архитект), the Memorial Gates were erected in 1927 at the corner of College Drive and Hospital Drive in honour of the University of Saskatchewan alumni who served in the First World War. A stone wall bears inscriptions of the names of the sixty seven university students and faculty who lost their lives while on service during World War I. The hallways of the Old Administrative Building (College Building) at the University of Saskatchewan are decorated with memorial scrolls in honour of the University of Saskatchewan alumni who served in the World Wars.

The National Film Board of Canada documentaryPrairie University” (1955) directed by John Feeney explores diverse research activities at the University of Saskatchewan on agriculture, медицина, and ice cream.

A college of veterinary medicine opened at the University of Saskatchewan on July 2, 1969. The University of Saskatchewan’s Arms were registered with the Canadian Heraldic Authority on February 15, 2001.

A location next to the South Saskatchewan River, across from the city centre of Saskatoon, was selected for the campus. David Robertson Brown of Brown & Vallance were the initial architects constructing a campus plan and the first university buildings in Collegiate Gothic style: The Prime Minister of Canada, Sir Wilfrid Laurier, laid the cornerstone of the first building, the College Building, on July 29, 1910. The first building to be started on the new campus, the College Building, built 1910–1912 opened in 1913; во 2001, it was declared a National Historic Site of Canada.

Brown & Vallance designed the Administration Building (1910–12); Saskatchewan Hall Student Residence (1910–12). Brown & Vallance designed the Engineering Building (1910–12) as well as additions 1913 во 1920 and rebuilt the building after it burned in 1925. Brown & Vallance designed the Barn and Stock Pavilion (1910–12) and Emmanuel College (1910–12). Brown & Vallance built the Faculty Club (1911–12) and rebuilt it after it burned in 1964. Brown & Vallance constructed the President’s Residence (1911–13) Qu’Appelle Hall Student Residence (1914-16) Physics Building (1919-21); Chemistry Building (1922-23); St. Andrew’s Presbyterian College (1922-23); Memorial Gates (1927–28) and the Field Husbandry Building (1929).

The original buildings were built using native limestone – greystone – which was mined just north of campus. Преку годините, this greystone became one of the most recognizable campus signatures. When the local supply of limestone was exhausted, the University turned to Tyndall stone, which is quarried in Manitoba.Saskatchewan’s Provincial University and Agricultural College were officially opened May 1, 1913 by Hon. Walter Scott.

The original architectural plan called for the university buildings to be constructed around a green space known as The Bowl. The original university buildings are now connected by skywalks and tunnels. Clockwise, from the north; Thorvaldson Building (август 22, 1924) (Spinks addition); геологија, W.P. Thompson Biology (1960) adjoined to Physics Building (1921); College Building (мај 1, 1913) (Administration addition); Saskatchewan cojoined with Athabasca Hall (1964); Qu’Appelle Hall (1916); Marquis Hall adjoined to Place Riel – Qu’Appelle Addition; Murray Memorial Main Library (1956); уметност (1960) cojoined with Law and adjoined to Commerce building complete the initial circle around the perimeter of the bowl.

Francis Henry Portnall and Frank Martin designed the Dairy & Soils Laboratory (1947).

Roughly adhering to the original plan of 1909, numerous colleges were established: уметност & наука (1909); земјоделството, now called Agriculture and Bioresources (1912); инженеринг (1912); Законот (1913); аптека, now called Pharmacy & исхрана (1914); трговија, now the N. Murray Edwards School of Business (1917); медицина (1926); образование (1927); Home Economics (1928); медицински сестри (1938); Постдипломски студии и истражување (1946); Физичка едукација, now called Kinesiology (1958); Ветеринарна медицина (1964); стоматологија (1965); and theSchool of Physical Therapy (1976).

The U of S also has several graduate programs amongst these colleges, which give rise to a masters or doctorate degree. во 1966, the University of Saskatchewan introduced a masters program in adult education. Diploma, and certificate post secondary courses are also available to aid in professional development.

Theological Colleges, affiliated with the university, were also established: Emmanuel College – (Anglican denomination) (1909), St. Andrew’s College (како Presbyterian College, Саскатун) then United Church of Canada (1913), Lutheran Theological Seminary (1920), St. Thomas More College (1936), and Central Pentecostal College(1983).

Regina College was saved from bankruptcy and became part of the university in 1934, and was given degree-granting privileges in 1959, making it a second University of Saskatchewan campus. By another act of legislation in 1974, Regina College was made an independent institution known as the University of Regina.

Политиката на високото образование инициран во 1960 одговори на притисокот на населението и на верувањето дека високото образование е клуч за социјална правда и економската продуктивност за поединците и за општеството. The single-university policy in the West was changed as existing colleges of the provincial universities gained autonomy as universities.

Correspondence courses were established in 1929.

Other federated and affiliated colleges include Briercrest Bible College and Biblical Seminary in Caronport, Саскачеван; Gabriel Dumont College and St. Peter’s Historic Junior College in Muenster, Саскачеван.

In the late 1990s, the U of S launched a major revitalisation program, comprising new capital projects such as an expansion to the Western College of Veterinary Medicine, the building of a new parkade, and a revision of its internal road layout (which has already seen the East Road access being realigned). The Thorvaldson Building, which is home to the departments of chemistry and computer science, hosts a new expansion known as the Spinks addition. The College of Pharmacy and Nutrition has also had a number of renovations.

 


Дали сакаш discuss University of Saskatchewan ? Секое прашање, коментари или критика


University of Saskatchewan on Map


Фото


слики: Универзитетот во Саскачеван официјалната Фејсбук

Видео





Сподели ја оваа корисни информации со вашите пријатели

University of Saskatchewan reviews

Join to discuss of University of Saskatchewan.
ТЕ МОЛАМ ЗАБЕЛЕЖИ: EducationBro списание ви дава можност да го прочитате информации за универзитети 96 јазици, но бараме од вас да ги почитуваат другите членови и да ја напушти коментари на англиски јазик.