- Le Iunivesite o Queen Mary o Lonetona
Le Iunivesite o Queen Mary o Lonetona
Queen Mary Iunivesite o Lonetona, o se tasi o le suesuega-taulai atu taitai o le UK faalapotopotoga aoaoga maualuluga. Faatasi ai ma le o loo siomia 21,187 tamaiti o le vasega, 4,000 aufaigaluega ma se turnover faaletausaga o £ 300m, tatou o se tasi o le sili Iunivesite o kolisi Lonetona.
Tatou te aoao atu ma suesuega i le isi itu eseese o le mataupu i le humanities, faasaienisi lautele, tulafono, vailaau ma dentistry, ma le faasaienisi ma le faainisinia. E faavae i se foafoa ma aganuu eria eseese o le itu i sasae Lonetona, tatou te le na o le mafai iunivesite o Lonetona ofoina atu a atoatoa tuufaatasia 2,000-moega lotoa e nofo ai i tatou Mile Iuga aiga.
ua faia Queen Mary se tautinoga faataatitia i le tulaga aupito maualuga o suesuega. Tatou tuuina atu i lenei mataupu faavae e ala i faiga sailia le tau tomai ua sili ona lelei i latou aʻoaʻi mai le salafa o le lalolagi. O le taunuuga o le iloiloga o le atunuu e sili ona lata mai o suesuega - o le Taiala Sili Suesuega (REF 2014) - Ua faamaonia ai lo tatou nofoaga i le tele o vaega pito i luga o iunivesite taitaiina-suesuega i le UK. Aotelega tatou tuu i se faavasegaga lona 9 i totonu o le UK i iunivesite eseese tomai ma le 5 i le UK mo le pasene o lo tatou 3* ma 4* galuega faatino suesuega.
ofoina Queen Mary tamaiti mataʻina a faaosofia, aafiaga o le aoaoina lagolagosua ma tulaga maualuga-, ma aoaoga musuia e lo tatou suesuega lalolagi-e tau. Tatou teuina faafaigaluega foi sili atu nai lo £ 250m i nofoaga fou i le tausaga e sefululima e gata ai e ofoina atu o tatou tagata o le vasega se siosiomaga e aoao ese. Ua atagia lenei i tatou pea le tulaga maualuga o le faamalieina aoga. I le National Fuagafanua o le Vasega e sili ona lata mai (NSS 2015), 88 pasene o tatou undergraduates faaalia 'faamalieina atoa’ ma o latou taimi iinei, ma le mataupu e sefulu lua i le pito i luga e tolu i Lonetona.
aoga / kolisi / matagaluega / vasega / mafaufau
Faculty of Humanities and Social Sciences
- School of Business and Management
- School of Economics and Finance
- School of English and Drama
- Department of English
- Department of Drama
- Aoga o Gagana, Linguistics and Film
- Comparative Literature
- Film Studies
- Iberian and Latin American Studies
- Language Centre
- Aoga a Geography
- School of History
- Aoga o le Tulafono
- Centre for Commercial Law Studies
- Department of Law
- School of Politics and International Relations
Faculty of Medicine and Dentistry
- Barts and The London School of Medicine and Dentistry
- Barts Cancer Institute
- The Blizard Institute
- Institute of Dentistry
- Institute of Health Sciences Education
- William Harvey Research Institute
- Wolfson Institute of Preventive Medicine
- The Centre of the Cell
Faiaoga o Saienisi ma Engineering
- School of Biological and Chemical Sciences
- School of Electronic Engineering and Computer Science
- Saienisi komepiuta
- Engineering faaeletoroni
- School of Engineering and Materials Science
- Interdisciplinary Research Centre in Biomedical Materials
- School of Mathematical Sciences
- School of Physics and Astronomy
- Research Centre in Psychology
Queen Mary has its roots in four historic colleges: Queen Mary College, Westfield College, St Bartholomew’s Hospital Medical College and the London Hospital Medical College.
The Mile End campus is historically the home of Queen Mary College, which began life in 1887 as the People’s Palace, a philanthropic centre to provide east Londoners with educational, cultural and social activities. Queen Mary College was admitted to the University of London in 1915. Westfield College was founded in 1882 in Hampstead as a pioneering college for the higher education of women. i 1989 Queen Mary merged with Westfield College to form Queen Mary and Westfield College.
i 1995, Queen Mary and Westfield merged again, this time with two distinguished medical colleges, St Bartholomew’s Hospital Medical College, faavaeina i 1843, and the London Hospital Medical College, England’s first medical school, faavae i le 1785. This merger created Barts and The London School of Medicine and Dentistryand brought clinical medical and dental teaching to Queen Mary for the first time.
i 2013, the legal name of Queen Mary and Westfield College, University of London was officially changed to Queen Mary University of London to reflect common usage. This year also saw Queen Mary decide to award its own degrees, ma le 2014 graduates being the first to receive them.
The College’s Archives hold a wealth of fascinating institutional archives and rare prints, dating from the 17th Century to the present day. The collections provide an insight into some of the scholarly activities of QMUL staff and students in the past, documenting the rich history of QMUL.
Did you know?
- We have the second oldest surviving Jewish cemetery in England, a Spanish Portuguese Jewish cemetery dating from 1726, in the centre of our campus.
- The skeleton of Joseph Merrick, the Elephant Man, is housed in the School of Medicine and Dentistry’s Pathology Museum.
- The Medical College of the Royal London Hospital (now part of Barts and The London School of Medicine and Dentistry) was England’s first medical school when it opened in 1785.
- mai 1964 seʻi 1982 Queen Mary College maintained its own nuclear reactor, initially sited beneath Mile End Road.
- Elizabeth Blackwell, the first fully qualified female doctor in the UK, trained at Barts Hospital Medical College in 1850.
- Sir John Vane, who founded the William Harvey Research Institute, is credited with discovering how aspirin and similar drugs produced their effects.
- Sir Walter Besant’s 1882 novel All Sorts and Condition of Men – An Impossible Story, imagined a ‘Palace of Delights’ in east London with concert halls, reading rooms, picture galleries, art school and education for local people – this was the inspiration for The People’s Palace and the start of Queen Mary today.
Ete mana'o discuss Queen Mary University of London ? So o se fesili, faamatalaga po o le toe iloiloga
Faasoa atu lenei nisi faʻamatalaga aoga ma au uo
Join to discuss of Queen Mary University of London.
Faamolemole ia matau: tuuina EducationBro Magazine outou tomai e faitau nisi faʻamatalaga e uiga i le iunivesite i le 96 gagana, ae tatou te ole atu ia te oe e faaaloalo i isi tagata ma tuu ai ni manatu i le gagana Peretania.