- Carleton University
Rakamiswa pamusoro wakanaka kembasi bordered pedyo ikapenya Rideau River uye Canal, Carleton anongova kwemaminitsi pamwoyo nehurumende rudzi rwedu uye anova nyore kuwana masangano akawanda, Songaniro nemabhizimisi izvo dzibudirire kuOttawa. Vakawanda kutungamirira mukuru Tech makambani Ontario kuti vakombe kembasi yedu apo tsvakurudzo kucheka-kumucheto anobatana zvikuru dzidziso itsva kugadzirisa matambudziko muupenyu. Nhengo simba, tsvakurudzo-ndichibvunza yunivhesiti, Carleton kuti fakaroti uye mudonzvo zvinopa munhu mukuru ruzivo kudzidza kuti vadzidzi vedu wakanaka avo chimvuramabwe kubva ose dunhu uye kubva pamusoro 100 munyika.
Carleton asaita 65 zvirongwa dzokudzidza munharaunda sezvo paiva paruzhinji zvinoitika, kutapa nokunyora nhau, firimu zvidzidzo, ouinjiniya, yakakwirira rwokugadzira uye ongororo dzakawanda. Kupfuurisa 2,000 penya mapurofesa uye vepachikoro vanoumba chikwata siyana uye vakazvitsaurira kushumira 28,000 vadzidzi. Carleton okusika, interdisciplinary uye dzakawanda nzira kutsvakurudza kwakaita kuti vakawanda zvinokosha matongo uye mabasa okusika mune zvesainzi, bhizimisi, utungamiriri, voruzhinji nomutemo uye unyanzvi.
Vadzidzi zvechokwadi VIPs pamusoro Carleton pazvivako uye vanonakidzwa dzokugara uye nhandaro zvirongwa uyewo dzakasiyana-siyana zvetsika uye kuwadzana nevamwe. Akapa hurukuro kuunza vakurukuri wenyika vakakurumbira hwedu kembasi uye nepedyo guta runoita kunakidzwa zviitiko zvenyika-kirasi paNational Arts Centre uye vazhinji mamiziyamu namaberere mhiri kweguta.
Schools / mumakoreji / madhipatimendi / Courses / mano
Rorusununguko Arts uye Social Sciences
- Faculty of Arts and Social Sciences Homepage
- Carleton University Art Gallery
- Centre for Initiatives in Education (includes the Enriched Support Program)
- College of the Humanities (includes Bachelor of Humanities, Greek and Roman Studies (formerly Classics), chitendero)
- Department of English Language and Literature
- Department of French
- Department of Geography and Environmental Studies
- Department of History
- Department of Uzivi
- Department of Psychology
- Department of Sociology and Anthropology
- Institute for Comparative Studies in Literature, Art and Culture
- Institute of African Studies
- Institute of Cognitive Science
- Institute of Interdisciplinary Studies (includes Child Studies, Directed Interdisciplinary Studies, Human Rights)
- Pauline Jewett Institute of Women’s and Gender Studies
- School for Studies in Art and Culture (includes Art History, Film Studies, mumhanzi)
- School of Canadian Studies
- School of Linguistics and Language Studies
Faculty of Engineering and Design
- Faculty of Engineering and Design Homepage
- Department of Civil and Environmental Engineering
- Department of Electronics
- Department of Mechanical and Aerospace Engineering
- Department of Systems and Computer Engineering
- Azrieli School of Architecture and Urbanism
- Industrial Design
- Information Technology
Faculty of Graduate and Postdoctoral Affairs
Faculty of Public Affairs
- Faculty of Public Affairs Homepage
- Arthur Kroeger College of Public Affairs
- Department of Economics
- Department of Law and Legal Studies
- Department of Political Science
- Institute of African Studies
- Institute of Criminology and Criminal Justice
- Institute of European, Russian and Eurasian Studies
- Institute of Political Economy
- Norman Paterson School of International Affairs
- School of Journalism and Communication
- School of Public Policy and Administration
- School Basa Social
- Faculty of Science Homepage
- Department of Biology
- Department of Chemistry
- Department of Earth Sciences
- Department of Health Sciences
- Department of Neuroscience
- Department of Physics
- Institute of Biochemistry
- Institute of Environmental Science
- Integrated Science Institute
- School of Computer Science
- School of Mathematics and Statistics
- Technology, vanhu, Environment Studies
The Sprott School of Business
Carleton University’s roots as a non-denominational college supported in part by charitable donations from the Ottawa community make it unique among Ontario universities. rakavakwa 1942, Carleton was created in response to the need to help provide the young people in Ottawa, many of whom had taken on jobs to cope with the pressures of the Depression, with an opportunity to continue their formal education.
From its humble beginnings on Ottawa’s First Avenue, Carleton has grown into a dynamic research and teaching institution with a tradition of anticipating and leading change. nhasi, the university sits on more than 100 maeka, on a site between the Rideau River and the Rideau Canal, just a short distance from downtown Ottawa.
The university provides an excellent education and experience to its more than 24,000 azere- and part-time students at the undergraduate and graduate levels. Its more than 875 academic staff are recognized internationally for their scholarship and cutting-edge research in more than 50 nokuranga.
Carleton’s reputation is built on its strengths in the fields of journalism, public affairs, international affairs, architecture and high technology. Its students benefit from the interdisciplinary, active, hands-on approach to teaching and research practiced by its faculty members and from the numerous partnerships the university has with the federal government, other universities and private sector partners.
Unoda discuss Carleton University ? chero mubvunzo, Mashoko kana wongororo
Share ichi chinobatsira Info neshamwari dzako
Join to discuss of Carleton University.
Ndapota onai: EducationBro Magazine unokupa kugona kuverenga Info pamusoro mumayunivhesiti pa 96 mitauro, asi tinokukumbirai kuremekedza vamwe nhengo uye kusiya mashoko ari Chirungu.