- Eberhard Karls University Tübingen
Eberhard Karls University Tübingen
The Eberhard Karls Universität Tübingen nderimwe mumayunivhesiti ekare muEurope. Emakore kare muna zvesayenzi uye nevanhu zvakanyorwa pano.
Nhoroondo The University dzakatanga muna 1477, apo Count Eberhard "mashoko Bearded" pakati Württemberg akateya University. In Tübingen dzakaitika kare pakati haamboshandisi chivako kana sikweya kuti hakunei nyanzvi inozivikanwa. Tübingen notables vanosanganisira Hegel, Hölderlin uye Schelling, Mörike uye Uhland, Johannes Kepler uye Wilhelm Schickard.
Tübingen nhasi ichingori nzvimbo yokutsvakurudza uye nokudzidzisa. Kuwedzera kusvika 85,500 vagari, pane zvimwe 28,300 vadzidzi German uye dzomunyika. vamwe 450 mapurofesa uye 4.400 imwe tsvimbo zvedzidzo vanodzidzisa paUniversity kuti mano nomwe.
Ichangobva chitsauko University kare Kunoonekwa kubudirira kwayo muna reGermany yeUnited uye hurumende hurumende 'Excellence Initiative. One Graduate School, mumwe Excellence Sumbu uye yeYunivhesiti zvechechi Strategy vaiva kubudirira mari chirongwa chikuru - kunyatsoidzavo Tübingen mumwe muGermany mumayunivhesiti gumi pamusoro kirasi "Excellent". Tübingen is also home to six collaborative research centers, is involved in five transregional collaborative research centers, and hosts five research training groups – all sponsored by the German Research Foundation. The University unyanzvi munyika dzinoverengeka itsva minda tsvakurudzo: Neuroscience, Clinical kuri, Translational Immunology uye Cancer Research, Zvidukuduku uye Infection Research, Molecular Biology of Plants, Environmental uye Geoscience, Astro- uye Elementary PARTICIPLE Physics, Quantum Physics uye Nanotechnology, Archaeology uye Anthropology, Language uye Cognition, Education uye Media. Kunakisa kutsvakurudza kwedu kunobatsira kusika Zvakanyanya Kunaka Panguva zvinhu vadzidzi vaibva munyika yose. Kudzidza Research vaifarira ndiro imwe simba zvirongwa Tübingen kudzidza, nemhaka pedyo kwamadzimai pakutsvakurudza uye nokudzidzisa.
Kudzidzisa paUniversity Tübingen unoratidza rwakafara, interdisciplinary chakarondedzera tsvakurudzo wayo. Kupfuurisa 280 makosi vari zvavanokwanisa. The University yakazarukira dzomunyika kuchinjana renyanzvi uye vadzidzi.
The University ane kudyidzana pamwe kupfuura 150 educational institutions in 62 nyika, kunyanya North America, Asia uye Latin America, uyewo dzose muEurope. vamwe 18.9 muzana vadzidzi Tübingen vanobva kunze kwenyika, uye vazhinji vadzidzi yeYunivhesiti German kudzingirira chikamu zvidzidzo zvavo imwe nyika.
"International kubva 1477" - nzira kwakakwana muchidimbu University of Tübingen.
Schools / mumakoreji / madhipatimendi / Courses / mano
- Protestant Theology
- Catholic Theology
- Economics and Business Administration
- Philosophy and History
- Social and Behavioral Science
- Modern Languages
- Cultural Sciences
- Masvomhu uye Physics
- Chemistry and Pharmacy
- Information and Cognitive Science
- 1477 Founding of the original four faculties: Theology, mutemo, mushonga, mafungiro
- 1535/36 Founding of the Evangelische Stift school of divinity for Protestant Theology
- 1817 Founding of the Economics Faculty and the Faculty of Catholic Theology
- 1863 Founding of the first Faculty of Science at a German university
- 1979 The number of students tops 20,000 for the first time
- 1990 Founding of the Computer Science Faculty
- 1990 Founding of the International Center for Ethics in the Sciences and Humanities (IZEW)
- 1999 Founding of the Center for Plant Molecular Biology (ZMBP)
- 2000 Founding of the Hertie Institute for Clinical Brain Research
- 2007 Excellence cluster in the excellence initiative: Werner Reichardt Center for Integrative Neuroscience (CIN)
- 2012 Success in the German government’s Excellence Initiative with the new Graduate School on Learning, Educational Achievement, and Life Course Development (LEAD), the University’s Institutional Strategy, Research – Relevance – Responsibility, and continued sponsorship of the Center for Integrative Neuroscience (CIN) Excellence Cluster.
How the University was founded and named
Eberhard the Bearded, Count and later Duke of Württemberg, set the tone when he founded the University of Tübingen in 1477 – displaying a farsightedness that characterizes the University to the present day. Eberhard Karls Universität helps to shape the state’s intellectual life and contributes to its further development with internationally-recognized achievements.
The University got the official name it bears today – Eberhard Karls Universität Tübingen – in 1769, when Duke Karl Eugen added his own name to that of the founder.
The University’s history is closely tied to the Evangelische Stift, rakavakwa 1536 as a school of divinity, teaching Protestant Theology. A number of famous names studied at the Evangelische Stift – Johannes Kepler enrolled in 1587; other students here include the poets and writers Hölderlin, Hauff and Mörike and the philosophers Hegel and Schelling.
At the start of the 19th century, the University experienced remarkable growth; due to its renowned professors, its reputation spread beyond the borders of Württemberg. mu 1817, faculties of Catholic Theology and Economics were added to the original four, uye 1863 Tübingen became the first German university to have its own faculty of Natural Sciences. The first University hospital was set up in 1805 in the Alte Burse. That building, constructed in 1478, is the oldest still used by the University.
Unoda discuss Eberhard Karls University Tübingen ? chero mubvunzo, Mashoko kana wongororo
Share ichi chinobatsira Info neshamwari dzako
Join to discuss of Eberhard Karls University Tübingen.
Ndapota onai: EducationBro Magazine unokupa kugona kuverenga Info pamusoro mumayunivhesiti pa 96 mitauro, asi tinokukumbirai kuremekedza vamwe nhengo uye kusiya mashoko ari Chirungu.