- Carleton University
Ku taal campus qurux badan xuduud la Rideau webiga dhalaalayay oo Canal, Carleton waa daqiiqo kaliya ka qalbiga dowladda qarankeena iyo jecel yahay fududahay in ururo badan oo ay helaan, ururada iyo ganacsatada oo ku bulaalay Ottawa. Qaar badan oo ka mid ah shirkadaha farsamada casriga ah hoggaamineed Ontario ee hareereeyeen dhismaha dugsiga halkaas oo cilmi-jarida-ku laayeen oo ku biiray la heer sare ah cilmiga cusub si ay u xalliyaan masalooyinka nolosha dhabta ah. Xubnaha firfircoon a, jaamacadda cilmi-degdeg ah, macalimiinta iyo shaqaalaha Carleton ee siiyaan khibrad waxbarasho sare ardayda wanaagsan kuwaas oo baraf ka gobol kasta iyo ka badan 100 dal oo dunida ah.
Carleton dalabyo 65 barnaamijyada waxbarasho ee meelaha sida kala duwan sida arrimaha dadweynaha, saxaafadda, waxbarashada film, injineernimada, technology sare iyo duruusta caalamiga ah. In ka badan 2,000 Professor cajiib ah oo ka mid ah shaqaalaha noqoneyso koox kala duwan oo heegan u adeegaya 28,000 ardayda. Carleton ee hal abuur leh, hab maadooyinka iyo kuwa caalamiga ah in ay cilmi-baarista ayaa keentay in daahfurtay in badan oo la taaban karo iyo shuqullo hal abuur leh ee sayniska iyo tiknoolajiyada, ganacsi, maamul, siyaasadda guud iyo fanka.
Ardayda runta ah waa la arka on campus Carleton iyo raaxaysan barnaamijyada deganaansho iyo madadaalada iyo sidoo kale kala duwan oo hawlaha dhaqanka iyo bulshada. muxaadarooyin ka fadilnaa keeni hadla caan ah adduunka in our campus oo u dhow in ay magaalada ka dhigayaa suurto gal ah inay ku raaxaystaan dhacdooyin heer caalami ee Xarunta Arts Qaranka iyo matxafyada badan iyo meelo daafaha magaalada.
Dugsiyada / kulliyadaha / Departments / koorsooyinka / Caqlina
Kuliyada Arts iyo cilmiga bulshada
- Faculty of Arts and Social Sciences Homepage
- Carleton University Art Gallery
- Centre for Initiatives in Education (includes the Enriched Support Program)
- College of the Humanities (includes Bachelor of Humanities, Greek and Roman Studies (formerly Classics), diinta)
- Department of Luqadda Ingiriisiga iyo Suugaanta
- Department of Faransiis
- Department of Geography and Environmental Studies
- Department of History
- Department of Philosophy
- Department of Psychology
- Department of Sociology iyo Anthropology
- Institute for Comparative Studies in Literature, Art iyo Dhaqanka
- Institute of African Studies
- Institute of Cognitive Science
- Institute of Interdisciplinary Studies (includes Child Studies, Directed Interdisciplinary Studies, Human Rights)
- Pauline Jewett Institute of Women’s and Gender Studies
- School for Studies in Art and Culture (includes Art History, Film Studies, Music)
- School of Canadian Studies
- School of Linguistics and Language Studies
Faculty of Engineering and Design
- Faculty of Engineering and Design Homepage
- Department of Civil and Environmental Engineering
- Department of Electronics
- Department of Mechanical and Aerospace Engineering
- Department of Systems and Computer Engineering
- Azrieli School of Architecture and Urbanism
- Design warshadaha
- Technology Information
Faculty of Graduate and Postdoctoral Affairs
Faculty of Public Affairs
- Faculty of Public Affairs Homepage
- Arthur Kroeger College of Public Affairs
- Department of Economics
- Department of Law and Legal Studies
- Department of Science Siyaasadda
- Institute of African Studies
- Institute of Criminology and Criminal Justice
- Institute of European, Russian and Eurasian Studies
- Institute of Political Economy
- Norman Paterson School of International Affairs
- School of Journalism and Communication
- School of Public Policy and Administration
- School of Work Social
- Faculty of Science Homepage
- Department of Biology
- Department of Chemistry
- Department of Earth Sciences
- Department of Health Science
- Department of Neuroscience
- Department of Physics
- Institute of Biochemistry
- Institute of Environmental Science
- Integrated Science Institute
- School of Science Computer
- School of Mathematics iyo Statistics
- Technology, Society, Environment Studies
The Sprott School of Business
Carleton University’s roots as a non-denominational college supported in part by charitable donations from the Ottawa community make it unique among Ontario universities. aasaasay sannadkii 1942, Carleton was created in response to the need to help provide the young people in Ottawa, many of whom had taken on jobs to cope with the pressures of the Depression, with an opportunity to continue their formal education.
From its humble beginnings on Ottawa’s First Avenue, Carleton has grown into a dynamic research and teaching institution with a tradition of anticipating and leading change. maanta, the university sits on more than 100 acres, on a site between the Rideau River and the Rideau Canal, just a short distance from downtown Ottawa.
The university provides an excellent education and experience to its more than 24,000 buuxa- and part-time students at the undergraduate and graduate levels. Its more than 875 academic staff are recognized internationally for their scholarship and cutting-edge research in more than 50 dooyinka.
Carleton’s reputation is built on its strengths in the fields of journalism, public affairs, international affairs, architecture and high technology. Its students benefit from the interdisciplinary, active, hands-on approach to teaching and research practiced by its faculty members and from the numerous partnerships the university has with the federal government, other universities and private sector partners.
Ma rabtaa discuss Carleton University ? su'aal kasta, comments ama dib u eegista
La wadaag info waxtar leh la saaxiibadaa
Join to discuss of Carleton University.
FADLAN OGOW: EducationBro Magazine aad siinaysaa awooda in uu akhriyo info ku saabsan jaamacadaha at 96 luqadood, laakiin waxaannu idinka baryaynaa in ay ixtiraamaan xubnaha kale iyo ka tago comments in English.