- University Carleton
O lutse leqepheng la khamphaseng se setle se sehelane moeli ke a phatsimang Rideau River le Canal, Carleton ke metsotso e seng mekae ho tsoa pelong ea 'muso sechaba sa habo rōna' me a thabela phihlello ho le bonolo ho mekhatlo e mengata ea, Litloaelano tse le likhoebo e leng atleha a Ottawa. Ba bangata ba lik'hamphani Ontario itlhommeng pele phahameng theknoloji lika-liketsa khamphaseng rona moo seha-bohale etsa lipatlisiso oona o kopanela le thuto e tlotloang tlhamosea ho rarolla mathata a sebele bophelong. Litho tsa phedisano, ho etsa lipatlisiso-e matla univesithi, fakalthi Carleton le basebetsi ba nkang fana ka phahametse ithuta phihlelo e thabisang ho liithuti tsa rōna tsa bo botle ba neng ba sefako mong le o mong profinseng 'me ho tloha holim' 100 linaha lefatšeng lohle.
Carleton fuoa menyetla e 65 mananeo a thuto libakeng tse sa tšoaneng joaloka litabeng tsa setjhaba, journalism, lithuto tsa filimi, le boenjiniere, thekenoloji phahameng le lithuto tsa ea machaba ea. Ho feta 2,000 liprofesa bohlale le basebetsi etsa e sa tšoaneng 'me ba nehela thimi sebeletsa 28,000 baithuti. Carleton a ho bōpa, katamelo interdisciplinary le tsa machaba ho etsa lipatlisiso e ile ea etsa hore li sibolotseng tse ngata bohlokwa le pōpo le saense esita le theknoloji ea, kgwebo, puso, leano la mmuso le ya bonono.
Liithuti Tsa e le kannete VIPs ka Carleton khamphaseng 'me ba thabela bolulo le boithabiso bo manane a ntlafatso a hammoho le mefuta e fapaneng ka bophara ba ho etsa lintho tsa setso le tsa phedisano. Filoe lipuo tlisa libui tsa renown lefatše ho khamphaseng rōna 'me bogaufi motseng nolofalletsa ho thabela liketsahalo tsa lefatše-tlelaseng setsing sa Setjhaba Arts Centre le limusiamo tse ngata' me galleries ka mose motse.
Likolo / Colleges / mafapha / Courses / ba magoro
Lefapheng la Bonono le Sciences Social
- Faculty of Arts and Social Sciences Homepage
- Carleton University Art Gallery
- Centre for Initiatives in Education (includes the Enriched Support Program)
- College of the Humanities (includes Bachelor of Humanities, Greek and Roman Studies (formerly Classics), bolumeli)
- Department of English Language and Literature
- Department of French
- Department of Geography and Environmental Studies
- Lefapha la History
- Lefapha la Philosophy
- Department of Psychology
- Lefapha la thuto ea kahisano le Anthropology
- Institute for Comparative Studies in Literature, Bonono le Culture
- Institute of African Studies
- Institute of Cognitive Science
- Institute of Interdisciplinary Studies (includes Child Studies, Directed Interdisciplinary Studies, Human Rights)
- Pauline Jewett Institute of Women’s and Gender Studies
- School for Studies in Art and Culture (includes Art History, filimi Studies, Music)
- School of Canadian Studies
- School of Linguistics and Language Studies
Faculty of Engineering and Design
- Faculty of Engineering and Design Homepage
- Department of Civil and Environmental Engineering
- Lefapha la Electronics
- Department of Mechanical and Aerospace Engineering
- Department of Systems and Computer Engineering
- Azrieli School of Architecture and Urbanism
- Industrial Design
- Mahlale a likomporo
Faculty of Graduate and Postdoctoral Affairs
Faculty of Public Affairs
- Faculty of Public Affairs Homepage
- Arthur Kroeger College of Public Affairs
- Lefapha la moruo
- Department of Law and Legal Studies
- Lefapha la Saense Lipolotiki
- Institute of African Studies
- Institute of Criminology and Criminal Justice
- Institute of European, Russian and Eurasian Studies
- Institute of Political Economy
- Norman Paterson School of International Affairs
- School of Journalism and Communication
- School of Public Policy and Administration
- Sekolo sa Work Social
Lefapheng la Saense
- Faculty of Science Homepage
- Lefapha la baeloji
- Lefapha la k'hemistri
- Lefapha la Lefatše Sciences
- Lefapha la Saense Bophelo
- Department of Neuroscience
- Lefapha la fisiks
- Institute of Biochemistry
- Institute of Environmental Science
- Integrated Science Institute
- School of Computer Science
- Sekolo sa mmetse ya motheo wa le Statistics
- Technology, Mokhatlo, Environment Studies
The Sprott School of Business
Carleton University’s roots as a non-denominational college supported in part by charitable donations from the Ottawa community make it unique among Ontario universities. thehiloe ka 1942, Carleton was created in response to the need to help provide the young people in Ottawa, many of whom had taken on jobs to cope with the pressures of the Depression, with an opportunity to continue their formal education.
From its humble beginnings on Ottawa’s First Avenue, Carleton has grown into a dynamic research and teaching institution with a tradition of anticipating and leading change. kajeno, the university sits on more than 100 acres, on a site between the Rideau River and the Rideau Canal, just a short distance from downtown Ottawa.
The university provides an excellent education and experience to its more than 24,000 feletseng- and part-time students at the undergraduate and graduate levels. Its more than 875 academic staff are recognized internationally for their scholarship and cutting-edge research in more than 50 laea.
Carleton’s reputation is built on its strengths in the fields of journalism, public affairs, international affairs, architecture and high technology. Its students benefit from the interdisciplinary, active, hands-on approach to teaching and research practiced by its faculty members and from the numerous partnerships the university has with the federal government, other universities and private sector partners.
A na u batla discuss Carleton University ? potso leha e le efe, litlhaloso kapa recensioni
Share Info ena e metle le metsoalle ea hao
Join to discuss of Carleton University.
LEMOHA KA KOPO: EducationBro Magazine u fa matla a ho e bala Info mabapi liunivesithi nakong 96 lipuo, empa re u botsa ho hlompha litho tse ling 'me u litlhaloso ka Senyesemane.