- Mofumahali Mary University of London
Mofumahali Mary University of London
Mofumahali Mary University of London ke e mong oa ea isang ditheo tsa UK o thuto e phahameng ho etsa lipatlisiso-tsepamisa maikutlo. le ho pota-pota 21,187 baithuti, 4,000 basebetsi le e madi aa ea selemo le selemo ea £ 300m, re ba e mong oa kholo ka ho fetisisa likolecheng University of London.
Re ruta le ho etsa lipatlisiso ka mose ho lethathama mefuta e ba bafo ba a le botho ea, saense tsoang sechabeng, molao, meriana le ho phekola meno, le saense le boenjiniere. Thehiloeng sebakeng se a pōpo botjhaba sa tšoaneng tsa bochabela London, re ke tsona feela London univesithi khona ho fana ka ho feletseng lotaganngwa 2.000-bethe bolulo khamphaseng tla lapeng Mile End.
Mofumahali Mary o entse boitlamo mosolotogamaano tšobotsi phahameng ka ho fetisisa oa ho etsa lipatlisiso. Re 'nile ra invested molao-motheo ona ka ho hlophisehileng thaothang ea barutehi molemo ka ho fetisisa laea bona tsoang lefatšeng lohle. The sephetho sa tekanyetso moraorao naha ea ho etsa lipatlisiso - the Research bokhabane Moralo (REF 2014) - Li tiisitse sebaka sa rōna se sehlopheng tlhōrōng ea liunivesithing tse patlisisong se ile sa etsa UK. Ka kakaretso re ne re Ranked bo9 UK har'a liunivesithi selotlolo fakalthi le 5th UK bakeng sa peresente ya rona 3* le 4* outputs etsa lipatlisiso.
Mofumahali Mary fana liithuti tse ikhethang hakaakang e hlasimollang, tshehetso e kgolo le boleng bo phahameng boiphihlelo ba ho ithuta, Thuto e bululetsoeng ke lefatše-isang etsa lipatlisiso tsa rona. Re boetse re invested ho feta £ 250m a mehaho e mecha ea ho theosa le lilemo ho qetela leshome le metso e mehlano ho fana ka liithuti tsa rōna tsa e ikhethang tikoloho e khahlang ho ithuta. Sena se bonahala maemo a mang a rona feto-fetohe phahameng tsa seithuti sa khotsofalo. Ka ho fetisisa morao tjena National Student Survey (NSS 2015), 88 diphesente ga kalogo rona bontša 'khotsofalo ka kakaretso’ le nako ea bona mona, le bafo ba leshome le metso e ka holimo ba bararo ho ba London.
Likolo / Colleges / mafapha / Courses / ba magoro
Lefapheng la le botho le Social Sciences
- School of Business and Management
- School of Economics and Finance
- School of English and Drama
- Lefapha la English
- Department of Drama
- School of Languages, Linguistics and Film
- bapisang Literature
- Film Studies
- Iberian and Latin American Studies
- puo Centre
- e dipuo
- School of Geography
- Sekolo sa History
- Sekolo sa Molao
- Centre for Commercial Law Studies
- Lefapha la Molao
- School of Politics and International Relations
Faculty of Medicine and Dentistry
- Barts and The London School of Medicine and Dentistry
- Barts Cancer Institute
- The Blizard Institute
- Institute of Dentistry
- Institute of Health Sciences Education
- William Harvey Research Institute
- Wolfson Institute of Preventive Medicine
- The Centre of the Cell
Faculty of Science and Engineering
- School of Biological and Chemical Sciences
- School of Electronic Engineering and Computer Science
- Mahlale a likomporo
- Electronic Engineering
- School of Engineering and Materials Science
- Interdisciplinary Research Centre in Biomedical Materials
- School of Mathematical Sciences
- School of Physics and Astronomy
- Research Centre in Psychology
Queen Mary has its roots in four historic colleges: Queen Mary College, Westfield College, St Bartholomew’s Hospital Medical College and the London Hospital Medical College.
The Mile End campus is historically the home of Queen Mary College, which began life in 1887 as the People’s Palace, a philanthropic centre to provide east Londoners with educational, cultural and social activities. Queen Mary College was admitted to the University of London in 1915. Westfield College was founded in 1882 in Hampstead as a pioneering college for the higher education of women. ka 1989 Queen Mary merged with Westfield College to form Queen Mary and Westfield College.
ka 1995, Queen Mary and Westfield merged again, this time with two distinguished medical colleges, St Bartholomew’s Hospital Medical College, ha thehoa 1843, and the London Hospital Medical College, England’s first medical school, thehiloe ka 1785. This merger created Barts and The London School of Medicine and Dentistryand brought clinical medical and dental teaching to Queen Mary for the first time.
ka 2013, the legal name of Queen Mary and Westfield College, University of London was officially changed to Queen Mary University of London to reflect common usage. This year also saw Queen Mary decide to award its own degrees, le 2014 graduates being the first to receive them.
The College’s Archives hold a wealth of fascinating institutional archives and rare prints, dating from the 17th Century to the present day. The collections provide an insight into some of the scholarly activities of QMUL staff and students in the past, documenting the rich history of QMUL.
Na u ne u tseba?
- We have the second oldest surviving Jewish cemetery in England, a Spanish Portuguese Jewish cemetery dating from 1726, in the centre of our campus.
- The skeleton of Joseph Merrick, the Elephant Man, is housed in the School of Medicine and Dentistry’s Pathology Museum.
- The Medical College of the Royal London Hospital (now part of Barts and The London School of Medicine and Dentistry) was England’s first medical school when it opened in 1785.
- From 1964 ho fihlela 1982 Queen Mary College maintained its own nuclear reactor, initially sited beneath Mile End Road.
- Elizabeth Blackwell, the first fully qualified female doctor in the UK, trained at Barts Hospital Medical College in 1850.
- Sir John Vane, who founded the William Harvey Research Institute, is credited with discovering how aspirin and similar drugs produced their effects.
- Sir Walter Besant’s 1882 novel All Sorts and Condition of Men – An Impossible Story, imagined a ‘Palace of Delights’ in east London with concert halls, reading rooms, picture galleries, art school and education for local people – this was the inspiration for The People’s Palace and the start of Queen Mary today.
A na u batla discuss Queen Mary University of London ? potso leha e le efe, litlhaloso kapa recensioni
Share Info ena e metle le metsoalle ea hao
Join to discuss of Queen Mary University of London.
LEMOHA KA KOPO: EducationBro Magazine u fa matla a ho e bala Info mabapi liunivesithi nakong 96 lipuo, empa re u botsa ho hlompha litho tse ling 'me u litlhaloso ka Senyesemane.