- Ratu Mary University of London
Ratu Mary University of London
Ratu Mary University of London mangrupa salah sahiji lembaga pendidikan luhur panalungtikan-fokus ngarah Inggris sacara. jeung kira-kira 21,187 siswa, 4,000 staf jeung elehan taunan £ 300m, urang salah sahiji pangbadagna University of London akademi.
Urang ngajarkeun jeung panalungtikan di sakuliah rupa-rupa subjék dina humaniora, Élmu Sosial, law, ubar jeung kedokteran gigi, jeung élmu jeung rékayasa. Dumasar di wewengkon kreatif jeung rupa-rupa culturally of London wétan, urang ngan universitas London bisa nawarkeun 2.000-bed kampus padumukan lengkep terpadu di imah mil End urang.
Ratu Mary geus nyieun komitmen strategis ka kualitas pangluhurna panalungtikan. Urang geus invested di prinsip ieu ku sistematis recruiting kaum akademisi pangalusna di disiplin maranéhanana ti sakuliah dunya. Hasil assessment nasional panganyarna panalungtikan - nu Research kaunggulan kerangka (ref 2014) - Geus dikonfirmasi tempat urang dina grup pisan luhur universitas panalungtikan-dipingpin di Inggris. Gemblengna kami rengking 9 di Inggris antara paguron multi-dosen jeung 5 di Inggris pikeun persentase urang 3* jeung 4* outputs panalungtikan.
Ratu Mary nawarkeun siswa beredar stimulating a, pangalaman learning supportive jeung-kualitasna alus, jeung pangajaran diideuan ku panalungtikan ngarah dunya-urang. Urang oge geus invested leuwih ti £ 250m di fasilitas anyar leuwih lima belas taun nawarkeun siswa urang an lingkungan learning luar biasa. Ieu reflected di tingkat konsistén luhur urang kapuasan mahasiswa. Dina Survey Student Nasional paling anyar (NSS 2015), 88 per cent of undergraduates urang dikedalkeun 'kapuasan sakabéh’ jeung waktu maranéhanana di dieu, jeung dua belas mata pelajaran di tilu luhur di London.
sakola / akademi / departemén / kursus / fakultas
Fakultas Kamanusaan sarta Élmu Sosial
- School of Business and Management
- School of Economics and Finance
- School of English and Drama
- Department of English
- Department of Drama
- School of Languages, Linguistics and Film
- Sastra komparatif
- Studi film
- Iberian and Latin American Studies
- basa Center
- elmu basa
- School of Geography
- Sakola Sajarah
- Sakola Hukum
- Centre for Commercial Law Studies
- Departemen Hukum
- School of Politics and International Relations
Faculty of Medicine and Dentistry
- Barts and The London School of Medicine and Dentistry
- Barts Cancer Institute
- The Blizard Institute
- Institute of Dentistry
- Institute of Health Sciences Education
- William Harvey Research Institute
- Wolfson Institute of Preventive Medicine
- The Centre of the Cell
Fakultas Élmu sarta Téknik
- School of Biological and Chemical Sciences
- School of Electronic Engineering and Computer Science
- Ilmu komputer
- Rékayasa éléktronik
- School of Engineering and Materials Science
- Interdisciplinary Research Centre in Biomedical Materials
- School of Mathematical Sciences
- School of Physics and Astronomy
- Research Centre in Psychology
Queen Mary has its roots in four historic colleges: Queen Mary College, Westfield College, St Bartholomew’s Hospital Medical College and the London Hospital Medical College.
The Mile End campus is historically the home of Queen Mary College, which began life in 1887 as the People’s Palace, a philanthropic centre to provide east Londoners with educational, cultural and social activities. Queen Mary College was admitted to the University of London in 1915. Westfield College was founded in 1882 in Hampstead as a pioneering college for the higher education of women. Di 1989 Queen Mary merged with Westfield College to form Queen Mary and Westfield College.
Di 1995, Queen Mary and Westfield merged again, this time with two distinguished medical colleges, St Bartholomew’s Hospital Medical College, ngadeg di 1843, and the London Hospital Medical College, England’s first medical school, diadegkeun dina 1785. This merger created Barts and The London School of Medicine and Dentistryand brought clinical medical and dental teaching to Queen Mary for the first time.
Di 2013, the legal name of Queen Mary and Westfield College, University of London was officially changed to Queen Mary University of London to reflect common usage. This year also saw Queen Mary decide to award its own degrees, jeung 2014 graduates being the first to receive them.
The College’s Archives hold a wealth of fascinating institutional archives and rare prints, dating from the 17th Century to the present day. The collections provide an insight into some of the scholarly activities of QMUL staff and students in the past, documenting the rich history of QMUL.
Did you know?
- We have the second oldest surviving Jewish cemetery in England, a Spanish Portuguese Jewish cemetery dating from 1726, in the centre of our campus.
- The skeleton of Joseph Merrick, the Elephant Man, is housed in the School of Medicine and Dentistry’s Pathology Museum.
- The Medical College of the Royal London Hospital (now part of Barts and The London School of Medicine and Dentistry) was England’s first medical school when it opened in 1785.
- ti 1964 dugi ka 1982 Queen Mary College maintained its own nuclear reactor, initially sited beneath Mile End Road.
- Elizabeth Blackwell, the first fully qualified female doctor in the UK, trained at Barts Hospital Medical College in 1850.
- Sir John Vane, who founded the William Harvey Research Institute, is credited with discovering how aspirin and similar drugs produced their effects.
- Sir Walter Besant’s 1882 novel All Sorts and Condition of Men – An Impossible Story, imagined a ‘Palace of Delights’ in east London with concert halls, reading rooms, picture galleries, art school and education for local people – this was the inspiration for The People’s Palace and the start of Queen Mary today.
Anjeun hoyong discuss Queen Mary University of London ? Sakur Patarosan, koméntar atawa resensi
Bagikeun info ieu dipake jeung babaturan
Join to discuss of Queen Mary University of London.
PUNTEN CATET: EducationBro Magazine méré Anjeun kamampuhan pikeun maca info ngeunaan universitas di 96 basa, tapi urang nanya ka hormat anggota sejen tur ninggalkeun koméntar dina basa Inggris.