- Carleton University
Imi kwi campus omhle erhangqwe matye deau River nentlambo, ICarleton yimizuzu nje ngokusuka entliziyweni karhulumente isizwe sethu kunye nefikeleleka lula iintlangano ezininzi, iimanyano kunye namashishini leyo ziyakhula Ottawa. Uninzi iinkampani elikhokelayo obuchwepheshe obuphezulu Ontario ngayo angqonge kwikhampasi yethu apho uphando olwenziwayo ungqinelana kakhulu ekufundiseni ezinobuchule zokusombulula iingxaki bokwenene-ubomi. Amalungu olutshintshayo, eyunivesithi zophando-olunzulu, yeFakhalthi iCarleton kunye nabasebenzi zinika amava okufunda ebalaseleyo abafundi yethu entle abo abasuka kwiphondo ngalinye kwaye ngaphezu 100 amazwe ehlabathini.
inikeza Carleton 65 iinkqubo zokufunda kwiindawo ezifana kwimicimbi yoluntu, ubhalo lweendaba, izifundo film, zobunjineli, lethekhinoloji kunye nezifundo ngamazwe. Engaphezulu kwe 2,000 oonjingalwazi kumagcisa abasebenzi zimisela iqela olwahlukeneyo nangokuzinikela ukukhonza 28,000 abafundi. Carleton okudala, indlela yokusebenzisana kunye nakumazwe uphando iye yakhokelela ukuba izinto ezininzi ezibalulekileyo kunye nemisebenzi yokuyila kwezenzululwazi neteknoloji, ishishini, ulawulo, nkqubo karhulumente kunye ezobugcisa.
Abafundi ngokwenene VIPs kwikhampasi iCarleton laneliswe iinkqubo yokuhlala nolonwabo kwakunye ezahlukeneyo izinto zenkcubeko nezentlalo. iintetho wayebona ukuba izithethi adumileyo ehlabathini kwikhampasi yethu kunye nokuba kufutshane umzi yenza kube lula ukunandipha iziganeko-class hlabathi kwi iZiko loBugcisa leSizwe kunye neemyuziyam ezininzi neegalari kulo mzi.
izikolo / iikholeji / iminyango / courses / amandla
Faculty of Arts and Social Sciences
- Faculty of Arts and Social Sciences Homepage
- Carleton University Art Gallery
- Centre for Initiatives in Education (includes the Enriched Support Program)
- College of the Humanities (includes Bachelor of Humanities, Greek and Roman Studies (formerly Classics), inkolo)
- Department of English Language and Literature
- Department of French
- Department of Geography and Environmental Studies
- Department of History
- Department of Philosophy
- Department of Psychology
- Department of Sociology and Anthropology
- Institute for Comparative Studies in Literature, Art and Culture
- Institute of African Studies
- Institute of Cognitive Science
- Institute of Interdisciplinary Studies (includes Child Studies, Directed Interdisciplinary Studies, Human Rights)
- Pauline Jewett Institute of Women’s and Gender Studies
- School for Studies in Art and Culture (includes Art History, ifilim Studies, umculo)
- School of Canadian Studies
- School of Linguistics and Language Studies
Faculty of Engineering and Design
- Faculty of Engineering and Design Homepage
- Department of Civil and Environmental Engineering
- Department of Electronics
- Department of Mechanical and Aerospace Engineering
- Department of Systems and Computer Engineering
- Azrieli School of Architecture and Urbanism
- Design Industrial
Faculty of Graduate and Postdoctoral Affairs
Faculty of Public Affairs
- Faculty of Public Affairs Homepage
- Arthur Kroeger College of Public Affairs
- Department of Economics
- Department of Law and Legal Studies
- ISebe of Science Political
- Institute of African Studies
- Institute of Criminology and Criminal Justice
- Institute of European, Russian and Eurasian Studies
- Institute of Political Economy
- Norman Paterson School of International Affairs
- School of Journalism and Communication
- School of Public Policy and Administration
- School of Work Social
Faculty of Science
- Faculty of Science Homepage
- Department of Biology
- Department of Chemistry
- ISebe of Earth Sciences
- Department of Health Sciences
- Department of Neuroscience
- Department of Physics
- Institute of Biochemistry
- Institute of Environmental Science
- Integrated Science Institute
- School of Computer Science
- School of Mathematics and Statistics
- Technology, Society, Environment Studies
The Sprott School of Business
Carleton University’s roots as a non-denominational college supported in part by charitable donations from the Ottawa community make it unique among Ontario universities. yasekwa ngonyaka ka 1942, Carleton was created in response to the need to help provide the young people in Ottawa, many of whom had taken on jobs to cope with the pressures of the Depression, with an opportunity to continue their formal education.
From its humble beginnings on Ottawa’s First Avenue, Carleton has grown into a dynamic research and teaching institution with a tradition of anticipating and leading change. namhlanje, the university sits on more than 100 leendima, on a site between the Rideau River and the Rideau Canal, just a short distance from downtown Ottawa.
The university provides an excellent education and experience to its more than 24,000 ngokupheleleyo- and part-time students at the undergraduate and graduate levels. Its more than 875 academic staff are recognized internationally for their scholarship and cutting-edge research in more than 50 iinkalo.
Carleton’s reputation is built on its strengths in the fields of journalism, public affairs, international affairs, architecture and high technology. Its students benefit from the interdisciplinary, active, hands-on approach to teaching and research practiced by its faculty members and from the numerous partnerships the university has with the federal government, other universities and private sector partners.
Uyafuna discuss Carleton University ? nawuphi na umbuzo, izimvo okanye ncomo
Yabelana olu ulwazi kunye nabahlobo bakho
Join to discuss of Carleton University.
NCEDA QAPHELA: EducationBro Magazine ukunika ukukwazi ukufunda ulwazi malunga kwiiyunivesithi ngelo 96 iilwimi, kodwa siyakucela ukuba ukuhlonipha amanye amalungu kwaye iikhomenti IsiNgesi.