- Eberhard Karls University Tübingen
Eberhard Karls University Tübingen
The Eberhard Karls Universität Tübingen yenye zeeyunivesithi eYurophu indala. Kumakhulu eminyaka yembali kwisayensi nezoLuntu zibhalwe apha.
Imbali yeYunivesithi yaqala ngo 1477, xa Count Eberhard "le Bearded" ye Württemberg waseka kwiYunivesithi. Xa iziko Tübingen ngayo zembali kukho ngenkankulu isakhiwo okanye isikwere ukuba akunanto ukuba umphengululi owaziwayo. Tübingen ziindwalutho ziquka Krestu, Hölderlin kunye Schelling, Mörike kunye Uhland, Johannes Third kunye Wilhelm Schickard.
Tübingen namhlanje kuhlala indawo yophando nokufundisa. Ukongeza phantse 85,500 abemi, kukhona ezinye 28,300 abafundi baseJamani ngamazwe. ezinye 450 oonjingalwazi kunye 4.400 nabanye abasebenzi zemfundo bafundise amandla yeYunivesithi ezisixhenxe.
Isahluko yembali yeYunivesithi yakutshanje kuphawulwa impumelelo yayo Initiative Excellence isiJamani Federal uchaze oorhulumente '. One Graduate School, elinesihloko Ukugqwesa qhinga lweziko yeYunivesithi ziphumelele kwinkqubo mali enkulu - umnxilisa Tübingen omnye neeyunivesithi yaseJamani yaba elinamnye phezulu udidi "NGOKUGQWESILEYO". Tübingen is also home to six collaborative research centers, is involved in five transregional collaborative research centers, and hosts five research training groups – all sponsored by the German Research Foundation. IYunivesithi Igxininisa eziliqela kwiinkalo ezintsha zophando: Neuroscience, iMifanekiso Clinical, Translational Zizifo noPhando Cancer, Ngeentsholongwane Nentsholongwane Research, Biology eseli Yezityalo, YokusiNgqongileyo kunye ngoMhlaba, Astro- kwaye kancinane Particle Physics, Quantum Physics and zinembono, Archaeology kunye Anthropology, ULwimi ulwazi, Imfundo kunye Media. Ubungangamela yophando lwethu inceda ukudala iimeko kangangoko kubafundi abasuka kulo lonke ihlabathi. yokufunda Uphando-oluthambekele amandla ethile kweenkqubo zokufunda Tübingen, Bulelani kumaqhina obusondeleyo phakathi kophando kunye nokufundisa.
Ukufundisa kwiYunivesithi Tübingen ibonisa ebanzi, spectrum ezixuba yayo yophando. Engaphezulu kwe 280 izifundo ngemise-. IYunivesithi ivulelekile ukutshintshiselana ngamazwe lezifundiswa nabafundi.
Yu entsebenziswano ngaphezu 150 educational institutions in 62 amazwe, ingakumbi e Intshona Melika, Asia and Latin America, kwakunye nawo onke amazwe aseYurophu. ezinye 18.9 ekhulwini abafundi Tübingen bavela kwamanye amazwe, kwaye uninzi lwabafundi isiJamani yeYunivesithi sisukela njengenxalenye yezifundo zabo kwelinye ilizwe.
"International ukususela 1477" - indlela egqibeleleyo ukushwankathela kwiYunivesithi Tübingen.
izikolo / iikholeji / iminyango / courses / amandla
- Protestant Theology
- Catholic Theology
- Economics and Business Administration
- Philosophy and History
- Social and Behavioral Science
- Modern Iilwimi
- Cultural Sciences
- Mathematics and Physics
- Chemistry and Pharmacy
- Information and Cognitive Science
- 1477 Founding of the original four faculties: Theology, uMthetho, Medicine, Philosophy
- 1535/36 Founding of the Evangelische Stift school of divinity for Protestant Theology
- 1817 Founding of the Economics Faculty and the Faculty of Catholic Theology
- 1863 Founding of the first Faculty of Science at a German university
- 1979 The number of students tops 20,000 okokuqala
- 1990 Founding of the Computer Science Faculty
- 1990 Founding of the International Center for Ethics in the Sciences and Humanities (IZEW)
- 1999 Founding of the Center for Plant Molecular Biology (ZMBP)
- 2000 Founding of the Hertie Institute for Clinical Brain Research
- 2007 Excellence cluster in the excellence initiative: Werner Reichardt Center for Integrative Neuroscience (CIN)
- 2012 Success in the German government’s Excellence Initiative with the new Graduate School on Learning, Educational Achievement, and Life Course Development (LEAD), the University’s Institutional Strategy, Research – Relevance – Responsibility, and continued sponsorship of the Center for Integrative Neuroscience (CIN) Excellence Cluster.
How the University was founded and named
Eberhard the Bearded, Count and later Duke of Württemberg, set the tone when he founded the University of Tübingen in 1477 – displaying a farsightedness that characterizes the University to the present day. Eberhard Karls Universität helps to shape the state’s intellectual life and contributes to its further development with internationally-recognized achievements.
The University got the official name it bears today – Eberhard Karls Universität Tübingen – in 1769, when Duke Karl Eugen added his own name to that of the founder.
The University’s history is closely tied to the Evangelische Stift, esakhiwa 1536 as a school of divinity, teaching Protestant Theology. A number of famous names studied at the Evangelische Stift – Johannes Kepler enrolled in 1587; other students here include the poets and writers Hölderlin, Hauff and Mörike and the philosophers Hegel and Schelling.
At the start of the 19th century, the University experienced remarkable growth; due to its renowned professors, its reputation spread beyond the borders of Württemberg. in 1817, faculties of Catholic Theology and Economics were added to the original four, yaye 1863 Tübingen became the first German university to have its own faculty of Natural Sciences. The first University hospital was set up in 1805 in the Alte Burse. That building, constructed in 1478, is the oldest still used by the University.
Uyafuna discuss Eberhard Karls University Tübingen ? nawuphi na umbuzo, izimvo okanye ncomo
Yabelana olu ulwazi kunye nabahlobo bakho
Join to discuss of Eberhard Karls University Tübingen.
NCEDA QAPHELA: EducationBro Magazine ukunika ukukwazi ukufunda ulwazi malunga kwiiyunivesithi ngelo 96 iilwimi, kodwa siyakucela ukuba ukuhlonipha amanye amalungu kwaye iikhomenti IsiNgesi.