- Kherson State University
Kherson State University
Kherson University State namhlanje:
- а oluphangaleleyo zemfundo, lwezenzululwazi, zokufundiswa, kunye neziko nezenkcubeko Southern Ukraine;
- usuku olupheleleyo-, extra-mural, Izifundo zangaphandle kuyo 8000 abafundi abasuka 23 kwimimandla Ukraine namazwe CIS;
- 18 academicians, amalungu Ukrainian amaziko amazwe kwenzululwazi, 68 professors, 234 abahlohli eziphezulu;
- 650 abafundi post-graduate, abantu abasebenzela isidanga likagqirha, malunga 1000 abahlohli kunye nabasebenzi;
- Lezifundo Lyceum and Centre of Support Pre-high leMfundo
- umsebenzi lwenzululwazi-zemfundo kunye namaziko emfundo ephakamileyo Kiev, Odessa, kwaye eCrimea;
- 4 izakhiwo zemfundo kunye neelabhoratri, ikhampasi, izikhululo kuphando lwezolimo kunye zebhayoloji, ilayibrari, imimandla zolonwabo elunxwemeni Dnipro kunye elunxwemeni kuLwandle Black, abafundi cafe, abafundi club, club yezemidlalo, Observatory, umthambo amathathu kwaye inkomfa-iiholo ezimbini, iziko koomatshini yezolimo.
Admission process in Kherson State University
ukususela 2016 inkqubo yokwamkelwa kwiiyunivesithi Ukrainian kubafundi abavela aviable via Ukrainian Admission Center.
For apply to Kherson State University foreign students have to apply online ngokusebenzisa Ukrainian Admission Center.
Emva ekutshekisheni yonke iinkcukacha Admission Kumbindi, baya kuthumela isimemo ileta abafundi.
Ngeleta isimemo abafundi banako ukuya kumzi wozakuzo okufutshane Ukraine uze ivisa umfundi.
akukho iimviwo, TOEFL, Every ezifunekayo xa usenza isicelo ngokusebenzisa Ukrainian Admission Center.
izikolo / iikholeji / iminyango / courses / amandla
- Faculty of Biology, Geography and Ecology
- Centre of Pre-University Training
- Faculty of Pre-School and Elementary Education
- Faculty of Econimics and Management
- Faculty of Foreign Philology
- Faculty of Culture and Arts
- Faculty of Translation
- Faculty of Science Natural
- Faculty of Psychology, History and Sociology
- Faculty of Engineering and Technology
- Faculty of Physics, Mathematics and Informational Technologies
- Faculty of Physical Education and Sport
- Faculty of Philology nobuntatheli
- Faculty of Law
KhSU was founded in November 1917 during the First World War on the basis of the evacuated Tartu Teachers Institute. In 1919 the school was reorganized in Kherson Pedagogical Institute with a 4-year period of study.
Ngo 1920 yokuqala, the institute was renamed to Kherson Institute of Education (Hino), yaye ngoNovemba 1924 it was given the name of NK Krupskaya. During the Second World War from August 1941 ku March 1944 the Institute ceased operations.
ngoMatshi 1944, after the release of Kherson from Axis invaders, it resumed the educational process in 5 iminyango: physical, zemathematika, lwezenzululwazi, linguistic and literary, geographical, and historical. In 1973 it opened a Faculty of General Sciences, e 1977 a Faculty of Education, yaye 1986 a Faculty of Foreign Languages.
In the years of independence of Ukraine Institute continued to develop. In 1992, the postgraduate program at the Faculty of Philology created additional pedagogical skills and retraining of Ukrainian Philology and Foreign Languages.
In 1994 the university opened a school of physical education and sport, and Kherson Academic Lyceum at KSU. In 1998, Kherson State Pedagogical Institute was reorganized as Kherson State Pedagogical University, nto leyo 2002 became the Kherson State University. In 2004 it established the Research Institute of Information Technology. ngo April 2005 it opened the Business Development Centre.
Uyafuna discuss Kherson State University ? nawuphi na umbuzo, izimvo okanye ncomo
Kherson State University on Map
Yabelana olu ulwazi kunye nabahlobo bakho
Join to discuss of Kherson State University.
NCEDA QAPHELA: EducationBro Magazine ukunika ukukwazi ukufunda ulwazi malunga kwiiyunivesithi ngelo 96 iilwimi, kodwa siyakucela ukuba ukuhlonipha amanye amalungu kwaye iikhomenti IsiNgesi.