- eCarleton University
ElisoGwini campus enhle izungezwe i-elikhazimulayo Rideau koMfula Canal, Carleton kuba imizuzu nje ngokusuka enhliziyweni kahulumeni wesizwe sethu futhi uyawuthanda nokufinyelela okulula izinhlangano eziningi, izinhlangano kanye namabhizinisi athanda e Ottawa. Abaningi ekuholeni izinkampani tech high Ontario sika zihaqa campus yethu lapho ucwaningo ukusika-onqenqemeni ihlanganyela ne kakhulu ekufundiseni ezintsha ukuxazulula izinkinga zangempela zokuphila. Amalunga ashukumisayo, eyunivesithi ucwaningo olunzulu-, ubuhlakani kanye nabasebenzi Carleton ahlinzeke esiphakeme. yokufunda for abafundi bethu okahle owayebonise isichotho kusukela zonke izifundazwe kanye phezu 100 amazwe emhlabeni jikelele.
Carleton okunikezwayo 65 izinhlelo zokutadisha ezindaweni ezikude njenge-nezindaba zomphakathi, journalism, ifilimu izifundo, engineering, ubuchwepheshe okusezingeni futhi izifundo international. Ngaphezu kwe 2,000 oprofesa brilliant kanye namalungu abasebenzi yakha ithimba ahlukahlukene futhi abazinikele ekukhonzeni 28,000 abafundi. Carleton wokudala, imikhakha eyahlukene kanye international ndlela yokwenza ucwaningo kuye kwaholela ezintsha eziningi ezibalulekile imisebenzi yokudala kwezesayensi nobuchwepheshe, ibhizinisi, zokubusa, inchubomgomo yesive kanye nobuciko.
Abafundi ngempela VIPs on campus Carleton futhi ujabulele izinhlelo sokuhlala nokuzilibazisa kanye ezihlukahlukene ezamasiko kanye nezenhlalo. izinkulumo endowed ukuletha izikhulumi odumo zwe ukuba campus yethu futhi ukusondela ukuba umuzi kwenza kube nokwenzeka ukuba ujabulele izenzakalo zezwe-class at the National Arts Centre kanye iminyuziyamu eminingi nemipheme kulo lonke idolobha.
izikole / amakolishi / iminyango / izifundo / amandla
Faculty of Arts and Social Sciences
- Faculty of Arts and Social Sciences Homepage
- Carleton University Art Gallery
- Centre for Initiatives in Education (includes the Enriched Support Program)
- College of the Humanities (includes Bachelor of Humanities, Greek and Roman Studies (formerly Classics), inkolo)
- Department of English Language and Literature
- Department of French
- Department of Geography and Environmental Studies
- UMnyango Umlando
- UMnyango Philosophy
- UMnyango Psychology
- UMnyango Sociology futhi Anthropology
- Institute for Comparative Studies in Literature, Art and Culture
- Institute of African Studies
- Institute of Cognitive Science
- Institute of Interdisciplinary Studies (includes Child Studies, Directed Interdisciplinary Studies, Human Rights)
- Pauline Jewett Institute of Women’s and Gender Studies
- School for Studies in Art and Culture (includes Art History, film Ucwaningo, umculo)
- School of Canadian Studies
- School of Linguistics and Language Studies
Faculty of Engineering and Design
- Faculty of Engineering and Design Homepage
- Department of Civil and Environmental Engineering
- Department of Electronics
- Department of Mechanical and Aerospace Engineering
- Department of Systems and Computer Engineering
- Azrieli School of Architecture and Urbanism
- Idizayini yezimboni
- Ukwaziswa kwesimanje
Faculty of Graduate and Postdoctoral Affairs
Faculty of Public Affairs
- Faculty of Public Affairs Homepage
- Arthur Kroeger College of Public Affairs
- UMnyango Economics
- Department of Law and Legal Studies
- UMnyango Isayensi Yezepolotiki
- Institute of African Studies
- Institute of Criminology and Criminal Justice
- Institute of European, Russian and Eurasian Studies
- Institute of Political Economy
- Norman Paterson School of International Affairs
- School of Journalism and Communication
- School of Public Policy and Administration
- School Wezenhlalakahle
Faculty of Science
- Faculty of Science Homepage
- UMnyango Biology
- UMnyango Chemistry
- Department of Earth Sciences
- Department of Health Sciences
- Department of Neuroscience
- Umnyango Physics
- Institute of Biochemistry
- Institute of Environmental Science
- Integrated Science Institute
- School of Isayensi yekhompyutha
- School of Mathematics and Statistics
- ubuchwepheshe, Umphakathi, Environment Studies
The Sprott School of Business
Carleton University’s roots as a non-denominational college supported in part by charitable donations from the Ottawa community make it unique among Ontario universities. Ivunywe ngowe 1942, Carleton was created in response to the need to help provide the young people in Ottawa, many of whom had taken on jobs to cope with the pressures of the Depression, with an opportunity to continue their formal education.
From its humble beginnings on Ottawa’s First Avenue, Carleton has grown into a dynamic research and teaching institution with a tradition of anticipating and leading change. Namuhla, the university sits on more than 100 esingamahektare, on a site between the Rideau River and the Rideau Canal, just a short distance from downtown Ottawa.
The university provides an excellent education and experience to its more than 24,000 full- and part-time students at the undergraduate and graduate levels. Its more than 875 academic staff are recognized internationally for their scholarship and cutting-edge research in more than 50 eyala.
Carleton’s reputation is built on its strengths in the fields of journalism, public affairs, international affairs, architecture and high technology. Its students benefit from the interdisciplinary, active, hands-on approach to teaching and research practiced by its faculty members and from the numerous partnerships the university has with the federal government, other universities and private sector partners.
Uyafuna discuss Carleton University ? Noma yimuphi umbuzo, imibono noma ukubuyekezwa
Yabelana lokhu info okuwusizo nabangani bakho
Join to discuss of Carleton University.
NGICELA UQAPHELE: EducationBro Magazine ikunika ikhono ukufunda ulwazi mayelana amanyuvesi at 96 izilimi, kodwa sikucela ukuba ahloniphe amanye amalungu kanye ushiye imibono ngesiNgisi.