- Eberhard Karls University Tübingen
Eberhard Karls University Tübingen
I Eberhard Karls Universität Tübingen ingenye emanyuvesi endala kunazo zonke eYurophu. iminyaka engamakhulu Abaningana yomlando sciences kanye Humanities zilotshwé lapha.
Umlando Inyuvesi kwaqala ngo 1477, lapho Bala Eberhard "zalolu" of Württemberg wasungula University. In isikhungo somlando Tübingen kukhona neze isakhiwo noma isikwele ukuthi is nomqhubi isazi odumile. Tübingen abavelele zihlanganisa Hegel, Hölderlin futhi Schelling, Mörike futhi Uhland, Johannes Kepler kanye Wilhelm Schickard.
Tübingen namuhla uhlala endaweni yocwaningo kanye nokufundisa. Ngaphezu abacishe babe ngu 85,500 izakhamuzi, kukhona ezinye 28,300 abafundi German and international. Abanye 450 oprofesa 4.400 nabanye abasebenzi bezemfundo bafundise amandla eziyisikhombisa yeNyuvesi.
Isahluko yakamuva yomlando yeNyuvesi kugcwele impumelelo yayo in German federal kanye nesimo ohulumeni 'Excellence Initiative. One Graduate School, omunye Excellence Cluster kanye yeNyuvesi Strategy Institutional bakwazi hlelo ezinkulu ngezimali - zenza Tübingen omunye emanyuvesi yaseJalimane nanye phezulu ekilasini "Ovelele". Tübingen is also home to six collaborative research centers, is involved in five transregional collaborative research centers, and hosts five research training groups – all sponsored by the German Research Foundation. The University ngokukhethekile emasimini ezintsha yocwaningo: Neuroscience, Clinical Imaging, Translational Immunology futhi Cancer Research, Microbiology ne-Infection Research, Yamamolekhula of Plants, Kwendalo Geoscience, Astro- futhi Elementary Particle Physics, Quantum physics kanye ne-nanotechnology, Archaeology and Anthropology, Ulimi kanye Cognition, Education and Media. Ubuhle yocwaningo lwethu esiza ukudala kwezimo ezifanele abafundi abavela emhlabeni wonke. yokufunda Research-ngamakhasimende Ungamandla esithile izinhlelo isifundo Tübingen, sibonga links phakathi ucwaningo kanye nokufundisa.
Ukufundisa at the University of Tübingen lukhombisa ebanzi, spectrum imikhakha eyahlukene yocwaningo yayo. Ngaphezu kwe 280 zifundo ikhona. Inyuvesi livulekele exchange international lezifundiswa abafundi.
Inyuvesi inobudlelwano ezingaphezu kuka 150 educational institutions in 62 amazwe, ikakhulukazi e eNyakatho neMelika, Asia naseLatin America, kanye nawo wonke amazwe eYurophu. Abanye 18.9 amaphesenti angu abafundi Tübingen abeza bevela kwamanye amazwe, futhi abaningi abafundi yeNyuvesi German aphishekele ingxenye izifundo zabo kwelinye izwe.
"International kusukela 1477" - indlela ephelele ukuze afingqe University of Tübingen.
izikole / amakolishi / iMinyango / izifundo / amandla
- Protestant Theology
- Catholic Theology
- Economics and Business Administration
- Philosophy and History
- Social and Behavioral Science
- Izilimi Modern
- Cultural Sciences
- Mathematics and Physics
- Chemistry and Pharmacy
- Information and Cognitive Science
- 1477 Founding of the original four faculties: Theology, Law, Medicine, Philosophy
- 1535/36 Founding of the Evangelische Stift school of divinity for Protestant Theology
- 1817 Founding of the Economics Faculty and the Faculty of Catholic Theology
- 1863 Founding of the first Faculty of Science at a German university
- 1979 The number of students tops 20,000 okokuqala
- 1990 Founding of the Computer Science Faculty
- 1990 Founding of the International Center for Ethics in the Sciences and Humanities (IZEW)
- 1999 Founding of the Center for Plant Molecular Biology (ZMBP)
- 2000 Founding of the Hertie Institute for Clinical Brain Research
- 2007 Excellence cluster in the excellence initiative: Werner Reichardt Center for Integrative Neuroscience (CIN)
- 2012 Success in the German government’s Excellence Initiative with the new Graduate School on Learning, Educational Achievement, and Life Course Development (LEAD), the University’s Institutional Strategy, Research – Relevance – Responsibility, and continued sponsorship of the Center for Integrative Neuroscience (CIN) Excellence Cluster.
How the University was founded and named
Eberhard the Bearded, Count and later Duke of Württemberg, set the tone when he founded the University of Tübingen in 1477 – displaying a farsightedness that characterizes the University to the present day. Eberhard Karls Universität helps to shape the state’s intellectual life and contributes to its further development with internationally-recognized achievements.
The University got the official name it bears today – Eberhard Karls Universität Tübingen – in 1769, when Duke Karl Eugen added his own name to that of the founder.
The University’s history is closely tied to the Evangelische Stift, eyasungulwa ngo 1536 as a school of divinity, teaching Protestant Theology. A number of famous names studied at the Evangelische Stift – Johannes Kepler enrolled in 1587; other students here include the poets and writers Hölderlin, Hauff and Mörike and the philosophers Hegel and Schelling.
At the start of the 19th century, the University experienced remarkable growth; due to its renowned professors, its reputation spread beyond the borders of Württemberg. Ngo 1817, faculties of Catholic Theology and Economics were added to the original four, futhi 1863 Tübingen became the first German university to have its own faculty of Natural Sciences. The first University hospital was set up in 1805 in the Alte Burse. That building, constructed in 1478, is the oldest still used by the University.
Uyafuna discuss Eberhard Karls University Tübingen ? Noma yimuphi umbuzo, imibono noma ukubuyekezwa
Yabelana lokhu info okuwusizo nabangani bakho
Join to discuss of Eberhard Karls University Tübingen.
NGICELA UQAPHELE: EducationBro Magazine ikunika ikhono ukufunda ulwazi mayelana amanyuvesi at 96 izilimi, kodwa sikucela ukuba ahloniphe amanye amalungu kanye ushiye imibono ngesiNgisi.