- Ngoba iNdlovukazi uMary I University of London
Ngoba iNdlovukazi uMary I University of London
Ngoba iNdlovukazi uMary I University of London ungomunye ehamba phambili ezikhungweni zemfundo ephakeme zocwaningo-egxile UK. With azungeze 21,187 abafundi, 4,000 abasebenzi kanye an inzuzo yonyaka ka £ 300m, singamalungu omunye kekulu University of London amakolishi.
Sifundisa kanye nocwaningo yonkana anhlobonhlobo tifundvo eSigabeni Humanities, nesayensi yezenhlalo, umthetho, imithi kanye amazinyo, futhi esayense nobunjiniyela. Ngokusekelwe endaweni creative futhi amasiko ahlukahlukene empumalanga yeLondon, thina singabantu nje London enyuvesi akwazi ukunikela oludidiyelwe ngokuphelele umbhede 2,000-campus zokuhlala ekhaya lethu Mile End.
Ngoba iNdlovukazi uMary I uye wenza isibopho amasu Izinga eliphakeme locwaningo. Siye bedele kulesi simiso by ehlelekile kokufuna izifundiswa best in eyala abo evela emhlabeni wonke. Imiphumela yamuva iningi national assessment yocwaningo - Research Excellence Framework (REF 2014) - Ziye ukuqinisekisile indawo yethu eqenjini phezulu kakhulu emayunivesithi wokwenza irhubhululo-baholelwe UK. Kukonke thina base zibalwa 9 e-UK phakathi multi-ubuhlakani emayunivesithi kanye 5th in the UK iphesenti yethu 3* futhi 4* Imiphumela yocwaningo.
Ngoba iNdlovukazi uMary I inikeza abafundi esivelele a eqabulayo, ongisekelayo eliphezulu yokufunda, ngesifundiso liphefumulelwe ucwaningo lwethu emhlabeni-ehola. Siphinde itshale imali engaphezu kwezigidigidi £ 250M e izakhiwo ezintsha kuleminyaka eyishumi nanhlanu edlule ukunikela abafundi bethu ophawulekayo yokufunda imvelo. Lokhu kubonakala ngokwehla amazinga ethu ngokungaguquki eliphezulu of ukwaneliseka umfundi. In the yakamuva National Student Survey (NSS 2015), 88 angu undergraduates yethu ngayinye uzwakalise 'ukwaneliseka jikelele’ ne isikhathi sabo lapha, nezikhonzi eziyishumi nambili phezulu ezintathu eLondon.
izikole / amakolishi / iMinyango / izifundo / amandla
Faculty of Humanities futhi Isayensi Yabantu
- School of Business and Management
- School of Economics and Finance
- School of English and Drama
- Department of English
- Department of Drama
- School of Izilimi, Linguistics and Film
- Kuye kwanyatheliswa izincwadi Comparative
- film Ucwaningo
- Iberian and Latin American Studies
- Language Centre
- School of Geography
- School of History
- School of Law
- Centre for Commercial Law Studies
- Department of Law
- School of Politics and International Relations
Faculty of Medicine and Dentistry
- Barts and The London School of Medicine and Dentistry
- Barts Cancer Institute
- The Blizard Institute
- Institute of Dentistry
- Institute of Health Sciences Education
- William Harvey Research Institute
- Wolfson Institute of Preventive Medicine
- The Centre of the Cell
Faculty of Science and Engineering
- School of Biological and Chemical Sciences
- School of Electronic Engineering and Computer Science
- Isayensi yekhompyutha
- Electronic Engineering
- School of Engineering and Materials Science
- Interdisciplinary Research Centre in Biomedical Materials
- School of Mathematical Sciences
- School of Physics and Astronomy
- Research Centre in Psychology
Queen Mary has its roots in four historic colleges: Queen Mary College, Westfield College, St Bartholomew’s Hospital Medical College and the London Hospital Medical College.
The Mile End campus is historically the home of Queen Mary College, which began life in 1887 as the People’s Palace, a philanthropic centre to provide east Londoners with educational, cultural and social activities. Queen Mary College was admitted to the University of London in 1915. Westfield College was founded in 1882 in Hampstead as a pioneering college for the higher education of women. Ngo 1989 Queen Mary merged with Westfield College to form Queen Mary and Westfield College.
Ngo 1995, Queen Mary and Westfield merged again, this time with two distinguished medical colleges, St Bartholomew’s Hospital Medical College, esungulwe ngo 1843, and the London Hospital Medical College, England’s first medical school, eyasungulwa ngo 1785. This merger created Barts and The London School of Medicine and Dentistryand brought clinical medical and dental teaching to Queen Mary for the first time.
Ngo 2013, the legal name of Queen Mary and Westfield College, University of London was officially changed to Queen Mary University of London to reflect common usage. This year also saw Queen Mary decide to award its own degrees, ne 2014 graduates being the first to receive them.
The College’s Archives hold a wealth of fascinating institutional archives and rare prints, dating from the 17th Century to the present day. The collections provide an insight into some of the scholarly activities of QMUL staff and students in the past, documenting the rich history of QMUL.
Did you know?
- We have the second oldest surviving Jewish cemetery in England, a Spanish Portuguese Jewish cemetery dating from 1726, in the centre of our campus.
- The skeleton of Joseph Merrick, the Elephant Man, is housed in the School of Medicine and Dentistry’s Pathology Museum.
- The Medical College of the Royal London Hospital (now part of Barts and The London School of Medicine and Dentistry) was England’s first medical school when it opened in 1785.
- Kusuka 1964 kuze 1982 Queen Mary College maintained its own nuclear reactor, initially sited beneath Mile End Road.
- Elizabeth Blackwell, the first fully qualified female doctor in the UK, trained at Barts Hospital Medical College in 1850.
- Sir John Vane, who founded the William Harvey Research Institute, is credited with discovering how aspirin and similar drugs produced their effects.
- Sir Walter Besant’s 1882 novel All Sorts and Condition of Men – An Impossible Story, imagined a ‘Palace of Delights’ in east London with concert halls, reading rooms, picture galleries, art school and education for local people – this was the inspiration for The People’s Palace and the start of Queen Mary today.
Uyafuna discuss Queen Mary University of London ? Noma yimuphi umbuzo, imibono noma ukubuyekezwa
Yabelana lokhu info okuwusizo nabangani bakho
Join to discuss of Queen Mary University of London.
NGICELA UQAPHELE: EducationBro Magazine ikunika ikhono ukufunda ulwazi mayelana amanyuvesi at 96 izilimi, kodwa sikucela ukuba ahloniphe amanye amalungu kanye ushiye imibono ngesiNgisi.