- Russian State University maka Humanities
Russian State University maka Humanities
Russian State University for the Humanities Details
- Country : Russian Federation
- City : Moscow
- acronym : RSUH
- tọrọ ntọala : 1908
- Students (ihe ruru.) : 30000
- Echefukwala discuss Russian State University for the Humanities
ussian State University maka Humanities na-eto si Moscow State Institute maka History na Archives. Ya ukara ụbọchị ọmụmụ bụ 27 March 1991.
Akpa gburugburu nke Admissions n'ime RSUH weere ọnọdụ na 1991. N'agbanyeghị ya e eto eto afọ, RSUH-abịa na-otu nke kasị mma n'etiti ndị kasị akwanyere ùgwù mahadum nke mba, ọ pụta dị ka ndị na-eduga mmụta ma na research emmepe na Russia. Anyị University bụ nke mbụ na mba na ikpokọta okwu "Russian" na "Humanities" na aha ya. Anyị bụ ndị mpako na-asọpụrụ iburu nke a aha, mgbe na-agbalịsi ike n'ihu ikwenye anyị status. The ọganihu anyị mere na-ghọtara ma n'ime obodo na ná mba ọzọ. Na ihe niile gara aga afọ RSUH kemgbe otu n'ime ihe ndị kasị sough-mgbe oru n'etiti ndị ahụ gaje ịbụ ụmụ akwụkwọ. Nakwa na anyị na ụgwọ bụghị nanị iji chebe ma zụlite ma eme ka Nlereanya nke anyị itinye atọ afọ iri nke anyị akụkọ ihe mere eme.
University izi ụkpụrụ:
- The European abụọ-larịị usoro mmụta (B.A. - M.A.) otú ahụ enwekwu ọnụ ọgụgụ nke ụdị ọzụzụ na awade a ga-ekwe omume na-amụ na-arụ ọrụ ná mba ọzọ.
- Integration nke nnyocha na agụmakwụkwọ -enye ohere na-amụrụ nnyocha nkà ma nweta ihe dị mkpa set nke competences.
- Nkwado na interdisciplinarity -anọchite anya ha n'otu na izi mgbagwoju ka megide a usoro nke pụrụ iche na-abụghị ndị metụtara omume.
- Practice na-abara obibia ka izi tracks na-adabere a nlezianya kere Nchikota isi n'ọnụ ihe ọmụma na aka-na nkà.
- The muta na gburugburu ebe obibi bụ eme ka mmụta, na dabeere na echiche nke nnwere onwe nke okike na ọrụ onwe onye na-actualization na na ụkpụrụ ndị dabeere ndidi.
- -Amụrụ ihe dabeere na usoro mmụta -enye ohere tapping n'ime ndị ikike dị iche iche nke ụmụ akwụkwọ. The University nwere ifịk onye nduzi usoro.
- The-adịru ogologo ndụ mmụta echiche si ele ndị ọzụzụ dị ka a na aka iso na uninterrupting usoro. RSUH awade preparatory ọzụzụ maka gaje ịbụ ụmụ akwụkwọ, nọgidere na-akụziri ihe omume nakwa dị ka gụsịrị akwụkwọ na Postgraduate tracks. The mmemme rụọ ọrụ ma na Moscow na na ógbè.
- Ụkpụrụ nke "ọzụzụ site art" emewo ka eke a pụrụ iche ọzụzụ gburugburu ebe obibi --ezi ihe ngosi ihe mgbe ochie na ngosi ụlọ nzukọ.
Schools / Colleges / Departments / ọmụmụ / ikike iche
Institute for History and Archives
- Division for Archival Studies
- Division for Documentation Studies
- Division for Archives and Documentation Storage Technology
- Division for History, Political Science na Iwu
- The high school of documentation and documentation provision of managment
Institute for History and Philology
- Division for History and Philology
Institute for Linguistics
- Division for Theoretical and Applied Linguistics
Institute for Economics, Management na Iwu
- Division for Management
- Division for Economics
- Law Division
- Division of International Relation
L.S.Vygotsky Institute for Psychology
- Division for Psychology
- Division for Social Psychology and Pedagogy
- Division for Clinical Psychology
- Division for Journalism
Institute for Information Sciences and Security Technologies
- Division for Information Security
- Division for Information Systems
Institute for Oriental and Classical Studies
Division for History of Art
Division for Sociology
Division for Philosophy
- Institute for Advanced Studies in the Humanities
- Institute for Oriental and Classical Studies
- Institute for Russian History
- “Russian Anthropology School” Institute
- Social Anthropology Research and Education Center
- Vldimir S. Golenihchev Center of Egyptology
- Center for the Study of Religion
- Russian-American Study and Research Center for Biblical and Jewish Studies
- Russian-American Academic Center for American Studies
- Research-education Centre for Cognitive Programs and Technologies
- Russian-Swiss Center of RSUH
- Russian – Swedish Center for Education and Research
- Russian – Turkish Educational and Research Center
- The Depatment of Iranian Studies
- Graduate School of European Cultures
- RSUH Prep Center
- The College of the Humanities
- The Art Design Center
- Chair of history of scence
Moscow Public University, hiwere na 1908 through the initiative of Alfons L. Shanyavsky, an eminent Russian patron of arts, played a special role in Russian education.
ruo 1918, it was Russia’s first “free” university center unfettered by formal limitations and open to everyone “truly thirsting for knowledge”. It implemented the progressive principles of alternative education in conjunction with a sound academic foundation available to all.
na 2012, Russian State University for the Humanities celebrates the 100nke anniversary of its main building, nkebelonged to Moscow Public University before the Russian Revolution of 1917.
Moscow State Institute for History and Archives was founded in 1930 for training archive studies specialists.
Over the years it became a center of academic research. In its archival pursuits in the areas of history and such auxiliary realms as the study of primary sources, archaeology and palaeontology, it managed to preserve the very best of the Russian research tradition.
By the beginning of the 1990s this institution achieved the level of “university”, which naturally enabled it to become the structural heart of RSUH, nke e hiwere na 1991.
Several RSUH departments are located next door to the Kremlin. It is literally within a 5-minute walking distance. Thus our students can enjoy Medieval Rus architecture as well as the very heartbeat of Moscow, its main street Tverskaya.
Russian State University for the Humanities is one of the leading universities in Russia. Based on century-long traditions, it is also poised on the cutting edge of innovations.
Ị chọrọ discuss Russian State University for the Humanities ? ajụjụ ọ bụla, comments ma ọ bụ reviews
Ọria bara uru Ama na ndị enyi gị
Join to discuss of Russian State University for the Humanities.
BIKO RỤBA AMA: EducationBro Magazine na-enye gị inwe ike ịgụ Ama banyere mahadum na 96 asụsụ, ma anyị na-arịọ gị ka ị na-akwanyere ndị ọzọ so na ịhapụ ihe na English.