- Universitas Leeds
Kekuwatan kaahlian akademisi kita digabungake karo ombone saka disiplin kita nutupi, menehi kasugihan saka kesempatan lan wis impact nyata ing donya ing budaya, cara ekonomi lan sosial.
Universitas Leeds ngumbar entuk akademisi keunggulan ing sawijining framework sopan informed dening kita angka integritas, podo lan Gawan, masyarakat lan profesionalisme.
kita angka profesionalisme, inclusiveness, integritas lan masyarakat ing jantung kabeh kita apa. We ngerti sing apa kita apa bisa duwe impact ing masyarakat luwih akeh, kang kok kita njupuk sosial kita, Responsibilities ekonomi lan lingkungan akeh.
Kita usaha kanggo mesthekake yen wong ing Universitas iki dianggep nyedhaki, karo kamulyan lan bab; sing kesempatan kita nyedhiyani sing mbukak kanggo kabeh; lan sing Universitas menehi aman, lingkungan prewangan lan sambutan.
Minangka University research-mimpin internasional, Leeds berjuang kanggo pindhah ngluwihi pakaryan legal kita kanggo nggawe lingkungan positif kanggo masyarakat kita warna Staff lan siswa.
Universitas dianggo hard kanggo ningkataké kesetaraan gender lan nyengkuyung pambangunan Karir wanita bakat apa ing kothak tradisional didominasi lanang-ilmu, engineering lan teknologi. Universitas gawe anyar sawijining penghargaan Athena SWAN Bronze in November 2012, papat departemen gagang terus Anugrah SWAN Athena lan kabeh fakultas cocog lan sekolah sing digunakake menyang departemen tembaga utawa perak Anugrah.
Leeds wis setya recruiting siswa ingkang paling padhang lan paling preduli saka mburi lan Reach kita kanggé kaunggulan lan Akses kanggo Leeds (A2L) program bagean tombol Agreement Akses kita lan Strategy Engagement Education. Kita uga wis dikembangaké lan strategi akses kanggo ngenali kabutuhan potensial mahasiswa diwasa.
Kita wis dikembangaké strategi sokongan fokus ing papat tema inti:
- ngembangaken kawruh lan kapasitas
- being a positive partner in society
- nambahi Manajemen sumber kita
- ngembangaken organisasi bareng
Pangolahan ing Panggonan kanggo mesthekake sokongan sing ditempelake ing nggawe kaputusan kita karo sosial, merbawani lingkungan lan ekonomi dianggep ing proses pengadaan lan ing kabeh pembangunan utama kita lan investasi.
Kita kasurung kita siswa kanggo melu karo sokongan liwat ekstrakurikuler makhlukipun, lan ing kampus kita wis dikembangaké kita menang Taman sustainable basis kemitraan penghargaan, ngubungaké tanduran becik ditonton, wilayah wildflower lan pods riset kanggo nggawe ruang kang mbukak Staff, siswa lan masyarakat lokal.
Sekolah / colleges / departemen / Lapangan / fakultas
- Arts (Inggris; History; Kamanungsan; Institute for Colonial and Postcolonial Studies; Leeds Humanities Research Institute; Institute for Medieval Studies; Sekolah Basa, Cultures and Societies;)
- Ilmu biologi (Institute of Membrane and Systems Biology; Institute of Molecular and Cellular Biology; Institute of Integrative and Comparative Biology; Undergraduate School of Biological Sciences; Graduate School of Biological Sciences)
- Business (Accounting lan Finance; Ekonomi; International Business; Manajemen; Marketing; Work and Employment Relations)
- Education, Ilmu Sosial lan Hukum (Education; Hukum; Politics lan Pasinaon International; Sosiologi lan Privasi Social; Graduate School)
- Engineering (Kimia lan Process Engineering; Teknik Sipil; Computing; Electronic Engineering lan Listrik; Teknik Mesin)
- lingkungan (School of Earth and Environment; School Geografi; Institute for Transport Studies)
- Matematika lan Ilmu Fisik (Kimia; School of Food Science and Nutrition; Mathematics; Fisika lan astronomi)
- Kedokteran lan Kesehatan (Leeds Dental Institute; School of Healthcare; Sekolah Kedokteran; Leeds Institute of Genetics, Health and Therapeutics; Leeds Institute of Health Sciences; Leeds Institute of Medical Education; Leeds Institute of Molecular Medicine; Institute of Psychological Sciences)
- Performance, Visual Arts and Communications (Institute of Communications Studies; desain; School of Fine Art, History of Art & Budaya; music; Performance and Cultural Industries; Graduate School)
The University of Leeds was founded in 1904, but its origins go back to the nineteenth century with the founding of the Leeds School of Medicine in 1831 and then the Yorkshire College of Science in 1874.
ing 1831 a group of young men established the Leeds School of Medicine which meant that medical students no longer had to go to Scotland, London or overseas to study.
The Yorkshire College of Science was founded around 40 years later largely as a result of concerns by the wool and textile industries that the rapid development of new technologies in Europe posed a threat to the local cloth trade.
For the sons of local families, it was one of the first colleges for students of all faiths and backgrounds. The College supported the values of the recently established University College, London and Owens College in Manchester. These had been set up to challenge the exclusivity of Oxford and Cambridge universities, which were predominantly for the Anglican aristocracy and gentry.
Dening kontras, this new generation of learning institutions welcomed all religions, including Dissenters, Catholics, Jews and agnostics. Saliyane, they placed particular emphasis on meeting the technological demands of the fast-changing Victorian era. Saka awal ing, the College, utamané, put its full weight behind scientific studies.
After a few years, classics, modern literature and history were added to the science subjects being offered and the Yorkshire College of Science became simply the Yorkshire College.
ing 1884, the College combined with the School of Medicine and three years later the two Leeds-based institutions joined forces with Owens College Manchester, and University College Liverpool, to become the federal Victoria University.
It wasn’t long, Nanging, before each of the cities started to consider the benefits of forming their own universities. After Manchester and Liverpool had taken the decision to establish universities, Leeds also took the leap and in 1904, King Edward VII granted the University its own Charter as an independent institution.
Within three or four years the number of students began to increase rapidly and changes to state education meant that students were arriving with a better educational foundation. The ten years to the outbreak of war in 1914 were ones of growth and consolidation. Most importantly, the new University started to develop a strong tradition of research.
Unlike Owens College Manchester, the Yorkshire College had always permitted women as students. Nanging, they did not enrol in significant numbers until special facilities were provided at the Day Training College in 1896. The first women graduated from the University of Leeds in 1905.
At the time that the Yorkshire College received its Royal Charter, seven out of eight students came from Yorkshire. saiki, the University of Leeds not only welcomes students from all over the United Kingdom, its reputation worldwide makes it a truly multi-cultural and international institution with students and staff from over 100 countries studying and working on campus.
Aja pengin discuss University of Leeds ? sembarang pitakonan, Komentar utawa review
Kategori iki migunani karo kanca-kanca
Join to discuss of University of Leeds.
TULUNG DICATHET: EducationBro Magazine menehi kemampuan kanggo maca info bab universities ing 96 basa, nanging kita takon kanggo ngormati anggota lan ninggalake komentar ing Inggris.